Forum Machete,Modelism,Hobby: speriatul - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

speriatul's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
7 (0 pe zi)
Cel mai activ in:
Blindate (6 postari)
Inregistrat la:
19-June 09
Vizualizari:
2143
Ultimul click:
Useril este offline Jun 28 2009 12:43 AM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Nou venit
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Male Male
Location:
Toronto Ontario
Interests:
Machete de tancuri, blindate si alte vehicule germane din al doilea razboi mondial la scara 1:35. Trenuri electrice la scara 1:87, in special Era III si IV.

Informatii de contact

E-mail:
Click aici pentru a-mi trimite email
Website URL:
Website URL  http://www.sebastiantoma.com

Ultimii vizitatori

  • Fotografie Vizitator
    18 Nov 2012 - 10:50
  • Fotografie puffy 
    11 Apr 2010 - 16:17
  • Fotografie yogi 
    17 Mar 2010 - 22:16
  • Fotografie tgr 
    27 Dec 2009 - 21:31
  • Fotografie LAV-Z 
    26 Sep 2009 - 18:02

Postari ale mele

  1. In topicul:Tamiya Tiger I Early 1/35

    24 June 2009 - 12:28 AM

    La faza cu pensula ai dreptate. Asa am sa fac. Cablurile, la fel, am sa incerc sa repar chestia. Cu senila vad ce zici si stiu care e cauza. Rotile nu sunt fixate absolut deloc, se tin in muschi, ca sa zic asa. De aia stau aiurea. Or sa vina bine in momentul in care rotile or sa fie fixate definitiv.
    Ca tot vorbim despre roti, sa inteleg ca si tu ai aceasi carte. Daca te uiti la pagina 44, chiar sus iti prezinta evolutia rotii motoare. Tamiya ofera in kit numai versiunile A si C, cu referire la C ca fiind buna pentru tancul nostru. Dar Tamiya a dat-o copios in bara la faza asta. Ca de fapt ar trebui sa fie un alt treilea tip, B, care e prezentat numai in carte si care de fapt a fost introdus in Aprilie '43. Da, acum am un tigru cu roti de "late". :-D Nu-i nimic, am sa iau aminte pentru urmatorul tigru, care urmeaza imediat dupa asta.
    Cand is gata cu farurile Bosch, mai pun vreo doua poze.
    Multam fain inca odata de sfaturi.
    Seb
  2. In topicul:Tamiya Tiger I Early 1/35

    23 June 2009 - 02:49 AM

    Citeaza

    De exemplu, cablurile pentru Bosch nu aveau acea forma. Mergeau pe platforma, faceau 2 coturi si intrau in far.
    De apreciat ideea cu albul la interior, asa zisul "Hospital Inside" se potriveste la compartimentul de lupta si nu prea in spatele grilelor de la motor. Acolo era mai bine culoarea neagra care da adancime si nu lasa sa se vada lipsa echipamentelor care trebuiau sa fie in acel loc.
    Senila nu sta bine, trebuie intinsa, poate cu roata intinzatoare... ; )
    Bravo pentru rabdare, pentru micrometru, pentru curatenia executiei, etc. Ai multe lucruri bune!

    PS1: Draga Sebastian se vede si fara sa fie lumina apirsa ca ai sarit partea de documentare :80: asa ca pana nu treci de pasii 1+2 eu zic sa te opresti din constrtuctie! Nu trbuie sa faci tu partea asta, de aceea exista acest forum unde se strang bolnavii!! :yahoo: Tu doar sa arati o poza cu ce vrei sa faci! :-D

    PS2: Ca sa intelegi mai bine de ce insist pe constructie: uite o intrebare la care daca ai raspunsul poti sa continui fara grija: De cate tipuri au fost filtrele Eifel si cu care dintre ele era echipat S45?
    R: Pornind de la faptul ca avea "S-mine" pe suprastructura..............

