Forum Machete,Modelism,Hobby: AlexTrandafir - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

AlexTrandafir's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
3 (0 pe zi)
Cel mai activ in:
Aviatie (2 postari)
Inregistrat la:
20-September 09
Vizualizari:
2402
Ultimul click:
Useril este offline Jun 20 2019 08:31 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Nou venit
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Not Telling Not Telling

Informatii de contact

E-mail:
Private

Postari ale mele

  1. In topicul:Salonul National de Modelism Militar

    06 October 2016 - 09:14 PM

    Vezi postareacrios, la 26 August 2016 - 12:35 PM, a spus:

    Anul acesta, Salonul National de Modelism Militar, din motive obiective, nu se poate tine.
    Incepand cu luna septembrie Muzeul Militar intra in renovari atat ale cladirilor cat si ale spatiilor de expunere muzeul find inchis pana la definitivarea lucrarilor.
    Conducerea Muzeului Militar si ceilalti organizatori traditionali ai acestui salon (Liga aeriana Romana, Liga Navala Romana) isi cer scuze pentru situatia creata si spera ca de la anul sa putem relua seria de saloane, poate in conditii mai bune.
    Imi pare rau pentru intreruperea salonului, dar speram sa revenim in forta in anul 2017.
    Sa fim sanatosi pana atunci.

    Bafta!


    De ce nu incercati la Muzeul Aviatiei? E tot in oras si ar putea oferi un cadru mai mult decat adecvat. Incercati o intrebare la SMFA - proff@roaf.ro.

    De ce nu incercat la Muzeul Aviatiei, care poate oferi un cadru adecvat. Poate trimiteti o cerere la proff@roaf.ro
  2. In topicul:Academy MIG-21 MF 1:48 - ROAF

    06 May 2013 - 08:56 AM

    Nu e el...

    Vezi postareaTheX1190, la 04 April 2013 - 09:49 PM, a spus:

    Imi place cum a iesit ! Foarte frumos !
    il am si eu la 1/72, tot 9806
    Avionul asta l-a zburat si taicamiu, am poza acasa; si mare lucru daca nu in poza ta este chiar el...
  3. In topicul:IAR-99XT

    13 April 2012 - 04:40 PM

    Proiectul IAR-99 XT, asa cum a fost el prezentat de INCAS, nu reprezinta decat o iteratie minora a actualului avion - un fel de IAR-99.1, fara a aduce imbunatatiri semnificative ale performantelor sau posibilitatilor avionului.
    IAR-99 nu poate face fata sub nici un fel de forma cerintelor impuse de misiunea de politie aeriana.
    Aeronavele care fac subiectul misiunii de politie aeriana sunt in general avioane militare sau civile ce pot zbura la inaltimi mari sau stratosferice, cu viteze de peste 450 kts (800 km/h).
    In cazul IAR-99, in primul rand solutia aerodinamica a avionului nu permite atingerea vitezelor necesare pentru interceptarea tintelor aeriene - in acest scop este necesara atingerea unor viteze de 500 - 900 kts (900 - 1600 km/h) iar aripa dreapta a avionului nu permite acest lucru. Tractiunea motoarelor prevazute pentru proiectul IAR-99 XT este de asemenea insuficienta, chiar in varianta in care aripa ar fi reproiectata, iar structura in general nu este proiectata pentru a rezista solicitarilor aparute la zborul transsonic sau supersonic. In final, chiar admitand ca s-ar ranforsa structura si s-ar monta un motor corespunzator, rezerva de combustibil de la bord ar fi insuficienta pentru a avea o raza de actiune decenta.
    Am o mare stima pentru dl. Olivotto, dar proiectul nu raspunde cerintelor militare, sau cel putin nu in domeniul politiei aeriene, care este o misiune foarte serioasa de aparare aeriana si pentru care sunt necesare avioane de vanatoare-interceptare adevarate. In cazul in care vizeaza misiuni adevarate de sprijin al trupelor terestre sau de aparare aerian (pe timp de razboi) / politie aeriana (pe timp de pace) si vrea sa plece de la una din platformele existente, atunci ar fi mai bine sa revada proiectele IAR-93 (la fel de dpasit ca si IAR-99, dar cu performante sensibil mai bune) sau, de ce nu, proiectul IAR-95.