ClaudiuN's Profile
- Grup:
- Members
- Postari:
- 191 (0.03 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Tehnici (119 postari)
- Inregistrat la:
- 02-February 08
- Vizualizari:
- 19192
- Ultimul click:
- Nov 05 2013 08:33 AM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Membru senior
- Varsta
- Varsta necunoscuta
- Data nasterii
- Data nasterii necunoscuta
- Gender:
- Not Telling
- Location:
- Brasov
Informatii de contact
- E-mail:
- Click aici pentru a-mi trimite email
- Website URL:
- http://www.papermodel.ro
Ultimii vizitatori
-
dj-bobo
14 Mar 2017 - 09:37 -
Teajuta
18 Nov 2016 - 13:10 -
galexdelfin
12 May 2015 - 15:09 -
stageexp
11 Mar 2015 - 16:17 -
gaboantza007
04 Jan 2015 - 02:57
Topicele mele
-
CSS Pioneer
04 November 2013 - 12:48 PM
Va salut
Submarinul american CSS Pioneer a fost lansat la apa in anul 1872.
Macheta este proiectata de Dragos Puia si este oferita gratuit in viitorul nr. al revistei ModelIST.
Mai multe poze si detalii in revista. SPOR ! -
Aichi D3A "VAL"
23 November 2011 - 08:57 PM
Va salut
Despre acest avion ar fi foarte multe de povestit, ramane in istorie datorita contributiei majore pe care a avut-o la succesul atacului de la Pearl Harbor. A fost unul dintre cele mai bune bombardiere de picaj din WW2.
Kitul este Fly Model in format A3, au fost cateva probleme la potrivirea fuzelajului in dreptul aripilor si la invelitorile trenului de aterizare, dar a compensat prin cartonul de buna calitate si prin culorile vi ale modelului.
Iata pozele, cateva din timpul constructiei si cele de la final. -
Caudron Aiglon C600
28 April 2011 - 10:04 AM
Va salut !
Caudron Aiglon C600
Avionul - a fost produs de Caudron-Renault si proiectat de Marcel Riffard iar primul zbor a fost in anul 1935. Avion de agrement foarte popular la vremea lui in aerocluburi si in randul proprietarilor particulari.
Kitul este free de pe un blog francez si vine pe 14 planse A4 in format pdf.
Proiectanutul acestui kit recomanda realizarea modelului de modelisti experimentati... acum nu sunt sigur care ar fi adevaratul motiv.. complexitatea modelului sau lipsa schemelor sau a desenelor de asamblare.
Kitul mi-a dat ceva batai de cap deoarece are cateva defecte, si nu de putine ori m-am gandit ca o sa planez "pasaroiul" de la etajul 2
Pana la urma am trecut peste toate problemele si pot sa zic ca sunt multumit de ce a iesit, acum il numesc "avionas"
Pozele de final, sper sa va placa avionasul -
Westland Sea King Mk. 41
20 September 2010 - 10:57 AM
Salutare prieteni, nu m-am astâmparat şi mai fac o "zburatoare" . Promit că după acest model voi continua şi finaliza Santa Leocadia.
Elicopterul Sikorsky Sea King a zburat pentru prima oară în 1959 şi intrat în serviciul Marinei Statelor Unite în iunie 1961 ca HSS-2. În 1962 indicativul elicopterului se unifică la H-3, urmând să se folosească diferite prefixe pentru a indica utilitatea. Iniţial elicopterul a fost folosit în luptă împotriva submarinelor dar treptat a devenit elicopter de salvare în larg, transport şi comunicaţii.
Westland Sea King este versiunea britanică elicopterului Sikorsky SH-3 Sea King al Statelor Unite produs încă din 1969. Modificările pentru Sea King britanic constau în folosirea motoarelor Rolls-Royce Gnome Bristol, a avionici britanice şi echipamentului pentru lupta cu submarinele. Îmbunătăţirile aduse ulterior nu au mai respectat licenţa iniţială cea ce a dus la un număr mare de versiuni care sunt în serviciu în diferite scopuri.
Unele dintre cele mai reuşite versiuni au fost cele de luptă împotriva navelor maritime la suprafaţă şi de salvare în larg (SAR - Search And Rescue). În parallel elicopterul a fost adaptat şi pentru transport de trupe, suport în luptă şi bruiaj electronic (ECM - Electronic Counter-Measures). Elicopterele Westland Sea King au fost exportate în Australia, Belgia, Egipt, Germania, India, Norvegia, Pakistan şi Qatar.
