lumea aviatiei - 180 numere?
#1
Postat 27 March 2012 - 06:41 PM
in primul rand multumesc celor care au postat cuprinsul numerelor aparute in colectia lumea aviatiei, au facut treaba foarte buna si mie mi-a fost util sa gasesc ceea ce ma interesa din toata colectia
in al doilea rand multumesc familiei, prietenilor, fostelor prietene, profesorilor din facultate, liceu, scoala generala, gradinita (danke schoen ... am facut gradinita germana)
de dimineata am luat noul numar din lumea aviatiei (112) si, la capitolul "aeronave de la a la z" am vazut ca de abia au ajuns la gloster si inca unele de care, spre rusinea mea, nu am auzit
si m-am intrebat 112 numere si nu au ajuns inca la grumman? din 180 cate si-au propus?
nu comentez, de aceea am deschis topicul asta
sa va intreb pe voi ce credeti
oare in urmatoarele numere vor fi cate zece pagini de "aeronave de la a la z"? ca sa ajunga la westland sau vickers sau macar sukhoi...
eu cred ca o sa fie vreo 300
voi?
vorbim,
radu
#2
Postat 29 March 2012 - 10:23 AM
Din câte am înțeles eu, pe la început parcă au declarat că vor fi 216 numere.
La „Aeronave de la A la Z” cred că litera A conține mult mai multe poziții decât celelalte, deoarece sunt multe cuvinte care încep cu a: aviație, avia, avion, aer, aero, care intră în denumirea firmelor producătoare.
#3
Postat 29 March 2012 - 12:49 PM
dar nu asta e problema
de fapt nu e nici o problema (decat poate una de corectitudine a editorialistului)
eu o sa cumpar si numarul 300, probabil
dar sa vedem ce trebuie sa intre in urmatoarele 70 de numere:
grumman, hawker, heikel, iar, ilyushin, junkers, kawasaki, let, lockheed cu si fara martin, mcdonnell douglas, messerschmitt, mikoian, mil, mitsubishi, nakajima, nieport, north american, northrop, panavia, rockwell, saab, sikorsky, short (brothers), sopwith, sukhoi, supermarine, tupolev, vickers, vought, westland, yakovlev
am uitat ceva?
Radu
#4
Postat 30 March 2012 - 10:46 PM
radunegulescu, la 29 March 2012 - 12:49 PM, a spus:
dar nu asta e problema
de fapt nu e nici o problema (decat poate una de corectitudine a editorialistului)
eu o sa cumpar si numarul 300, probabil
dar sa vedem ce trebuie sa intre in urmatoarele 70 de numere:
grumman, hawker, heikel, iar, ilyushin, junkers, kawasaki, let, lockheed cu si fara martin, mcdonnell douglas, messerschmitt, mikoian, mil, mitsubishi, nakajima, nieport, north american, northrop, panavia, rockwell, saab, sikorsky, short (brothers), sopwith, sukhoi, supermarine, tupolev, vickers, vought, westland, yakovlev
am uitat ceva?
Radu
Handley Page, Henschel, Kamov, Kawanishi, Lavochkin, Macchi, Morane-Saulnier, Polikarpov, Potez, PZL, Reggiane, Republic, Savoia, Taylorcraft...cateva mai cunoscute, pe langa astea mai mult ca sigur sunt destule pe care le-am omis, plus o groaza de firme micute care au scos cate un avion doua...
#5
Postat 22 May 2012 - 11:09 AM
Stiam ca Grumman are o lista impresionanta de avioane (sunt fan Grumman de cand am vazut TopGun "la video"... ) iar ei au prezentat doar FF, SF, Goblin, F4F/FM Wildcat, TBF/TBM Avenger, F7F Tigercat, F8F Bearcat, S2F/S-2 Tracker, TF/C-1 Trader & WF/E-1 Tracer, A-6 Intruder si F-14 Tomcat.
Bun,
dar lipseste Grumman F6F Hellcat... care este primul "ace-maker" al USNavy. Si au mai facut si niste hidroavioane in WWII. Mai lipseste Grumman F9F Panther, primul avion cu reactie de pe portavioane. Iar de Grumman E-2 Hawkeye sa zicem ca o sa apara la Northrop Grumman desi au fuzionat in '90 iar avionul este din '60
Mai lipseste si Grumman X-29 dar care a fost un avion experimental, poate ca d'aia...
S-a dus "prima enciclopedie completa a aviatiei"...
