Forum Machete,Modelism,Hobby: Puma - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Puma's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
50 (0.01 pe zi)
Cel mai activ in:
Aviatie (21 postari)
Inregistrat la:
19-September 11
Vizualizari:
17921
Ultimul click:
Useril este offline Apr 20 2012 08:15 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Membru deplin
Varsta
26 ani
Data nasterii
Decembrie 20, 1997
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti
Interests:
Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Informatii de contact

E-mail:
Click aici pentru a-mi trimite email

Ultimii vizitatori

Topicele mele

  1. BTR-152V

    23 October 2011 - 11:50 AM

    Buna ziua!Dupa o vizita la magazinul de machete din pantelimon am achizitionat mai multe kit-uri unul dintrea acestea este cum spune si titlul:BTR-152V de la ICM Models.Istoria aparatului:BTR-152 (cunoscut și sub denumirea de BTR-140) a fost un transportor blindat pentru trupe sovietic non-amfibiu, care a intrat în dotarea Armatei Rosii în 1950. La începutul anilor 1970 acest transportor blindat a fost înlocuit cu modelul BTR-60 . Totuși, a rămas în dotarea armatei sovietice (mai târziu armata rusă) până în anul 1993, fiind folosit în multe alte roluri. BTR-152 a fost exportat pe scară largă, în unele țări fiind în dotare și în prezent.
    Date tehnice:Greutate : 9.91 tone Lungime :6.55 m
    6.83 m pentru BTR-152V Lățime:2.32 m Înălțime2.04 m (fără mitralieră)
    2.36 m (cu mitralieră) Echipaj:2 Pasageri: până la 18 soldați Blindaj plăci de oțel sudate (15 mm frontal, 9 mm lateral și în spate, 10 mm plafon și 4 mm podea)Armament
    principal: o mitralieră 7.62mm SGMB (1250 de cartușe) sau
    o mitralieră grea 12,7mm DSK1938/46(500 de cartușe) Armament
    secundar: două mitraliere 7.62mm SGMB (1250-1750 de cartușe) în lateral (opțional)MotorZIS-123 pe benzină, 6 cilindri în linie, răcire cu apă (pentru variantele bazate pe ZiS-151)
    Motor:ZiL-137K pe benzină, 6 cilindri în linie, răcire cu apă (pentru variantele bazate pe ZiL-157)
    110 CP (82 kW) la 3000 rpm (pentru variantele bazate pe ZiS-151) 107 CP (80 kW) (pentru variantele bazate pe ZiL-157)

    BTR-152 a fost folosit pentru prima dată în timpul Revolutiei ungare din 1956. Ulterior, transportorul blindat a fost folosit în timpul Razboiului de Sase Zile, când zeci de vehicule au fost capturate de armata israeliană. În 1968, în timpul invaziei Cehoslovaciei, armata sovietică și celălalte țări membre ale Pactului de la Varsovia care au participat la operațiunea militară au folosit transportoare BTR-152. Vehiculul a fost folosit și în unele conflicte din Africa.BTR-152V (1955) este varianta care utiliza șasiul camionului ZIL-157.
    Atat in cea ce priveste istoria acum cu macheta:Este prima data cand construiesc un vehicul asa ca va rog luati-ma usor :-) .Am montat deja rotile fara nici o problema majora. Bavuri sunt destul de multe dar cu rabdare le-am indepartat.Am vospsit rotile cu un fel de verde inchis si sper ca mi-a iesit.In instructiuni sunt prezentate doar doua inmatriculari dar pe decaluri eu vad patru si nu inteleg de ce nu le-au pus si pe acestea :iiam: in plus pe instructiuni nu exista nimic despre istoria aparatului,asa ca am scris ce am gasit de pe internet.Astept sfaturile,observatiile si intrebarile dumneavoastra.Acum pozele cu ce am reusit sa fac pana acum:
  2. Jurnal de constructie:Foche Wulf TL-Jager "FLITZER"

