Forum Machete,Modelism,Hobby: stakee - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

stakee's Profile User Rating: -----

Grup:
New Users
Postari:
2 (0 pe zi)
Cel mai activ in:
Feroviar (2 postari)
Inregistrat la:
03-January 17
Vizualizari:
2311
Ultimul click:
Useril este offline Jan 06 2017 10:52 AM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Nou venit
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Not Telling Not Telling

Informatii de contact

E-mail:
Private

Topicele mele

  1. Ajutor (generalitati)

    03 January 2017 - 11:44 AM

    Salutare, tuturor, sunt nou in domeniu si din pacate incep prost, insa daca ati putea sa ma sfatuiti sper sa pornesc pe drumul cel bun.

    Cu cativa ani in urma am achizitionat o locomotiva de la marklin cu nr 3037, si locomotiva este BR 141. O bobica cu pantografe simetrice.
    Recent am cumparat cateva sine de la mehano, pt ai face proba, si surpriza nu functioneaza. Am verificat daca sinele fac contact, totul este functional la sine si la variator. Problema este la locomotiva marklin care nu vrea sub nici o forma sa functioneze. Am desfacut-o sa vad daca e ceva avariat, vreun fir desprins, motor sau transformatorul(aici deja intr-un in zona cu habar n-am) sa fie ars, dar nu vad sa fie ceva stricat. Deasta am sa urc cateva poze, ca poate sa ma lamuriti voi daca este ceva in neregula, si eventual ce resprezinta anumite chestii din poze.

    Tin sa precizez, ea se alimenteaza din roti, doar printr-un singur boghiu, acela avand rotile acoperite cu cauciuc pt aderenta, dar numai boghiul cu motor, si sub el se afla o piesa metalica care nu stiu cum sa o numesc insa cred ca face legatura dintre rotiile din stanga si dreapta, pt ca buzele de bandaj nu pot ambele parti sa faca contactul cu sina concomitent deci aceasta piesa face legatura din stanga-n dreapta si viceversa.

    Acum pozele:

    Overview-ul locomotivei din toate unghiurile relevante

    Imagine postataImagine postataImagine postata

    Motorul plus boghiul purtator si acea bucata de metal ce face legatura intre roti, sa-i zicem patina

    Imagine postataImagine postataImagine postataImagine postataImagine postata

    Releu, cel putin asta cred ca este aceasta piesa, aici va rog sa imi explicati cat de detaliat posibil

    Imagine postataImagine postata

    Pe acest transformator este un brat ce este tinut de un arc, care actioneaza o "gheara" si merge in doua pozitii in stanga sau dreapta.

    Vedere de sus

    Imagine postataImagine postataImagine postata

    Vedere din lateral

    Imagine postataImagine postata

    Tin sa mentionez cand acest brat actioneaza acea gheara, dupa ce ii dau drumul, bratul se retrage la pozitia initiala datorita arcului sau, dar si gheara lafel ce are si ea un arc.
    Ca sa stea, trebuie sa apas pe un brat metalic alaturat sa tina primul brat in gheara, vazut in pozele de mai jos

    Imagine postataImagine postata

    O ultima adaugire, maneta neagra ce cred ca este un disjunctor, are doua pozitii, acum(in poze) ea este pe pozitia sa atinga firul maro care se duce sub boghiul motor sub patina. Pozitia a doua fiind al 2 lea brat metalic incercuit in ultimele doua poze.

    In concluzie, tot ce am facut este sa o desfac la nivelul vazut din poze, si sa vad daca este vreo avarie la fire, si am verificat cu un multimetru daca are continuitate si are. Un alt lucru ma gandesc este sa defact complet motorul plus rotile dintate sa le curat, nu se vede nimic clar, dar ma gandesc ca vaselina sa nu fie intarita, insa asta o sa fac ca ultima masura. Deci pe scurt va rog sa ma lamuriti ce sunt piesele mentionate de mine in poze, posibile cauze de nefunctionalitate, si solutii de remediere.

    Va multumesc pt rabdare si imi cer scuze pt polologhie, si sper ca am specificat toate detaliile relevante, daca mai este nevoie de fotografii cu anumite detalii revin cu ele dupa cerere.
    Inc-o data va multumesc si sper sa rezolv problema.

Prieteni

stakee nu a adaugat prieteni inca

Comentarii

stakee nu are comentarii la profil inca.