ampopa's Profile
- Grup:
- Members
- Postari:
- 83 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Firme si magazine (18 postari)
- Inregistrat la:
- 01-February 08
- Vizualizari:
- 5084
- Ultimul click:
- Sep 28 2018 04:27 PM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Membru deplin
- Varsta
- 50 ani
- Data nasterii
- Iunie 12, 1974
- Gender:
- Male
- Location:
- Bucuresti
- Interests:
- machete (de camioane si utilaje de constructii), off-road
Informatii de contact
- E-mail:
- Private
- Website URL:
- http://www.raftulcujucarii.ro
Postari ale mele
-
In topicul:Camion Bucegi la scara H0 printat
28 September 2018 - 04:30 PM
Extraordinare, felicitari! -
In topicul:LDH 1500 CAT
13 July 2018 - 12:58 PM
Superba, felicitari! -
In topicul:Automacara AM-5 pe sasiu Bucegi
13 July 2018 - 09:01 AM
Multumesc tutror pentru incurajari si va tin la curent cu evolutia proievctului. Intre timp, orice idei, sfaturi, etc sunt binevenite. -
In topicul:Automacara AM-5 pe sasiu Bucegi
12 July 2018 - 09:32 AM
Cam asa arata acum sasiul. In plus, cu ajutorul colegului Prognosis, am si roata de rezerva (nu seamana cu rotile ei, dar, avand in vedere ca va sta sub sasiu, nu e chiar un capat de tara).
Am descoperit si ca sasiul are niste piese dezlipite. S-au rezolvat relativ usor cu un letcon. O sa ii pun si indicatoarele de gabarit de pe bara din fata )0o sa le fac din sarma zincata de 1,2mm cu cate o margea in capat). -
In topicul:Automacara AM-5 pe sasiu Bucegi
12 July 2018 - 09:25 AM
Intre timp, sa va mai spun ce-am mai facut la ea.
Primii pasi au fost sa incep sa demontez subansamblele mari:cabina si suprastructura macaralei. Aici a mers repede, acestea fiind fixate desasiu cu niste suruburi M3.
In prima faza, din lipsa de spatiu, dar, mai ales, ca sa nuincurc piesele intre ele, ma voi ocupa de restaurarea sasiului si a cabinei.
Am inceput prin a demonta tot ce se putea demonta:interiorul (adica o tabla pe care erau fixate bancheta - scaune, in realitate, si pedalele –schimbatorul de viteze lipsea si va trebui facut – din sarma zincata de 1.2mm),bordul, geamurile, panoul din spate al cabinei, farurile, grilele transversaleale radiatorului.
Am incercat sa inlatur vopseaua veche, cu decapant (amfolosit un gel decapant din comert), ocazie cu care am descoperit ca subvopseaua albastra era un alt strat de vopsea portocalie, iar sub aceasta spritzchit si grund.
Am curatat mai toata vopseaua si am inceput sa slefuiesc unpic cabina.
Urmatorul pas va fi sa aplic un strat de grund acrilicpentru neferoase (cu aerograful, probabil) si un strat de spritz chit (amcumparat de la un magazine de vopseluri auto un spray cu spritz chit), dupacare sa slefuiesc cabina, pana o aduc la o stare care sa permita vopsirea ei.
Prieteni
ampopa nu a adaugat prieteni inca
Comentarii
Hydro
12 Jun 2015 - 14:52