AnD200E's Profile
- Grup:
- Members
- Postari:
- 15 (0 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Aviatie (15 postari)
- Inregistrat la:
- 30-October 06
- Vizualizari:
- 1801
- Ultimul click:
- Feb 21 2010 11:11 PM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Membru deplin
- Varsta
- Varsta necunoscuta
- Data nasterii
- Data nasterii necunoscuta
- Gender:
- Not Telling
Informatii de contact
Postari ale mele
-
In topicul:F8 Crusader - build project
27 September 2007 - 05:42 PM
merci pentru traduceri kamob,
exista oare pe undeva o selectie de termeni din domeniul aviatiei tradusi din engleza in romana? Na am avut ocazia sa am si sa citesc literatura din domeniu in l. romana. In copilarie erau doar carti si reviste in rusa pe aici pe la noi, iar acum, dupa multi ani cind m-am reintors la hobby -mai mult in engleza de pe net. Asa-ca imi cer scuze pentru alte eventuale englez-isme. -
In topicul:F8 Crusader - build project
27 September 2007 - 07:42 AM
body merci de sfaturi,
scuze pentru incompetenta - Slat :hammer: tre sa tin minte termenul - la machete din WWII nu am dat de asa elemente, de aia nu stiam ...
Cred-ca asa si voi proceda cu Intake-ul si nu o sa ma complic cu Slat-urile. Tre sa termin cu macheta asta mai repede si sa ma intorc inapoi la WWII, caci asta nu prea mi s-a pus la inima ca sa vreau sa ma chitibushesc mult in ea. -
In topicul:F8 Crusader - build project
26 September 2007 - 10:10 PM
si ultima pentru azi - gravura aripei e cam departe de adevar - din poza se vede - (eu pe una din aripi am trasat cu rosu) locul unde trebuie sa se termine aelron-ul frontal - care nici in pomina sa fie marcat cumva - ei - dar asta nu e o problema - de fapt eu ce ma ghindeam - sa fac acelste aelroane frontale in pozitia de decolare -adica sub unghi - asa cum se vede in poza prototipului real din poza - cum credeti - merita de apucat de taiat totul la stinga si la dreapta - ori o sa-mi adaug mai multi gargauni la o macheta care si asa nu e tare simpla? -
In topicul:F8 Crusader - build project
26 September 2007 - 10:02 PM
A doua este Jet Intake-ul - la macheta nu e prevazut nimic pentru a arata cea ce trebie sa se vada inauntrul acestei "guri" mari. Deci daca de lasat asa cum este apoi prin acea "borta" o sa se vada tot interiorul pina in fundul fuzelaj-ului unde roul de "dop final" il joaca un capac ce reprezinta elicile turbinei (daca de privit din partea posterioara) - fapt care mie nu-mi place de loc (ca unuia care a strins doar machete de avioane propeller-powered) - ori aceasta ar trebuie considerat ca normal? Imi da cineva un sfat? -
In topicul:F8 Crusader - build project
26 September 2007 - 09:51 PM
Dupa ce am inceput sa o string am inteles ca macheta e cam nasoala (de fapt cred-ca nu e surpriza pt. o macheta Italeri), dupa ce am mai consultat literatura am inteles ca si e si cam incorecta...
La moment am de rezolvat urmatoarele probleme, daca cineva ma ajuta cu un sfat cum asi putea sa rezolv mai usor - voi fi recunoscator.
Deci prima - am mai cautat poze din cockpit, dar nu stiu zau de unde s-au inspirat cei de la Italeri cu asa un stick cu doi "craci"? ma ghindesc sa-i dau o forma mai adecvata cu chit - cum credeti - exista o solutie mai buna? Tot in poza de mai jos se vede (nu pea bine) maneta "throttle"-ului. Imi pare ca e exagerat de mare - nu am gasit poze care ar arata acest lucru putin mai clar - are cineva una - ori imi da vre-un sfat ca s-o aduc cit de cit mai aproape de adevar?