Daca asta nu e reala, atunci inseamna ca cei de la ILM ar trebui sa se duca sa planga in baie... Ca in mod cert sunt mult sub nivelul unui baiat de pe net...
Ce imi zice ca-i "pe bune":
- umbrele sunt consistente in cadru
- umbrele sunt consistente intre multiple cadre
- suprafata e corodata logic (aripa care e ridicata mult de la sol nu prezinta urme de coroziune asa pronuntate)
- nisip e pe el cat e si pe toate pietrele din jur.
- suprafata pare un platou din roca dura, batut de vant constant. Ideea cu santul nu tine.... Probabil de asta pilotul a si decis sa aterizeze acolo.
- pozitionare logica, avionul s-a oprit intr-o mare margine de piatra. Dupa ce a sarit peste cateva, lucru care a dus la ruperea elicei, si a altor componente
- uzura vopselei, si modul in care vopselele au fost sablate diferentiat (a se vedea galbenul, care deja pare in relief, si acoperind marcajele originale).
- detaliile din cockpit. se vede de ex. ca parasolarul stanga e inca pe pozitii, cel dreapta e rupt si a ramas doar cadrul din el. Plus ca totul arata la locul lui...
Explicatia cea mai simpla e de obicei cea reala
![;-)](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Imaginile imi aduc aminte de un set color cu B-24-le gasit in Libia prin anii 80, "Lady be good". Din pacate nu mai gasesc site-ul de ceva timp
Uite, am gasit cateva poze dintr-un alt set.
http://www.warbirdin...pic.php?p=96548
Nu stiu cand au fost facute, dar la cel putin 15-20 de ani de la prabusire. Nici B-24-le nu e 'innisipat', ba dimpotriva. Se observa sablarea metalului, aceleasi nuante, etc...