Forum Machete,Modelism,Hobby: Incepator - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Incepator

#1 Useril este offline   bogdanbodea 

• Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 24-May 12

Postat 24 May 2012 - 03:23 PM

Buna ma numesc Bogdan am 14 ani si as vrea sa intru in "lumea" modelismului.M-am gandit sa imi iau un tanc ca sa il ansamblez.Intrebarea este urmatoarea:
1) Ce scara pot sa-l fac.(Care este faza cu scarile ca eu nu stiu ,in sensul ca care este mare care este mica)
2) Cum il ansamblez?
3) Cum il vopsesc?

Va rog dati-mi niste sfaturi caci sunt incepator.Scrieti si alte sfaturi pentru incepatori.

Multumesc

#2 Useril este offline   arsenescusorin 

• Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 21-March 08

Postat 24 May 2012 - 04:34 PM

Din experienta mea pot sa te sfatuiesc sa incepi cu orisice, numai sa nu fie prea complicat. Nu te arunca la lucruri scumpe din prima. Incepi cu ceva ieftin si mic. Apoi incearca si alte lucruri. Poate dura ani de zile pana sa realizezi ce iti place exact, ma refer la scara la tipul machetei, chiar si la modul de executie. Important este sa nu lasi momentul sa treaca ci sa te apuci de ceva. Daca stai mult pe ganduri exista riscul sa nu te mai puci niciodata. Fa ceva, orisice. Poti chiar sa incerci sa faci chestii din carton daca nu ai bani sa cumperi machete si satisfactia e mult mai mare ca pleci de la 0.
Vreau sa te felicit orisicum pentru orientare si pentru maturitatea alegerii. Te rog, orisice ai decide sa faci modelistic, sa pozezi si sa ne arati si noua.
Multa bafta.

#3 Useril este offline   bogdanbodea 

• Nou venit
  • Grup: New Users
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 24-May 12

Postat 24 May 2012 - 06:06 PM

Da normal dupa finalizarea oricarei machete voi poza lucrarea

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 24 May 2012 - 06:13 PM

#4 Useril este offline   Z-mare