Pagina 1 din 1
Bf-109 G4 Nr.24
#1
Postat 28 May 2012 - 09:19 PM
Salutari,
Va prezint aici o ultima realizare, Bf-109 G4 1/72 de la FineMolds si decaluri RB Production. Despre kitt nu cred ca e nevoie sa mentionez ceva, se stie foarte bine ca este cel mai corect 1/72, despre decaluri pentru cei care nu le-au cumparat/folosit/testat inca, pot spune ca sunt de o calitate foarte buna si corect din pdv istoric, le recomand pasionatilor ARR si nu numai.
Mai multe poze gasiti AICI
Sper sa va placa.
Va prezint aici o ultima realizare, Bf-109 G4 1/72 de la FineMolds si decaluri RB Production. Despre kitt nu cred ca e nevoie sa mentionez ceva, se stie foarte bine ca este cel mai corect 1/72, despre decaluri pentru cei care nu le-au cumparat/folosit/testat inca, pot spune ca sunt de o calitate foarte buna si corect din pdv istoric, le recomand pasionatilor ARR si nu numai.
Mai multe poze gasiti AICI
Sper sa va placa.
#7
Postat 29 May 2012 - 10:27 PM
#11
Postat 30 May 2012 - 02:24 PM
Foarte frumos lucrat , Mgc ! BRAVO!
Lasand la o parte Me-ul , motocicletele arata bestial ! Imi spui ,te rog, ce firma sint ( par Zvezda), de unde te-ai inspirat pentru marcajele de pe atas si mai ales cum ai rezolvat cu rotile ?
Nu tin minte sa fi vazut pana acum la 1/72 niste roti de moto care sa arate atat de bine !
Lasand la o parte Me-ul , motocicletele arata bestial ! Imi spui ,te rog, ce firma sint ( par Zvezda), de unde te-ai inspirat pentru marcajele de pe atas si mai ales cum ai rezolvat cu rotile ?
Nu tin minte sa fi vazut pana acum la 1/72 niste roti de moto care sa arate atat de bine !
Aceasta postare a fost editata de dany: 30 May 2012 - 02:31 PM
#13
Postat 30 May 2012 - 06:20 PM
Salutare , camarade . Despre avion nu pot spune decat ca ma uit la el si-l admir si a iesit super ca toate cele pe care le ai facut. Cat despre spargerea monotoniei pozelor cu avioane ,pai mai lasa aviatia si bagate si pe blindate de prin armata romana. Patriotule., Sanatate si cer senin.
#14
Postat 30 May 2012 - 10:13 PM
Multumesc pentru felicitari.
Dany, motocicletele dupa cum ai presupus si tu sunt de la Zvezda, un kitt frumos, finut dintr-un plastic moale, usor de prelucrat cu bisturiul, dar relativ greu de slefuit/pilit. Rotile initial au fost indepartate de pe aparatori/cadru dupa care am indepartat si partea din interior (presupusele spite din plastic). Spitele individuale au fost realizate din fire metalice (de la cabluri electrice litate). Pentru fiecare roata au fost realizate doua randuri de spite, un rand lipit direc pe ax si un rand lipit pe folii de aluminiu adeziva taiata in forma de cerc in prealabil. Dupa lipire firele au foat taiate la diametru interior specific rotilor ,introduse in rotile din plastic si lipite pe pozitie. Sper ca am fost destul de explicit, din pacate nu am facut poze in timpul constructiei pentru ca nu ma asteptam sa iasa asa de bine.
Pentru inspiratie am folosit poza atasata mai jos, cat si alte poze gasite prin diferite carti. Mai am de adaugat numerele de inmatriculare, care momentan nu le am.
Salutare Caporale,
Daca timpul mi-ar permite as face si blindate, dar momentan sunt prea acupat cu "zburatoarele" ... poate pe viitor .... mai vedem noi.
Dany, motocicletele dupa cum ai presupus si tu sunt de la Zvezda, un kitt frumos, finut dintr-un plastic moale, usor de prelucrat cu bisturiul, dar relativ greu de slefuit/pilit. Rotile initial au fost indepartate de pe aparatori/cadru dupa care am indepartat si partea din interior (presupusele spite din plastic). Spitele individuale au fost realizate din fire metalice (de la cabluri electrice litate). Pentru fiecare roata au fost realizate doua randuri de spite, un rand lipit direc pe ax si un rand lipit pe folii de aluminiu adeziva taiata in forma de cerc in prealabil. Dupa lipire firele au foat taiate la diametru interior specific rotilor ,introduse in rotile din plastic si lipite pe pozitie. Sper ca am fost destul de explicit, din pacate nu am facut poze in timpul constructiei pentru ca nu ma asteptam sa iasa asa de bine.