    27 September 2011 - 06:18 PM

    Salutare machetistilor!Cum am zis si in celalalt topic (de la marina) eu mai lucrez la cateva avione unul dintre acestia este, cum spune si titlul topicului, Foche Wulf TL-Jager "FLITZER" un avion cu motor cu reactie experimental al Germaniei.:book: Acum putina istorie:In martie 1943 a inceput munca la ,,Foche Wulf,, un avion cu un singur pilot avand motor cu reactie.Pentru P VI sa construit un model 1:1 din lemn care a fost testat intr-un tunel de vant.Avea un motor He SMA si cu o racheta aditionala Walter atasata sub acesta putea sa ajunga la o viteza de cel putin 830 de km pe ora si o altitudine de 6000m(daca mai vrea cineva vreo informatie puteti sa imi spuneti deoarece eu doar am sintetizat aici).Proiectul a fost oprit la inceputul anului 1945.Acum sa descriu un pic kit-ul.Este produs de firma Revell si are o calitate foarte buna (pentru ochiul meu neformat de incepator, sper sa imi dati dreptate).Bavuri foarte putine,plastic dur si decaluri excelente.Are doua inmatriculari,interesant este faptul ca la acestea apare anul 1946,numele pilotilor par a fi germane dar proiectul a fost abandonat in 1945 iar acum nu prea stiu ce sa mai cred daca m-ati putea ajuta cu o explicatie as fi recunoscator :unknw: .Lasand la o parte misterele continuam cu asamblare (ce am reusit sa incropesc si eu pana acum) .Piesele se inbina excelent(de asteptat de la Revell ^_^ ).Cum am mentionat o sa procedez altfel, nu o sa fac macheta in secret :iiam: deoarece vreau sa beneficiez de sfaturile expertilor :wave: .Acum pozele cu ce am lucrat eu pana acum(eventual daca reusesc sa gasesc cu ajutorul prietenului meu ,,google,, si cu avionul adevarat)
    Fisier atasat  DSCN2379 (Small).JPG (27.79K)
    Numar de descarcari: 257
    Fisier atasat  DSCN2383 (Small).JPG (32.46K)
    Numar de descarcari: 251

    Fisier atasat  DSCN2384 (Small).JPG (42.63K)
    Numar de descarcari: 261
    Fisier atasat  DSCN2385 (Small).JPG (43.7K)
    Numar de descarcari: 280
    Fisier atasat  DSCN2390 (Small).JPG (38.01K)
    Numar de descarcari: 257 decalurile

  3. Medieval Life Boat

    19 September 2011 - 05:29 PM

    Buna ziua machetistilor!M-am inregistrat de curand pe acest forum dar l-am urmarit de mai mult timp.Eu avand 13 ani aceasta este prima mea macheta terminata.Dupa cum puteti vedea si in titlul acestui topic este Medieval Life Boat de la producatorul rus Zvezda.Deoarece sunt nou in ale modelismului va rog daca puteti sa imi dati sfaturi pentru eventualele imbunatatiri ale machetei si va rog sa iertati greselile in asamblare,vopsire,etc...
    Acum putina istorie:Aceasta este o barca de salvare folosita in Evul Mediu pentru a aduce marfuri si oameni de la tarm la corabie si invers.In caz de naufragiu echipajul se uraca in aceste barci incercand sa ajunga
    la cel mai apropiat tarm.C-am atat cu istoria.In ceea ce priveste kit-ul:este facut dintr-un plastic dur,instructiunile sunt detaliate si piesele fara bavuri.Se vopseste in numai trei culori:Flat white,Flat black si Wood.
    Asamblarea a decurs comform planului piesele imbinandu-se perfect.Singura problema avuta a fost la fire deoarece trebuiau introduse in niste gauri foarte mici.Toate piesele au fost vopsite cu pensula.
    C-am atat pot spune despre asamblare si vopsire.Cum am precizat si mai sus doresc sa vad comentarile,sfaturile si observatiile dumneavoastra.Acum las pozele sa vorbeasca.
    Fisier atasat  DSCN2161 (Small).JPG (39.6K)
    Numar de descarcari: 299Fisier atasat  DSCN2166 (Small).JPG (41.81K)
    Numar de descarcari: 291
    Fisier atasat  DSCN2165 (Small).JPG (39.4K)
    Numar de descarcari: 294Fisier atasat  DSCN2162 (Small).JPG (42.78K)
    Numar de descarcari: 336

Prieteni