iuliantrenregal's Profile
- Grup:
- Members
- Postari:
- 17 (0 pe zi)
- Cel mai activ in:
- Feroviar (16 postari)
- Inregistrat la:
- 11-December 07
- Vizualizari:
- 2387
- Ultimul click:
Aug 28 2008 03:29 PM
- Actual:
- Offline
Informatii despre mine
- Titlu User
- Membru deplin
- Varsta
- 53 ani
- Data nasterii
- Iunie 6, 1971
- Gender:
-
Male
- Location:
- BUCURESTI
Informatii de contact
- E-mail:
- Click aici pentru a-mi trimite email
- AIM:
-
IULIAN NEAGU
Postari ale mele
-
In topicul:Locomotive cu abur CFR
28 August 2008 - 01:16 PM
Revin cu subiectul demolarii garii obor din bucuresti, vad ca nu prea va afercteaza, ma intreb unde o sa mai faceti poze si la ce daca nu mai avem unde sa venim cu locomotiva si trenurile. Si daca o sa mai venim si vreti sa faceti poze vb cu mine ca sa nu mai aveti probleme -
In topicul:Locomotive cu abur CFR
19 August 2008 - 03:10 PM
-
In topicul:Locomotive cu abur CFR
19 August 2008 - 02:09 PM
iuliantrenregal, la 19 Aug 2008, 10:34, a spus:
Chiar nu mai convins cu argumentul tau cu lipsa spatiilor verzi, si se suplineste asta cu parcul din gara Obor? Oi fi eu prea sentimental dar proiectul asta seamna f bine cu "afara e vopsit gardu si inauntru leopardu"
Si m-au intrigat si alte argumente pentru desfiintarea garii : poluare fonica si olfactiva, pe zi pleaca din gara numai doua trei trenuri cu navetisti beti, strangularea circulatiei pe artera baicului ( in momentul inchiderii barierei) -
In topicul:Locomotive cu abur CFR
19 August 2008 - 10:34 AM
Chiar nu mai convins cu argumentul tau cu lipsa spatiilor verzi, si se suplineste asta cu parcul din gara Obor? Oi fi eu prea sentimental dar proiectul asta seamna f bine cu "afara e vopsit gardu si inauntru leopardu" -
In topicul:Locomotive cu abur CFR
19 August 2008 - 10:25 AM
LDH, la 19 Aug 2008, 09:56, a spus:
In concluzie Gara Obor nu va fi demolata ci va fi transformata in muzeu.
Ideea nu este chiar foarte noua si aducerea locomotivelor cu abur si nu numai langa o cladire aflata in patrimoniu nu poate sa fie decat benefica pentru iubitorii cailor ferate.
Ca se umfla in pene sau nu Ontanu este alta problema.
Cert este sa s-a opus cu vehementa demolarii garii pentru construirea de blocuri.
Proiectul de parc nu mi se pare nici el deplasat cu atat mai mult cu cat spatiile largi si verzi cam lipsesc din Bucuresti.
Om vedea ce o sa fie.
Da asta am inteles cladirea va fi muzeu , dar nu spune nimic de linii de cale ferta care vor fi scoase si nu se pomeneste nimic de aducerea locomotivelor cu abur. Intr-adevar daca s-ar face un parc gen MAV Nostalgia ar fi bine atat pt iubitorii feroviari cat si pentru noi. sa speram ca va avea de unde sa achizitioneze locomotive cu abur , datr pt exploatarea si punerea lor in presiune ai nevoie mai mult decat cateva linii de garare.
Daca vrea sa se faca un parc feroviar ar trebui sa existe un proiect ar ministerului transporturilor sa sa existe o societate ca a noastra SFT CFR de exploatare a acestui parc. Sunt atatea locuri in care s-ar putea face spatii verzi numai in gara la obor a ramas loc?
Si gara obor ar fi foarte functionala si ar putea sa devina si mai functionala daca ar fi conectata cu orar de plecare al trenurilor cu sosirea celor din Gara de Nord ( vezi ex. garile din wiena ) si o legatura de tren,pe langa cea de metrou dar interesul imobiliar este mai mare decat un proiect pt turism feroviar sau logistic de transport feroviar rapid si eficient.
Prieteni
iuliantrenregal nu a adaugat prieteni inca
Comentarii
iuliantrenregal nu are comentarii la profil inca.