Nick-Flyer's Profile
- Grup:
- New Users
- Postari:
- 3 (0 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Aviatie (3 postari)
- Inregistrat la:
- 08-March 16
- Vizualizari:
- 3887
- Ultimul click:
- Apr 13 2016 12:35 AM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Nou venit
- Varsta
- Varsta necunoscuta
- Data nasterii
- Data nasterii necunoscuta
- Gender:
- Not Telling
Informatii de contact
- E-mail:
- Private
Postari ale mele
-
In topicul:Ajutor constructie IAR scara mare
12 April 2016 - 02:45 AM
Domnule Jaff,
va multumesc pentru raspuns.
Va trebui sa ma limitez la o scara de aprox. 20% , ceea ce da cam 6 picioare, adica 1,8 mteri anvergura. din motive de , transport, asamblare la cimpul de zbor, putere. Va fi echipat cu un motor de 40 cm cubi, 5,5 HP, doi cilindri boxer.. Unul in stea este foarte scump, 4.000 C$. Nu sint milionar. Structura nu va fi ca in realitate. Fuselaj unic, din formere de placaj de 3-4 mm, lonjeroane de tei, aripi in balsa eventual ranforsate cu crazy glue, fire-wall (suportul montura motorului va fi de 12-15 mm grosime placaj, iar totul din motive de greutateva fi acoperit , invelit cu folie retractabila de poliester, ceea ce este practica presenta, sau cu foilie aluminiu taiata din doze de bere Bitburger, de modelism. In punctele de resistenta maxima, tren de aterisaj, atasarea aripilor va fi ranforsata cu profil L de aluminiu, grosimea.aluminiului de 1.5 mm.
Totul nu va depasi 15 pounds=6.8 la 7 kg.
Sint niste americani in Wisconsin care din cind in cind fac kituri pentr avioane foarte rare , si acum a venit rindul lui IAR-81. Vor fi gata cu el in iunie, iulie, dar anvergura este de 2,6 metri, care este prea mare pentru posibilitatile mele de transport la aeroport. Respecta strucura originala.Partea din spate a fuselajului este din fibra de stical, cum este FW 190, present [pe piata de modele zbuartoare). Va fi asamblabil la cimpul de zbor.
Nu te simti obligat. Este greu, stiu dar daca te inhami la asta iti garantez ca vor fi cumparatori de planuri. Aici un plan de executie costa cam 40-50U$.
Daca vreunul din d-voastra poate sa contacteze pe forum, persoana numita DELU, va rog sa transmiteti ca raspunsul meu nu a fost livrat de sistem. raspunsul este personal, nu-l pot pune aici,Poate sa-mi scire direct la nmitrea@hotmail.com
Cu respect -
In topicul:Ajutor constructie IAR scara mare
09 March 2016 - 04:11 AM
Z-mare, la 08 March 2016 - 02:11 PM, a spus:
Bun venit printre noi!!
Ti-as recomanda sa urmaresti acest topic, Prom a intrat, si intra, adinc in detalii.
Daca ai nelamuriri la unele detalii, poti pune intrebari si aici. Daca sunt probleme mai "mecanice'', legate de constructia in sine, poti lua legatura cu Cantacuzino.
Va multumesc pentru raspuns,si de urarea de bun venit. Urmaresc subiectul. Am modelul display al lui Brinzan 1:48. As dori o legatura cu cineva care poate proiecta Autocad sau orice altceva, de executie in placaj si balsa, si ceva ranforsari in aluminiu in zona trenului de aterizare, adica zburator clasic . Greutatea finala 6.8 kg= 15 lb. Motorul 40 cc = 5.5 HP doi cilindri boxer, benzina 94 octani, exista disponibil. As dori si visez unul radial , dar costa cam U$4.000, pe care insa nu-i am. Anvergura 1.8-2 metri. Tren escamotabil probabil pneumatic. 5+1 servomotoarele de 200-300 lbXin, palonierul actionat de unul de 400 lbXin pentru eficienta acrobatica. Va zbura impotriva unor Mustang P-51. Ma scuz pentru sistemul anglo-saxon. Recompensa pentru desenul de executie va fi un motor nou in cutie de 35 cc sau 40cc, benzina marca DLE. Desi sint chinezesti, 80% din cei din America de Nord le zboara si inca foarte bine. Normal ca unele detalii de model pot fi sacrificate in favoarea performantelor de zbor. Telul final este nu macheta , ci zborul, dar totusi cred ca cineva din tara poate avea un desen mai apropiat de realitate. Cineva in Noua Zeelanda a construit si zburat un IAR-81 cu motor OS 0.46 cubic inches,din polystiren,cred ca anvergura era de 1,2m, combustibil Nitro.
Am asamblat pina acum doua YAK-54 1.8m anvergura, un Pitts Python biplan 1,8 m anvergura, un SBach 2.2 manvergura, un Extra 260 1.9 m anvergura. Sper sa ma descurc si cu IAR-81, dar nu am timp pentru desen.
Avioanele mele porta insignia romaneasca a IAR.
Prieteni
Nick-Flyer nu a adaugat prieteni inca
Comentarii
Nick-Flyer nu are comentarii la profil inca.