RadulescuB's Profile
- Grup:
- Members
- Postari:
- 18 (0 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Aviatie (14 postari)
- Inregistrat la:
- 15-January 13
- Vizualizari:
- 16468
- Ultimul click:
- Apr 06 2018 11:44 AM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Membru deplin
- Varsta
- 45 ani
- Data nasterii
- Februarie 8, 1979
- Gender:
- Male
- Interests:
- IAR 80, Bf 109, Daimler 603 and derivates
Informatii de contact
- E-mail:
- Click aici pentru a-mi trimite email
- Yahoo:
- radulescufbogdan
Topicele mele
-
Ce avion este
01 February 2013 - 05:56 PM
Salut.... stie cineva ce avion este in spatele MIG_ului 9 ?
In spate stanga seamana cu un IAR 80.
-
Bine v-am gasit
15 January 2013 - 11:43 PM
Salut.
Ma numesc Bogdan, mecanic aeronautic in formare, optimist din fire, vreau sa adun informatii si cat mai multe copii de documente originale dupa planuri de fabricatie sau detalii foto pentri IAR80 sau IAR 81, pentru o eventuala replica 1/1 in viitorul nu prea indepartat... in functie de timp si bani.Am privit pe aici pe forum si am vazut ca detii deja ceva planuri concrete si detaliate. Deocamdata eu am acele planuri publicate in cateva numere din revista Tehnium din anii comunismului, destul de detaliate dar nu de ajuns pentru o replica reala.Voi incerca sa ajung si la IAR Brasov sa vedem daca se pot copia planurile originale, in cazul in care le mai au, si pe la muzeul aviatiei pentru studiu si copii de documente foto si jurnale.
Deocamdata o sa incerc sa gasesc planurile pentru deriva copmleta sa ma apuc de ea din materiale normale (aluminiu normal neomologat aviatie) pentru a "imi face mana". Spre vara ar trebui sa am si o trusa cat de cat ok pentru munca de tinichigerie ca sa zic asa, si manualele de constructie de avioane din anii '40 comandate de pe ebay.(acestea sunt cele mai ieftine din toata afacerea :) )
Pentru orice document sau informatie multumesc avansat oricui ma poate ajuta (deja am salvat tot ce am gasit relevant de aici de pe site). Pentru motorizare un Gnome Rhone Mistral Major K11 este imposibil de gasit, poate cel de la muzeu refacut ...asa ca mai degraba un motor de AN2, dar mai am de studiat detaliile de vibratii generate, puncte de acrosare batiu, diferenta de regim nominal intre IAR 14k si ASh-62 etc pentru a vedea diferentele rezultate in caz real de functionare pe batiu IAR.
Suna un pic SF dar nu ma dau batut si stiu ce am de facut pentru a ajunge la rezultat :)
Multumesc.
RADULESCU Bogdan
Comentarii
RadulescuB nu are comentarii la profil inca.