tommy's Profile
- Grup:
- Members
- Postari:
- 352 (0.06 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Figurine (121 postari)
- Inregistrat la:
- 16-June 08
- Vizualizari:
- 17390
- Ultimul click:
- Dec 16 2023 02:12 PM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Membru senior
- Varsta
- 36 ani
- Data nasterii
- Noiembrie 13, 1988
- Gender:
- Male
- Location:
- Iasi
Informatii de contact
- E-mail:
- Click aici pentru a-mi trimite email
- Website URL:
- http://cum-ne-jucam-cu-soldatii.blogspot.com/
- Yahoo:
- tommy_x1311
Ultimii vizitatori
-
Alex Baccilu
31 Jul 2017 - 21:31 -
corsar
13 Nov 2015 - 00:35 -
axor
13 Nov 2014 - 17:56 -
TATRA
16 Nov 2013 - 23:05 -
anakinu
07 Mar 2013 - 14:06
Topicele mele
-
CUMPAR rachete Hellfire
26 December 2015 - 01:10 AM
Salutari.
Cumpar rachete Hellfire, scara 1/72 si, eventual, si piloane duble de lansare. Tranzactii valabile numai pentru Bucuresti.
Pentru alte detalii,
andrei_acsinia@yahoo.com sau https://www.facebook...100003759980481 -
Messerschmitt Me 163 Komet B-0, B-1, S, prototip
28 March 2010 - 04:13 PM
Messerschmitt Me 163 Komet
Scurt istoric
In octombrie 1941, baza de incercari de la Peenemunde reuseste sa ridice in aer primul aparat de zbor cu motor racheta din istorie. La comanda unitatii de Komet-uri proaspat formate, este plasat Oblt. Wolfgang Spate, retras de pe frontul de est.
Aparatul, poreclit de germani "oul zburator", zboara cu o viteza de peste 1000 km/h, decoland de pe un carucior care se desprindea de patina oleo-pneumatica a avionului, imediat dupa decolare. Combustibilul folosit era format din 2 substante extremde periculoase,care, amestecate, reactionau violent, asigurand, astfel, propulsia micului avion: T-Stoff - peroxid de hidrogen si C-Stoff - amestec de metanol si hidrazina. Motorul Komte-ului, HWK 109-509, creat de Helmuth Walter, mai era folosit si pe aparatele Bachen Ba 349, si putea asigura in jur de 7 minute de zbor, timp in care pilotul aducea avionul la altitudinea necesara interceptarii aparatelor inamice si facea 2 treceri, incercand sa angajeze si sa distruga bombardierele Aliate. Dupa cele 7 minute, combustibilul se termina, avionul urmand sa planeze pana la pista de aterizare. Neavand tren de aterizare, aparatul detinea o patina oleo-pneumatica, ce avea rolul de a amortiza socul aterizarii. Desi destul de greu de doborat de aparate inamice in timpul zborului, 163-ul era desosebit de vulnerabil in timpul planarii catre aerodrom, majoritatea aparatelor doborate in razboi fiind atacate in aceasta etapa a zborului.
Diferentele dintre variantele B-0 si B-1 nu sunt foarte sesizabile: aparatele B-0 erau inarmate cu 2 tunuri de 20 mm, pe cand cele B-1 aveau tunuri de 30 mm. Diferente structurale intre cele 2 variante nu existau, cu exceptia portiunii fuselajului din zona evacuarii, de sub deriva: la variantele B-0 apare un orificiu elipsoidal, pe cand la varaintele B-1 apar 2 orificii orizontale liniare.
Tipul S este varianta biloc a "monstrului", folosita pentru antrenamente si acomodare.
Camuflajul Komet-ului a variat foarte putin: primele avioane erau camuflate cu RLM70/RLM71 - extrados (eventual, "pete" de RLM70/RLM71 pe fuselaj) si RLM65 (light blue) pe intrados (sau, la unele aparate, pe intreg fuselajul). Imediat dupa intrarea lor in serviciu, insa, s-au introdus si noile culori standard: RLM81 (brown-violet) si RLM82 (light green), iar majoritatea Komet-urilor au fost vopsite cu asemenea culori.
Inmatricularile erau realizate cu cifre albe, de obicei un numar cu 2 cifre, cifre galbene sau litere. Exemple de inmatriculari: "18 alb" "14 alb" "11 galben" "PK+QL" "VD+ER", etc.
Statistici:
Viteza maxima: peste 1000 km/h
Viteza aterizare: 270 km/h
Autonomie: ~7 min de zbor
Armament: 2 tunuri de 30 mm
SG500 Jagdfaust (5 obuse de 50mm propulsate de o racheta si care erau declansate automat de o celula fotoelectrica si, cu care Franz Kelb a obtinut, se pare, o victorie impotriva unui B17 - surse contradictorii).
Aparate construite: 364 (279 de serie)
Victorii obtinute: 16 (B 17, de Havilland Mosquito, etc)
Aparate pierdute in confruntarile aeriene: 6
Aparate pierdute din cauza defectiunilor/bombardamentelor/aiurea: nenumarate -
Razboaiele Mondiale, DVD
27 January 2010 - 01:49 PM
A aparut de ceva timp seria "Razboaiele Mondiale", de la ErcPress. Saptamana trecuta a ajuns la nr 4.
Serialul este format din 26 de DVD-uri, care trateaza conflictele mondiale, exclusiv cu imagini de epoca, fara recreeri, fara marturii ale martorilor, fara explicatii ale istoricilor incluse in documentar.