    NB: Nici eu nu stiu raspunsul, dar ne putem uita prin niste carti si sunt sanse mari ca cea ce ai tu sa se potriveasca... Sau mai ai niste piese pe coala de Photo-etch nemontate??

    Spor, Cata 8)


    Cata,
    Multumesc tare mult de raspuns. Faptul ca primesc ajutor, nu poate decat sa ma sustina sa merg mai departe. Sa o luam deci cu inceputul.
    • Sunt de acord cu cablurile de la farurile Bosch. Am sa incerc sa rectific, desi nu stiu exact cum la ora asta. Mi-e frica sa stric farurile.
    • Corect, ai dreptate in ceea ce zici cu albul din interiorul motoarelor. De-acum asta e, partea aia nu o mai desfac ca nu mai am cum.
    • Mie mi se pare ca senila sta bine. Sau poate tu ai vazut ceva ce mie mi-a scapat.
    Din pacate nu am nici o poza cu un S45. Am cautat de nebun peste tot si nimic. Dar, ca sa fiu ceva mai descriptiv, vreau sa reproduc un Tiger in perioada Iunie-Iulie '43 undeva in Rusia, pe marginea unui drum de tara. Tancul nostru e fabricat undeva prin Aprilie '43. De ce? Pentru ca conform cartii The Modeler's Guide to the Tiger Tank, kitul 35216 are toate caracteristicile unui tank facut in acea perioada.
    Filtrele Feifel au fost de doua tipuri, un tip initial ca sa zic asa, cu doua camere, apoi in Martie '43 a fost introdusa o noua versiune, simplificata, cu o singura camera. Aruncatoarele S-Mine au fost introduse in Ianuarie '43. Nu stiu exact cu care din ele a fost echipat S45.
    In ceea ce priveste vopsitul, am ales varianta in trei culori, cu galben inchis la culoarea de baza, iar camuflajul cu verde inchis si rosu-maro.
    Seb

    Vezi postareatgr, la 22 Jun 2009, 11:10, a spus:

    http://www.tiif.de/thread.php?threadid=41&...a47497e7c0ddde0
    Pozele sunt minuscule deci trebuie sa mai cauti.
    Mai cauta poze reale.Sigur mai sunt.
    Deocamdata arata foarte bine!Imi place!


    Multumesc de link. Intr-adevar, sunt minuscule. Cel putin am vazut o chestie pe care vroiam sa o adaug la tanc si acum ca vad ca nu o avea, renunt. E vorba de senilele pusa in fata tancului.
    Seb
  3. In topicul:Tamiya Tiger I Early 1/35

