De pe net, aprilie 2012
#22
Postat 17 April 2012 - 06:09 PM
#23
Postat 18 April 2012 - 05:17 PM
#24
Postat 18 April 2012 - 11:00 PM
http://www.fireforge...art&Itemid=9999
cu un review aici:
http://www.wargamesi...221&art_id=3230
#27
Postat 19 April 2012 - 05:50 PM
#28
Postat 20 April 2012 - 10:13 PM
#29
Postat 21 April 2012 - 01:59 AM
http://www.dragonmod...asp?pid=DRA7439
Apropos de Dragon am o intrebare pt. cunoscatori : Pana la urma Jeep-ul lor la 1/72 e de fapt la 1/76 ?
#30
Postat 22 April 2012 - 10:45 AM
http://translate.goo...age%3D1&act=url
#31
Postat 22 April 2012 - 11:21 AM
Una peste alta, e o descoperire mai mult decat interesanta pentru pasionatii de relicve zburatoare din WW 2.
#32
Postat 22 April 2012 - 11:36 AM
#34
Postat 22 April 2012 - 12:35 PM
Ce imi zice ca-i "pe bune":
- umbrele sunt consistente in cadru
- umbrele sunt consistente intre multiple cadre
- suprafata e corodata logic (aripa care e ridicata mult de la sol nu prezinta urme de coroziune asa pronuntate)
- nisip e pe el cat e si pe toate pietrele din jur.
- suprafata pare un platou din roca dura, batut de vant constant. Ideea cu santul nu tine.... Probabil de asta pilotul a si decis sa aterizeze acolo.
- pozitionare logica, avionul s-a oprit intr-o mare margine de piatra. Dupa ce a sarit peste cateva, lucru care a dus la ruperea elicei, si a altor componente
- uzura vopselei, si modul in care vopselele au fost sablate diferentiat (a se vedea galbenul, care deja pare in relief, si acoperind marcajele originale).
- detaliile din cockpit. se vede de ex. ca parasolarul stanga e inca pe pozitii, cel dreapta e rupt si a ramas doar cadrul din el. Plus ca totul arata la locul lui...
Explicatia cea mai simpla e de obicei cea reala Imaginile imi aduc aminte de un set color cu B-24-le gasit in Libia prin anii 80, "Lady be good". Din pacate nu mai gasesc site-ul de ceva timp
Uite, am gasit cateva poze dintr-un alt set.
http://www.warbirdin...pic.php?p=96548
Nu stiu cand au fost facute, dar la cel putin 15-20 de ani de la prabusire. Nici B-24-le nu e 'innisipat', ba dimpotriva. Se observa sablarea metalului, aceleasi nuante, etc...
#37
Postat 22 April 2012 - 01:11 PM
#38
Postat 22 April 2012 - 01:41 PM
Rezervele mele erau strict fata de plasarea aparatului (real) in teren, neluand in calcul varianta unui "copy/paste" facuta de vre-un pasionat al pixelilor, pentru ca ar fi intr-adevar o munca extrem de elaborata, luand in calcul multi factori pentru a prezenta un ansamblu credibil.
Daca intr-adevar a fost pus jos de pilot, e demn de admirat maiestria lui, aparatul ramanand aproape intact, cu exceptia coafei si a palelor ramase foarte aproape de epava.
Oricum, sunt doar supozitii si/sau interpretari mai mult sau mai putin pertinente.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 22 April 2012 - 01:42 PM
#39
Postat 22 April 2012 - 02:01 PM
De exemplu niste detalii care ma fac sa cred ca e un aparat cat se poate de real...
Tabla din zona de jos a plexiglasului cabinei (matuit masiv de la soare si nisip). Cam cata lume stie ca bucata aia e o tabla separata? Indoitura fuselajului se vede ca merge pe sub tabla in cauza.
Capacul compartimentului radio. Marginile sunt indoite, dar se vede ca indoitura se opreste brusc. Avea ranfosare pe interior, asta e motivul pentru care doar marginea s-a indoit.
(imaginile sunt din catalogul de piese pentru P-40 N/M, unele mici detalii difera)