Mercedes L 3000 A
#1
Postat 28 April 2012 - 10:38 AM
Mercedes de la Italeri; Plugul si tractiunea fata Plus Model; Rotile cu lanturi antiderapante...nu mai stiu; si "suba" de pe radiator Blast Models
camumflajul spalacit obtinut prin metoda cu spray fixativ de par,daca are cineva de vanzare un kit mercedes sau geamurile sunt foarte interesat
#4
Postat 28 April 2012 - 03:14 PM
Se poate folosi orice lac de par insa sa nu fie pentru volum de par sau altele,numai pentru luciu,are rolul de a crea un strat de delimitare intre doua straturi de vopsea,fiind cu solventi mai slabi se dizolva foarte usor si nu ataca nici
straturile de vopsea.In cazul de fata am dizolvat usor imitatia de camumflaj de var relizat din vopsea acrilica si dizolvandu se lacul, devine vizibil stratul inferior de vopsire. Asa se pot optine si efecte bune de vopsea sarita pe suprafete
mai mari
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 02 May 2012 - 10:02 AM
Motiv editare: citat inutil
#8
Postat 29 April 2012 - 11:56 AM
Sheniloiu, la 28 April 2012 - 08:55 PM, a spus:
Da. Erau folosite pentru dezapezirea aerodromurilor ,in Rusia.
Pentru rezultate mai bune(masina mai grea si mai puternica) plugul de zapada era atasat unui L4500.Dar au fost si 3000-uri.
Macheta e gata ?? Intreb pt.ca n-are geamuri .
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 29 April 2012 - 11:59 AM
#9
Postat 29 April 2012 - 12:14 PM
#10
Postat 29 April 2012 - 01:09 PM
tibi22, la 29 April 2012 - 12:14 PM, a spus:
Nu cred ca este greu sa faceti niste tipare si sa le decupati!
Tiparele sunt simplu de executat, partile vitrate fiind identice si cu cele existente in kit-ul Opel-ului Italeri. E putin mai dificila plasarea lor in locasuri, kitul facilitand pozitionarea partilor vitrate dinspre interior spre exterior si nu invers.
Nu e imposibil, iar daca se foloseste stirenul tau (ii cunosc grosimea ) ar trebui sa cam potriveasca fara a lasa impresia de urat. Ramane totusi de vazut.
@ anakinu
La intrebarea ta, o sa iti raspund eu (din lipsa reactiei celorlalti), postandu-ti aici un link mai mult decat concludent :
http://migjimenez.bl...nique-vol1.html
Ideea e ca peste lacul fixativ sa aplici o culoare pe baza de apa, astfel, prin treceri mai mult sau mai putin repetate si in functie de timpii de uscare ai acelei vopsele, sa obtii cam ceea ce apare in cele trei cadre ale topicului prezent.
In functie de pensule, cantitatea de apa folosita si binenteles de momentul inceperii operatiei, vor rezulta o gama variata de efecte, care ulterior se pot sigila cu lacuri incolore.
@ gigi_duru
Pentru ca masina nu tracteaza nimic, as opta pentru coborarea triunghiului galben de pe cabina masinii, in pozitia lui fireasca in astfel de situatii.
Spor la toata lumea.
#12
Postat 29 April 2012 - 02:29 PM
AdiP, la 29 April 2012 - 01:09 PM, a spus:
Am scris ca tiparele se pot executa luand ca masura pe cele existente in kitul Opelului; probabil exprimarea mea a fost mai laconica, de unde si neintelegerea.
Prin masurare, parbrizul Opelului corespunde ca si curburi cu cel al MB-ului, primul insa este mai scurt cu 2,2 mm (1,1 mm pe fiecare latura) si mai scund cu 0,9 mm pe inaltime. La origine ambele kituri folosesc aceleasi planuri de forme si o parte din elemente este comunna (desi este gresit).
Una peste alta insa, ma vad nevoit sa ma repet: se poate folosi ca si tipar, luand binenteles in calcul diferentele de care am scris mai sus.
Astept cu interes sa vad ce va tracta masina dotata cu plugul frumos reprezentat.
Spor