Forum Machete,Modelism,Hobby: RocknRolla - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

RocknRolla's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
1050 (0.25 pe zi)
Cel mai activ in:
Aviatie (832 postari)
Inregistrat la:
15-February 13
Vizualizari:
14355
Ultimul click:
Useril este offline May 28 2021 02:40 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Membru senior
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Informatii de contact

E-mail:
Click aici pentru a-mi trimite email

Ultimii vizitatori

Topicele mele

  1. Messerschmitt Bf109 Gustav

    02 December 2019 - 10:20 AM

    Acum ca a venit iarna si am ceva mai mult timp, am inceput sa ma gandesc la ce proiect sa mai incep.
    Am altele care zac neterminate, dar nu ma pot abtine.
    Trebuie si ceva nou.

    Dar nu stiam exact ce anume sa incep.
    Atat de multe cutii cu kituri, atat de multe posibilitati, atat de multe avioane si povesti care imi plac.

    Apoi am gasit intamplator pe net poza asta cu batranelul care se revede dupa mult timp cu vechiul sau camarad.
    Si atunci am stiut ca e timpul lui 109G.
  2. ZLIN 126 Trener 2

    12 June 2019 - 08:58 AM

    Salutare.

    Eu de obicei sunt axat pe 1/48 dar aveam acest kit 1/72 primit cadou de la un prieten si am zis sa-l incerc.
    In plus, este un avion drag mie...pe descendentul unui astfel de Zlin am invatat si eu sa zbor, pe cand copil eram si aerodromul Clinceni cutreieram.
    E un kit micut, dragut si usor de asamblat. Am adaugat cateva detalii si asta este.

    Toate cele bune,
  3. Focke Wulf Fw-190 Anton

    24 December 2018 - 10:59 AM

    Salutare tuturor.

    Dupa o lunga perioada de inactivitate, dictata de faptul ca astrele mi-au fost potrivnice, iata ca n-am mai putut rezista chemarii plasticului.
    Am mai multe proiecte incepute si stagnate, cel cu IAR80 este intr-o faza foarte avansata la vopsitorie, dar acum ca incerc sa revin aveam chef sa ma joc cu plastic... prin urmare asta inseamna sa incep ceva nou.

    Am ales unul dintre marii mei favoriti, avion de suflet - Fw 190 in varianta cu motor in stea.
    Seria Anton, adica. O frumusete de avion.
    Nu stau sa-l prezint ca probabil toti stiti despre ce e vorba. In topul meu personal all-time, este probabil pe locul 2, la foarte mica apropiere de Bf109.
    Voi incerca o noua abordare...sa lucrez concomitent la 2 kituri.
    Am multe cutii cu Fw190A in colectie, am ales sa incep cu un Fw190A4 de la Hasegawa si un Fw190A5 de la Eduard.

    A4 Hasegawa este probabil un exemplu de simplitate. Piese relativ putine, intentionez sa-l fac cu cabina inchisa.
    Inmatricularea va fi probabil cea cu camuflaj de iarna a lui Hannes Trautloft/Stab JG54 din iarna 1942-1943. Unul dintre marii comandanti de Grup ai Luftwaffe, decorat in primul rand pentru leadership si abia apoi pentru numarul de victorii, un om deosebit pentru grija fata de pilotii lui, cu o cariera absolut remarcabila chiar si dupa WW2.

    A5 Eduard este cel kitul din seria initiala, cel complicat cu multe piese si proiectat sa fie facut cu capotele de la motor si capacele de la armament desfacute.
    Este opusul abordarii celor de la Hasegawa...complicat, cu multe piese...in general review-urile abunda de caracterizarea "over-engeneered". Se spune ca este un kit dificil e asamblat, desi la momentul aparitiei era de departe mai detaliat decat orice competitie.
    Intre timp, cei de la Eduard, care dau permanent dovada ca invata repede si se adapteaza la cerintele publicului, au lansat o noua serie de Fw-uri 190 A (inclusiv un nou A5), care insa sunt mai prietoase la asamblare si corecteaza multe din neajunsurile seriei initiale, beneficiind in plus de ultimele tehnologii de turnare.
    Eu insa voi incerca sa dovedesc pe cele din prima serie si incep cu acest A5.
    Cel mai probabil, pentru A5 voi incerca o inmatriculare 3/JG1 din vara lui 1943, avionul lui Walter Kohne, care mi se pare foarte interesant pentru ca avea botul complet galben.
    In afara de asta se pare ca este unul dintre primele Fw-uri 190 dotat cu tulumbele alea de lansatoare de rachete sub aripi. Erau practic niste proiectile de Nebelwerfer (210 mm calibru!), care transformau Fw-ul 190 intr-un fel de camion zburator. Lui Walter Kohne (care a supravietuit razboiului) i-a displacut profund aceasta echipare, insa a reusit sa doboare cel putin 2 bombardiere cu 4 motoare in aceasta configuratie.

    Cam asta pt inceput.

    Domnilor, va doresc Craciun Fericit, sper ca ati fost cuminti si ca veti gasi multe cutii sub brad.
  4. IAR 80

    18 January 2018 - 11:10 AM

    Gata m-am decis ca nu se mai poate si trebuie sa am si eu un IAR 80.

    Asa ca am zis sa incep modelul de plastic al celor de la Hobbyboss.
    Acu', sigur ca atunci cand un producator care vinde masiv in toata lumea se decide sa lanseze un model al unui avion mai necunoscut (pentru restul lumii in afara de noi), este un lucru cat se poate de bun. Pentru noi, adica. Evident ca mi-as dori mult un IAR 80 de calitate Hasegawa-Tamyia-Eduard, dar nu cred ca vom vedea curand asa ceva, avand in vedere ca nu se va vinde niciodata ca bestsellerii clasici.
    Prin urmare, e foarte bine si cu Hobbyboss....desi chinezii nu sunt nici pe departe cei mai exacti in executie si mai ales in documentare.