    21 June 2009 - 04:19 PM

    Degrelle,
    Intai despre senilele Friul. Am ales setul ATL-25. Asta e setul pentru o varianta early de Tiger. In ceea ce priveste lucrul cu ele secventa e cam asa:
    • Fiecare set vine cu doua pungute, pentru stanga-dreapta. Ai grija sa nu le amesteci. Lucreaza la o parte odata. Piesele ce-ti raman le pui inapoi in punguta respectiva (stanga sau dreapta, in functie de care parte ai in lucru), impreuna cu senila completata.
    • In ceea ce priveste sculele, o sa ai nevoie de o mica masina de gaurit, din aia manuala. Imagine postata Imagine postata
    • Pe langa asta o sa ai nevoie si de niste burghie foarte fine cu care o sa trebuiasca sa treci prin gaurile de la fiecare link in parte. Ai grija, ca fiecare link are doua randuri de gauri, un rand e cu gaura strapunsa, celalalt nu. Fata cu gaura ne strapunsa vine in exteriorul tancului, deci fii cu mare atentie sa nu faci gaura unde nu trebuie. Masaora-ti lungimea burghiului in asa fel incat sa intre pana aproape de capatul cgaurii ne strapunse. Eu las cam o jumatate de mm loc liber ca sa fiu sigur ca nu ies pe partea cealalta. Odata ce ai lungimea stabilita, strangi mandrina si esti gata de lucru.
    • O alta chestie e ca o sa ai de curatat bavurile la fiecare link in parte ca sa fie totul asa cum trebuie. Unele senile au din constructie prevazute gauri, si deci sunt reproduse si in senilele de la Friul. Unele gauri or sa fie acoperite de un strat foarte subtire de aluminiu (asa vin din turnare), dar nu toate. Eu folosesc niste scule stomatologice cu care ma ajut sa refac gaurile respective. Gaurile astea sunt de obicei dreptunghiulare.
    • Mai folosesc si un set de pile foarte fine, din alea de bijutier cu care mai refac supafetele pe unde e nevoie.
    • Acum iei fiecare link in parte, faci gaurile/canalele cu masina de gaurit manuala si apoi faci un test la rece sa vezi cum se pupa cele doua links. Ideea e sa intre usor una in alta, fara sa se poticneasca pe undeva. Asta ca sa se aseze cum trebuie (adica de la sine, principiul magnetic al pamantului) pe roti mai tarziu.
    • Fiecare set de links de la Friul vine si cu lita de aluminiu in pachet, dar o gasesc mult prea subtire si moale pentru gustul meu, asa ca am cumparat niste fir otelit de la magazin. Depinde de tine ce vrei sa folosesti. Ca tot vorbim de fir, sa-ti explic cum le asamblez. Intai, imi tai firul sau lita la lungimi aproximativ egale, cam de 25-30 de cm. Dupa ce-am terminat de curatat toate linkurile pentru una din parti, pun cate doua links impreuna si introduc lita in gaura ca sa formez legatura. Apoi, cu un cleste (eu folosesc un cleste special de metal de la Xuron) tai cablul/lita exact la buza gaurii. Apoi iau urmatoarea piesa, o introduc in piesa precedenta, bag firul, tai di nou, si tot asa pana fac 10-15 links. Apoi pun cate o picatura foarte mica de CA la fiecare gaura. Cand am termina cu lipiciul, am grija sa asez bucatica asta de senila in picioare, cu gaura in sus si o las la uscat. Cat se usuca, repet pasii anteriori pentru o alta repriza de 10-15. Ai grija sa nu faci prea multe, ca apoi patesti ce-am patit eu cu tancul Jagdpanther. :-D
    • Cand esti gata cu doua, trei seturi din astea, le unesti si lasi sa se usuce peste noapte. Le asezi la fel, in picioare.

    Cam ast e cu senilele Friul. Nu e greu, dar iti papa timp. Dar, dupa parerea mea nu exista alternativa mai buna. Senilele din cauciuc care vin in kit is o porcarie. Cele individuale din plastic nu stiu cum sunt, ca nu am lucrat cu ele niciodata. Daca mai intrebari, sunt aici.
    Seb
  4. In topicul:Tamiya Jagdpanther 1/35

    21 June 2009 - 04:26 AM

    Multumesc la toti pentru aprecieri, critici, si raspunsuri.
    Da, am busit unele chestii la el, cel mai vizibil fiind senilele. M-am luat ca blegul dupa cineva de pe un alt forum, care mi-a zis ca trebuie atatea links ( nu mai retin exact cate sunt acolo). Acum nu mai am ce-i face. Poate doar daca gasesc vreo solutie sa desfac lipiciul CA, atunci e usor. Altfel e crunt.
    O sa incerc sa-i mai dau o spalare, poate chiar si o mana subtire de Tamiya Buff.
    In ce priveste inmatricularea, habar nu am. La vremea cand l-am facut e fost mai mult ca un epxreiment pentru mine, nu eram sigur la vremea aia daca o sa vreau sa continui cu tancurile sau nu.
    Seb

Prieteni

speriatul nu a adaugat prieteni inca

Comentarii

speriatul nu are comentarii la profil inca.