argon's Profile
- Grup:
- New Users
- Postari:
- 2 (0 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Documentatie - reviste si carti (1 postari)
- Inregistrat la:
- 05-March 15
- Vizualizari:
- 2134
- Ultimul click:
- Mar 06 2015 05:32 AM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Nou venit
- Varsta
- Varsta necunoscuta
- Data nasterii
- Data nasterii necunoscuta
- Gender:
- Not Telling
Informatii de contact
- E-mail:
- Private
Postari ale mele
-
In topicul:Coanda 1910
05 March 2015 - 09:56 PM
Stiu ca avionul Coanda 1910 era echipat cu un motor de 50 CP, informatia fiind sigura din literatura timpului.
Am citit undeva ca aparatul cintarea 420 kg, nu stiu daca este adevarat.
Un aeroplan al vremii, de 420 kg cu motor de 50 CP, putea zbura daca in loc de turbo-propulsorul Conada era invirtita o elice obisnuita in fata aparatului.
Intrebarea este, inainte de a realiza avionul, Conada nu a efectuat teste la punct fix sa vada daca intr-adevar reactorul sau furnizeaza destula forta?
Cum a putut arunca atitia bani pe corpul aparatului daca tractiunea la bancul de test era insuficienta? -
In topicul:Noutati Turbo Sania Henri Coanda 1910
05 March 2015 - 09:38 PM
Exista pe undeva date despre forta de tractiune pe care o exercita (la punct fix) turbo propulsorul saniei invirtit de, inteleg, un motor de 30 CP?
Prieteni
argon nu a adaugat prieteni inca
Comentarii
argon nu are comentarii la profil inca.