Carcasa cu DVD-ul contine si o carte de dimensiuni foarte reduse, care rezuma, oarecum, ce se afla pe DVD.
Plusuri:
-exclusiv filmari de epoca
-structurare buna a informatiei (desi la DVD-ul 3 am adormit )
-format fizic compact
Minusuri:
-destul de putin material pe un DVD (cam 50 de min)
-nararea este buna insa nu la fel ca cea din documentarele gen "Battlefields"
-si cel mai mare dezavantaj: fiecare numar trebuie sa apara o data la 2 saptamani, insa apare cam o data la o luna, o luna jumate; mi s-au lungit ochii pe la tonetele cu ziare. in plus, nu este comercializata peste tot (in Iasiam gasit-o doar la 2 puncte de presa, iar in Bacau, la vro 5)
Pretul: primul numar 10 ron, restul 15 ron. marisor, insa acceptabil,zic eu, avand in vedere ca initiative ca astea rareori isi fac aparitia in Romania
Pentru alte informatii sau comenzi -
In traducere: "Marile batalii ale WW2"
23 November 2009 - 04:30 PM
Dupa cum spune si titlul, editura Osprey a scos o serie de 52 de monografii cu tema "marile batalii ale celui de-al doilea razboi mondial". Colectia apare in Italia, din august 2009, cu rata de o monografie pe saptamana.
Prima carte, Invazia Poloniei (L'Invasione della Polonia), a costat 2 euro, celelalte fiind 9.90 euro/bucata.
Fiecare monografie contine 90-100 de pagini, pe hartie lucioasa, iar coperta este cartonata (extrem de rigida).
Din cuprinsul fiecarei carti:
-Introducere - capitol ce face un scurt si concis rezumat, atat al contextului in care a avut loc batalia, cat si al bataliei in sine
-Cronologia bataliei
-Comandantii oponenti - informatii destul de cuprinzatoare despre fiecare comandant in parte
-Ordin de lupta - Prezinta toate unitatile participante la conflict, de ordinul diviziilor sau brigazilor, precum si subordinea acestora in cadrul corpurilor, armatelor, etc.
-Arme implicate, de ambele parti
-Batalia in sine, structurata pe mai multe capitole, insotita de poze mai mult sau mai putin rare
-Sfarsitul luptei si concluzii
-Bibliografie cuprinzatoare
-Index
Un scurt review (cat mai obiectiv, sper):
Colectia se prezinta bine legata si profesionist structurata. Fiecare capitol in parte este insotit de numeroase fotografii, precum si de harti, ilustratii sau modele 3D ale campului de batalie.
Informatiile sunt cuprinzatoare si foarte detaliate, intr-o italiana foarte accesibila, chiar si pentru cei nefamiliarizati cu limba.
Fiecare model 3D sau harta este insotit de explicatii si observatii, pentru o buna intelegere a miscarilor tactice.
N-am apucat sa parcurg cele 6 monografii pe care mi le-a trimis mama, insa stiu sigur ca acestea sunt traduceri din engleza, insa nu stiu daca tot din acelasi format.
Un dezavantaj ar fi pretul maricel, pentru resursele mele, insa, dupa opinia mea, merita toti banii.
Cum nu am scaner, o sa fac cateva poze la fiecare monografie pe care o am (sper sa nu incalc niciun drept de autor).
1. Invazia Poloniei (L'Invasione della Polonia)
Autor: Steven J. Zaloga
Ilustratii: Howard Gerrard
Cuprins:
-Introducere
-Originile campaniei
-Cronologia
-Comandantii adversi
-Ordinele de batalie
-Campania
-Concluzii
-Campul de batalie, in zilele noastre
-Bibliografie
-Index
Coperta nr 1
DSCF3519.JPG (171.66K)
Numar de descarcari: 300
Atacul german, 1 Sept 1939
DSCF3520.JPG (212.35K)
Numar de descarcari: 303
Detaliu al atacului si rolul navei Schleswig-Holstein
DSCF3521.JPG (311.88K)
Numar de descarcari: 299 -
Me 163 Komet
29 April 2009 - 02:37 PM
Salut.
Ca sa vada lumea ca nu numia ma joc cu soldati , m-am hotarat sa postez poze cu "racheta" de la Academy.
Acum, inainte de orice piatra aruncata, precizez:
-STIU ca trenul de aterizare spate nu e ala corect. Nu stiu ce a fost in capul meu....Dar se rezolva imediat
-STIU ca vopseala de interior nu e cea mai reusita (si nici cea corecta)-mai am mult de lucrat la asta
-STIU ca nu are toate stencilurile (mi-am luat campii si am renuntat, chiar daca nu-s asa multe)
-STIU ca vopseala e cam aiurea, dar o sa corijez tot ce se poate in week-endu asta
-STIU ca geamul din spate nu trebuia vopsit complet - din greseala, am prins ceva interesant la TV si m-a distras de la urmarirea schemei...dar si asta se poate corija
@Z-mare deja am inceput "repararea" lui f16
In rest....fire away, gentlemen
DSCF2876.JPG (143.96K)
Numar de descarcari: 476 DSCF2877.JPG (143.2K)
Numar de descarcari: 415 DSCF2883.JPG (134.68K)
Numar de descarcari: 410SCF2883.JPG] DSCF2938.JPG (147.85K)
Numar de descarcari: 430
Inca o precizare: pe tractoras am incercat o "prafuire" dar n-a iesit nici calumea...Necastigator, mai incearca
Comentarii
Alex Baccilu
31 Jul 2017 - 21:31