What if IAR80 cu BMW801 sau Ash-82?
#21
Postat 31 May 2012 - 10:52 PM
Pai nu vad nici o problema în a avea și rezervoare suplimentare și\sau bombe sub aripi. Nu le-am desenat acolo pentru-ca "rupe" din linia avionului. La motorul BMW este și problema lungimi, nu numai a greutăți. De aia prefer Ash-82. In teorie motorul asta ar intra sub capota originala de IAR80. Este însa mai greu. Dar am rezolvat-o (e un fel de-a spune!) "punându-l aproape pe aripii. Nu sunt inginer aeronautic, dar îmi permit sa spun ca: nu montajul motorului ar fi pus probleme, ci lipsa lui! In 2006 la Arad am reparat un fuselaj de ultrausor prăbușit în Italia. Era un "war bird" din fabricație cu roata de coada (un hurricane în miniatura) , dar italieni l-au modificat și i-au pus roata "în bot". La un aterizaj mai dur aceasta a cedat și a avariat destul de grav fuslajul anterior, totuși am reușit sa-l refac în totalitate, dar a ieșit mai greu din cauza ca nu am avut materiale de aviație ușoare. Am atenționat proprietarul asupra acestui fapt și mi-a spus ca nu e o problema ca o sa-l "facă" din contragreutăți și trimere. Deci în concluzie; cum am mai spus nu cred ca centrajul ar fi pus problemele cele mai mari, doar lipsa motorului, ceea ce sa și întâmplat din nefericire...
Mersi mult pt aprecieri. Cineva a spus sa-le colorez, din nefericire nu ma pricep la culori, doar grafica, adică creion!
Cu stima și la mai multe carcoteli, ah era sa uit sa le mulțumesc în mod special lui Longinus pentru informațiile despre IAR80 cu BMW801 și lui Z-mare pt inițiativa de a realiza ceva real, nu numai desen!!!
#22
Postat 03 June 2012 - 08:12 PM
#25
Postat 04 June 2012 - 09:17 PM

Da' daca inca mai doresti niscaiva carcoteli , mai am eu vreo doua.

Cat pentru sugestii , pei daca au pus baietii de la IAR ditamai motorul de 1700CP , ma gandesc eu ca ar putea sa inchida complet macar trenul principal ( ca la FW) , pentru cativa km/ora in plus. Imi dau si io cu parerea.

Spor in continuare!

Aceasta postare a fost editata de mack8: 04 June 2012 - 09:19 PM
#26
Postat 04 June 2012 - 09:45 PM
Pai o sa caut prin revista modelism după rezervorul ala de 300l și o sa calculez dacă intra. Dacă da, atunci o sa-l desenez. Cât despre antenele în săgeata... le-am pus acolo ca arata bine

Cu capacele la tren cred ca se rezolva relativ ușor.
Cu stima.
#31
Postat 06 June 2012 - 09:08 PM

Dacă cineva vrea sa-l modific și pe cel cu motor BMW801, sa-mi spună și o sa-l fac. Acum ma gândesc serios sa ma apuc de motoarele în linie sau in V... sau cum or fi!
Cu stima.
#32
Postat 06 June 2012 - 09:27 PM
Asgard, la 06 June 2012 - 09:08 PM, a spus:

Dacă cineva vrea sa-l modific și pe cel cu motor BMW801, sa-mi spună și o sa-l fac. Acum ma gândesc serios sa ma apuc de motoarele în linie sau in V... sau cum or fi!
Io! Io!

Toate modificarile astea pe cel cu BMW ar fi beton ( si "realist").

( Hai nea Axoare cu coloritu'


Asteptam cu interes pe cele cu motor in linie! ( Daimler-benz banuiesc.). Nu-ti fa griji, raman pe aproape pentru carcotit.

#33
Postat 06 June 2012 - 09:34 PM
Gondola o sa o modific un pic și da e din Modelism inclusiv rezervorul. Ai avut dreptate e în nr3 1987.
Cu motoarele în linie cred ca o sa fie și DB dar și what if-uri! poate și ceva RR!
Apropo ce zice-ți de ceva nipon?
#34
Postat 06 June 2012 - 09:43 PM
#37
Postat 07 June 2012 - 04:18 PM
O să postez amândouă variante, pentru-că am modificat gondola tunului (e corectă acum



@claudiu_ne2000 și mie îmi place mai mult, varianta cu Ash-82. Mulțumesc pentru aprecieri!
Cu stimă.
- ← My Mustang
- Aviatie
- MIG-29 →