oncioiuo's Profile
- Grup:
- New Users
- Postari:
- 1 (0 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Auto (1 postari)
- Inregistrat la:
- 04-January 16
- Vizualizari:
- 2257
- Ultimul click:
- Jan 04 2016 11:36 PM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Nou venit
- Varsta
- Varsta necunoscuta
- Data nasterii
- Data nasterii necunoscuta
- Gender:
- Not Telling
Informatii de contact
Postari ale mele
-
In topicul:Ajutor din partea pasionatilor de IMS
04 January 2016 - 11:30 PM
flo, la 08 July 2009 - 08:31 AM, a spus:
Multumesc mult. Aceasta este sursa de care pomeneam. Inca o data multumesc.
salutare, am gasit din inatmplare postul si sunt oarecum interesat de modelul M 57 si M 59A.
ambele modele au acelas motor 3260 cc cu supape laterale ( motor folosit la echiparea Ford A, varianta de motorizare B - model construit in Romania intre 1928 si 1932 )
din tot ce am gasit pana acum ( inca neconfirmat ), difera doar carburatorul care la M 57 ar fi seamat cu cel de gaz 67, motorul fiind identic cu cel de pe M 59A .
lasand deoparte motorul, imaginea de ansamblu pare sa corespunda la prima vedere, cu toate ca difera total:
- lungimea masinilor difera evident- distanta la prag intre aripa fata si usa este mai mare la M 57
- pozitionarea lampilor semnal ceva mai sus la M 57
- grilele laterale de aerisire au dublu deschideri la M 57 comparativ cu M 59A
- sasiul total diferit ( asemanator cu gaz 69)
- bancheta fata ca la masinile americane pentru modelul M 57, comparativ cu M 59A unde avem bancheta independenta sofer si pasager
- puntea la M 57 se prinde de arcuri, comparativ cu M 59 A unde puntea sta asezata sub arcuri rezultand o diferenta de inaltime semnificativa intre cele doua modele
- lada de scule are deschiderea prin spatele masinii la M 57 comparativ cu M 59A unde accesul se face prin masina
- oblonul spate la M 57 intarit de balamale lungi verticale
- panoul de bord la M 57 pozitionat in centru cu instrumente rotunde, comparativ cu M 59A pozitionat in stanga, echipat cu vitezometru rotund incadrat de instrumente dreptunghiulare
- amortizoare mecanice pentru amble modele, exceptie face anul 1962 la M 59A cand apar si telescoapele pe ulei
- grupul conic la ambele modele este prins in ,,tropele" puntii- nu poate fi schimabt decand desfacand puntea in bucati, planetarele pleaca din grup fixate rigid
- ambele modele au demaror fara starter, cuplarea fiind facuta prin pedala
- M 57 are ambele usi simetrice, in comparatie cu M 59A care beneficiaza de usa dreptunghiulara mare pe partea dreapta
- pozitinarea pedalelor catre compartimentul motor la M 59A , comparativ cu M 57 unde pedalele patrund in podea si actioneaza fiind prinse de sasiu
- ambreiage actionat pe cablu la M 57 comparativ cu cel hidraulic de la M 59A
- alimentarea rezervorului se face prin exterior la M 59A, partea stanga - ceva mai in spate comparativ cu Gaz 69
cele de mai sus nu sunt singurele diferente dar pot fi observate cu usurinta.
si daca tot nu apare mesajul decat dupa ce este aprobat, am omis de mentionat sasiul care la M 57 este curbat execuat prin presare ca la Gaz 69 comparativ cu M 59A unde sasiul este drept , profilele fiind sudate la cele 4 colturi
Prieteni
oncioiuo nu a adaugat prieteni inca
Comentarii
oncioiuo nu are comentarii la profil inca.