Pentru inspiratie am folosit poza atasata mai jos, cat si alte poze gasite prin diferite carti. Mai am de adaugat numerele de inmatriculare, care momentan nu le am.
Salutare Caporale,
Daca timpul mi-ar permite as face si blindate, dar momentan sunt prea acupat cu "zburatoarele" ... poate pe viitor .... mai vedem noi.
#16
Postat 31 May 2012 - 11:00 AM
Mai, moto ca moto, da priviti putin la avionul din fundal, se vede doar capul de plan, ala e un Emil, nu pare sa aiba intradosul aripii vopsit galben la capul de plan, crucea e cam mica si pusa aiurea, iar carenajul capului de plan pare vopsit in rosu sau albastru. Aiurea rau, nu?
#17
Postat 31 May 2012 - 05:00 PM
Multumesc mult de raspuns , Mgc ,interesanta rezolvarea si foarte realistic rezultatul .
Avionul si cadrul imi pare cunoscut . In AirMag nr.1 ( cel dedicat Me-urilor rom. ) , la pag . 12 sint doua fotografii ale unui Emil , dintre cele cu capota motorului verde, cu un un marcaj asemanator .Aici carenajul capatului de plan pare vopsit intr-o nuanta apropiata cu galbenul crucii . Dupa priza compresorului are 2 linii albe ( victorii sau misiuni ) . Legenda spune ca ar fi fost fotografiat la Salz ,iulie 1941 .Desi nu se poate vedea nr. , seamana mult cu 39 (pag 13).
Citeaza
Mai, moto ca moto, da priviti putin la avionul din fundal, se vede doar capul de plan, ala e un Emil, nu pare sa aiba intradosul aripii vopsit galben la capul de plan, crucea e cam mica si pusa aiurea, iar carenajul capului de plan pare vopsit in rosu sau albastru. Aiurea rau, nu?
Avionul si cadrul imi pare cunoscut . In AirMag nr.1 ( cel dedicat Me-urilor rom. ) , la pag . 12 sint doua fotografii ale unui Emil , dintre cele cu capota motorului verde, cu un un marcaj asemanator .Aici carenajul capatului de plan pare vopsit intr-o nuanta apropiata cu galbenul crucii . Dupa priza compresorului are 2 linii albe ( victorii sau misiuni ) . Legenda spune ca ar fi fost fotografiat la Salz ,iulie 1941 .Desi nu se poate vedea nr. , seamana mult cu 39 (pag 13).
#18
Postat 01 June 2012 - 09:38 PM
Intradevar acela este un Bf-109E si foarte probabil poza a fost facuta la Salz. Inmatricularea nu imi pare aiurea, acelasi tip fiind vazut si pe alte avioane, eu pana acum am vazut acest tip de inmatriculare pe nr38 si nr39 si mai mult ca sigur el a fost prezent si pe alte E-uri, eu personal sunt de parere ca toate E-urile care erau inmatriculate cu acele Cruci modelul cu dunga albastra groasa aveau acest tip de inmatriculare, unde pe intrados doar carenajul varfului de plan era galben.
Dany, cele doua E-uri de la pag.12 din AirMag par a fi doua avioane diferite, cel din poza de sus are capota motorului verde si dupa cum ai presupus si tu si eu cred ca este nr.39, cel din poza de jos are capota motorului galbena (capota se vede in coltul stanga jos) si nu are dungile albele pe lateral, o poza a celuiasi avion dar din unghi putin diferit este prezentata in cartea Aeronautica Romana de la Modelism la pag 62 sus.
Dany, cele doua E-uri de la pag.12 din AirMag par a fi doua avioane diferite, cel din poza de sus are capota motorului verde si dupa cum ai presupus si tu si eu cred ca este nr.39, cel din poza de jos are capota motorului galbena (capota se vede in coltul stanga jos) si nu are dungile albele pe lateral, o poza a celuiasi avion dar din unghi putin diferit este prezentata in cartea Aeronautica Romana de la Modelism la pag 62 sus.
#20
Postat 02 June 2012 - 10:15 AM
Colega, felicitari pentru macheta! Cu adevarat frumoasa.
Kitul face toti banii, dar parca-s prea multi.
Am avut o tentativa de a epuiza coala de decaluri RB (jos palaria) pe kit-uri Fine Molds, dar m-am oprit dupa primul model (G2, nr.20). Pe celelalte m-am decis sa le fac la 48, este mai ieftin.
La cat mai multe,
mack
Kitul face toti banii, dar parca-s prea multi.
Am avut o tentativa de a epuiza coala de decaluri RB (jos palaria) pe kit-uri Fine Molds, dar m-am oprit dupa primul model (G2, nr.20). Pe celelalte m-am decis sa le fac la 48, este mai ieftin.
La cat mai multe,
mack
Arata acest topic
Pagina 1 din 1