    Asa deci, in cutie se afla ramele pe care le vedeti in poze. asa overall arata decent. Forma generala pare a fi ok. Testarea initiala la rece spune ca se va imbina/asambla probabil foarte bine...detaliile sunt decente insa e loc mult de imbunatatire.
    Dar daca il iei la bani marunti, aici se cam termina vestile bune.

    Decalurile si schemele de vopsire sunt o gluma. Inutilizabile, in opinia mea. Teoretic, exista decaluri pt 2 avioane, nr.42 si nr.137...insa aripa este modelul cu 4 mitraliere...deci nr.137 avand o aripa cu 6 mitraliere, iese din discutie din start. Ok, se pot face modificarile necesare, insa OOB inmatricularea nr. 137 nu poate fi facuta cu ce este in cutie.
    Ar ramane in discutie nr.42, care avea aripa cu 4 mitraliere, insa pt acesta crucile de pe coala de decaluri nu sunt bune (sunt cele cu crucea cu banda albastra subtire, pe cand nr. 42 avea pe cea cu banda albastra mai groasa).
    In concluzie, daca vrei sa faci un IAR 80 decent, trebuie alte decaluri.
    Tocmai de aceea am luat coala de decaluri a lui Radu, care ofera cateva variante foarte bune de IAR 80 din seriile initiale. Veti gasi acolo atat inmatriculari pre-war (cocarde), cat si unele cu crucea lui Mihai, cu posibilitate de camuflaj tip RAF sau cel de mai tarziu intr-o singura culoare.
    Am si cartea lui Radu despre IAR 80 (Romanian Hunter), care de asemenea va ajuta pe oricine vrea sa intre mai in detaliu.

    Am mai luat si un bordul PE al celor de la Yahu Models, pe care il recomand cu toata caldura. Desi pare mai complicat de asamblat, este o imbunatatire ENORMA fata de piesele din cutie. Atentie, cei de la Yahu models au scos la 1/48 doua tipuri disticte de bord IAR 80: cel denumit "early" este destinat strict pt avioanele din seria 1-20!

    In cutie se mai afla si cateva piese PE care adreseaza centurile de siguranta si cutia port-harta. Problema este ca centurile respective sunt modelul celor introduse incepand cu 1943, dupa accidentul cu instructorul german de la Galati...deci sunt inutilizabile pt orice inmatriculare de dinainte de vara anului 1943.

    Pt ca mitralierele kit-ului sunt incorecte si oricum sub-reprezentate (sunt turnate impreuna cu aripa), am tot cautat sa vad daca gasesc vreoun candidat aftemarket care sa imi furnizeze ceva decent apropiat de mitraliera Browning FN de 7,7 mm. N-am prea gasit nimic care sa se potriveasca perfect. Cei de la Masterl Model fac niste Browning-uri 303 (din care era derivat modelul belgan FN), insa cu diferente prea mari in zona cea mai vizibila - gura de foc. Singura varianta acceptabila a fost un set de rasina proiectat pt kitul Airfix P40B, care contine 4 tevi de Browning 303 a caror teava si gura de foc aduce oarecum cu modelul FN. Voi incerca sa le folosesc pe acestea.

    Prin urmare, intentia mea este sa incerc sa fac un avion din seria intiala, deci ceva cuprins intre nr.1 si nr.20.
    Din ce am strans pana acum si ce ofera kitul as putea sa ma incadrez la un aparat din aceasta serie intiala, din perioada 1940-1941...singura exceptie notabila fiind cupola, care ar trebui sa fie modelul initial (cea putin mai plata), pe cand kit-ul nu ofera decat modelul final de cupola, cel mai bombat.
  5. Republic P 47 D Thunderbolt Razorback

    01 November 2017 - 02:50 PM

    Salut voua, bravi imblanzitori de plastice!

    Tot gandindu-ma ce sa incep acum ca am terminat Texanul, am hotarat ca trebuie sa fie tot ceva din categoria American-heavy-metal-radial-badas$.
    Din punctul asta de vedere, o bruta mai mare ca Thunderbolt-ul nu cred ca poate sa existe.
    Nu stau sa mai descriu avionul asta, ca doar stiti despre ce fel de marfa este vorba. O bestie. Genul pe care ori il iubesti, ori il urasti. Eu l-am urat mult timp, dar acum a ajuns sa-mi placa, asa mare si slut cum este el. Atat de mult incat am vreo 5 cutii cu cazane de-astea neincepute:)

    Im doresc de mult sa fac si eu un kit Tamiya, sa vad si eu cum este o minune d-asta de se asambleaza singura...plus ca singurul Thunderbolt din colectia mea (asta, adica) l-am facut cadou celui mai bun prieten (da Coiardane, despre tine este vorba :friends:)...prin urmare, in conditiile astea, alegerea a venit aproape de la sine.

    E vorba de kitul 1/48 P47 D Razorback al celor de la Tamiya...considerat a fi un fel de minune la scara planetara (daca nu chiar galactica) a machetelor din plastic injectat.
    Plus cateva imbunatatiri la pachet, ca sa nu fie totul chiar atat de simplu...gen setul photoetch de la Eduard, setul de tevi de mitraliera de la Master, etc.
    Asa in cutie plasticul arata absolut minunat. Calitativ pare sa fie la ani-lumina fata de ce am mai facut eu pana acum.

    Cam asta e povestea.
    Vom vedea ce-o iesi:)

Prieteni

RocknRolla nu a adaugat prieteni inca

Comentarii

RocknRolla nu are comentarii la profil inca.