Avand si nororcul de a publica imaginea colorizata a unicei poze cunoscute cu acest avion purtand cocarde romanesti, realizata de colegul mostru de forum Claudiu Neleaga, am zis, sa incerc sa vad ce pot scoate din macheta. Nici pe parcursul lucrului la macheta nu mi-am schimbat parerea, ba chiar uneori am ramas dezamagit mai rau. Nu enumar greselile, ci doar atrag atentia celor care se mai avanta sa o lucreze sa fie atenti la montarea aripilor de jos care trebuiesc luate la pila serios la imbinarea in fuselaj, altfel nu vor fii paralele cu planul superior. Greseala care m-a distrat a fost, cum veti vedea mai jos in poza, teava de esapament careia ii lipsesc vreo 2 mm sa se imbine in teava de esapament colectoare de la motor. Ma rog, sa incepem cu pozele:
Vopsea folosita: Chrome Silver-Mr.HOBBY
Decaluri: RB production
Am dat initial cu grund negru. Aveam si grund gri, da nu stiu ce s-a intamplat cu presiunea din tub. Tubul este plin da presiune nexam.
Apoi cand ma jucam cu focu' sa intind ata de pescuit cu care am facut cablurile dintre aripi, a avut loc un degajament al unui panou de pe partea stanga a fuselajului. Am chituit si am lipit doua fasii subtiri de aluminiu sa imit panza trasa peste fuselaj asa cum arata initial.
Dupa ce am lipit decaluri am dat un strat de lac mat. In zona flapsurilor/eleroanelor decalul s-a..ars. Ma batea gandul sa-l repar (s-a intamplat doar intro parte - aceeasi cu fuselajul parlit, dar fara nicio legatura), insa imi place efectul de defect rezultat si deocamdata nu fac nimic.
Mai am de pus trenul de aterizare si inca cateva mici chesti.
Scuzati pozele, nu am avut alte posibilitati.
Aceasta postare a fost editata de horia: 29 April 2012 - 07:30 PM