Din 1975 în serviciul Marineflieger (Marina Militară Germană) au fost folosite 23 de elicoptere Sea King înregimentate in Marinefliegergeschwader 5 (Regimentul 5 al Aviatiei Marine) şi staţionate la la baza Kiel-Holtenau. Salvările în largul mării au fost principala lor sarcină. Elicopterele au fost în permanenţă echipate pentru salvări şi au aşteptat pregătite de intervenţie în bazele din Westerland, Borkum şi Peers, ocazional şi în insula Helgoland.
Spre sfârşitul anilor 80 elicopterele germane Sea King au primit un rol combatant prin echiparea cu radarele Sea Spray pentru bruiaj electronic şi rachetele aer-apă Kormoran. Sea King au fost deasemenea folosite pentru transport pentru Bundesmarine, Luftwaffe şi Bundeswehr pe timpul operaţiunilor de menţinere a păcii. Pentru prima oară au avut acest rol pe timpul Razboiului din Golf, împreună cu avioanele Tornado şi elicopterele Lynx constituind Krisenreaktionkrafte – Forţa de reacţie rapidă.
Modelul reprezintă elicopterul Westland Sea King Mk. 41 al Marinefliegergeschwader 5 de la baza Kiel-Holtenau, realizat la scara 1:33.
Caracteristici
Diametru rotor principal -18,9m
Diametru rotor coadă -3,15m
Lungime totală cu rotorul în mişcare - 22,15 m
Lungimea corpului -17,01 m
Înălţime totală - 4,85 m
Laţime - 2,16 m
Ampatament şasiu - 3,96 m
Greutate maximă la decolare- 9525 kg
Greutatea maximă a încărcăturii suspendate - 2948 kg
Viteza maximă la nivelul mării - 208 km/h
Autonomie de zbor cu rezervoare de combustibil -1230 km
Rotorul principal este acţionat de 2 motoare cu turbine, Rolls-Royce Gnome H1400-1 cu o putere de 1222 kW
Echipaj 2 sau 4 persoane, depinde de misiune.
Traducere din revistă. Kitul este Maly Modelarz nr. 10-11-12-2008
Cateva imagini din timpul constructiei:
Structura de rezistenta
Pentru banchete am avut de ales intre 2 variante, realizate din carton sau din sârmă.
Am ales a 2-a varianta, sârmă de cupru îndreptată prin întindere şi lipită cu pistolul de lipit.
Cabina
Modelul este destul de mare, aproximativ 55 cm lungime.
Revin in cateva zile cu imagini de la finalizare. -
Mitsubishi J2M3 Raiden - "Jack"
28 May 2010 - 11:25 PM
J2M a fost proiectat de Jiro Horikoshi, creatorul lui A6M Zero, pentru a contracara raidurile bambardierelor inamice de mare altitudine. Caracterizat printr-o mare viteza de ascensiune 1170 m/min cu un motor foarte puternic Mitsubishi "Kasei 23c" cu 1820 CP, aceasta putere a fost obtinuta in detrimentul manevrabilitatii. Primul zbor a fost in 20 martie 1942 si a fost restras in august 1945. Datorita problemelor de vizibilitate a pilotilor, carlinga a fost modificata de mai multe ori, si a motorului foarte puternic a fost construit in 6 variante si 621 de aparate. Aliatii au botezat acest aparat cu numele de cod "Jack"
Caracteristici J2M3
lungime - 9,95 m
anvergura - 10,8 m
inaltime : 3.95 m
suprafata aripilor: 20 m˛
greutate gol : 2460 kg
greutate maxima: 3435 kg
motor: Mitsubishi "Kasei-23a" 14-cilindri radial, 1820 CP
Performante
viteza maxima 580 km/h
autonomie: 1900 km
plafon de zbor: 11700 m
viteza ascensionala: 1170 m/min
armament 4 mitraliere 99-2, cate 2 in fiecare aripa, bombe 2x60kg sau rezervor suplimentar 200 litri
Kit-ul este din anul 1984 realizat de Maly Modelarz
Cateva imagini din timpul lucrului
Si macheta finalizata
Comentarii
ClaudiuN nu are comentarii la profil inca.