Ramane insa o "enciclopedie destul de completa", sper doar sa nu sara peste fisele P-40 Warhawk, P-38 Lightning, Saab 39 Gripen sau F-35, pe care le tot astept...
#6
Postat 04 February 2013 - 10:42 AM
din pacate ne apropiem de numarul 180...
problema nu ar fi ca se termina ci cum se termina
au reusit sa sara cu gratie peste Svenska Aeroplan Aktie Bolaget - SAAB-ul nostru cel de toate zilele
Draken, Viggen si Gripen lipsesc din capitolul Aeronave de la A la Z...
sper doar ca e o greseala pe care o s-o remedieze
si mai sper doar sa mai puna niste fise pentru unele avioane care au fost tratate superficial si ma tem ca asa o sa ramana
P-38 chiar nu merita o singura foaie...
au o graba teribila sa termine colectia asta si nu inteleg de ce, nu mai cumparam revista?
#8
Postat 04 February 2013 - 08:19 PM
#9
Postat 27 February 2013 - 12:25 AM
din pacate textul este destul de greu de citit iar traducerea destul de inexacta, noroc ca stim despre ce este vorba
eu m-am bucurat ca o sa am o "enciclopedie completa"
la un moment dat (pe la numarul 100 si ceva), cand am inceput sa le organizez in bibliorafturi, am avut un "feeling" ca ceva nu e cum ar trebui sa fie in legatura cu enciclopedia in intregul ei
de aceea am deschis acest topic
vroiam sa stiu si parerea voastra
intre timp s-a ajuns la numarul 160...
din rau in mai rau, lipseste si spitfire-ul
"ce ne facem, fetelor?"
pacat de cele 8 bibliorafturi pe care le-am cumparat
#11
Postat 28 February 2013 - 04:28 PM
Z-mare, la 28 February 2013 - 10:53 AM, a spus:
Poate tu, intr-adevar, nu poti sa faci nimic. Unii dintre noi insa ii pot intelege omului frustrarea - am simtit-o pe propria piele inca de devreme (la 10 numere a fost STOP) - si ii pot impartasi dezamagirea. "Forum de dis-cu-tii"...
Aceasta postare a fost editata de niki: 28 February 2013 - 04:29 PM
#12
Postat 28 February 2013 - 11:19 PM
Dar, intreb, concret, ce putem face noi, in afara de dis-cu-tii, asa la o bere, ca sa mai treaca timpul? Daca asa a considerat redactorul formatul, daca asa intelege el sa consulte un referend de specialitate, daca asa intelege el sa faca bani, putem noi, discutind aici pe forum, sa-i schimbam mentalitatea???
#13
Postat 02 March 2013 - 05:15 PM
Din pacate aceasta enciclopedie este prost conceputa, puteau sa faca poate niste biblorafturi mai mari si cu mai multe separatoare.Asta ar fi doar o solutie pentru o mai buna arhivare,dar m-a opresc aici cu observatiile tinand cont ca ani de zile cei pasionati nu au beneficiat de o revista de aviatie autohtona chiar si asa cum este aceasta. Vezi: Aeronautica, Aeromagazin, Top Gun.reviste ce au sucombat dupa cateva zeci de aparitii, din diverse motive ca asa-i la noi.
Aceasta postare a fost editata de abenader: 02 March 2013 - 05:24 PM
#14
Postat 02 March 2013 - 06:31 PM
cum zicea cineva aici pe site, o revista creste sau este asa cum sunt sunt cumparatorii. si pe mine m-a dezamagit de multe ori revista asta dar continui sa o cumpar caci ce altceva sa cumpar?
daca nu am alternativa e buna si asta.
asta cu revistele e ca in bancul ala: de ce merg taranii in carciuma? pentru ca n-au filarmonica in sat! cand o sa avem filarmonica o sa megem acolo, pana atunci mai stam in carcuma la un pahar de vorba.
#15
Postat 02 March 2013 - 11:37 PM
Si mai e si tonul care face muzica.
Horia, inteleg perfect ce spui. Asa am procedat eu cu Top Gun si Aeromagazin. Am mers cu ele pana in panzele albe pentru a sustine demersul autohton in aceasta directie. Am facut asta chit ca fusesem intre timp dezamagit.
La Inmedio prin Carrefour/ Cora/ Kaufland (?) etc. sa gasesc de ani buni cateva titluri ale Key Publishing. Au inceput cu Fly Past, apoi au venit Air Forces Monthly si Air International, acum este si Airliners World si ce-o mai fi. Pret per bucata cam la 50lei. Am avut norocul sa pot face acest efort financiar si multi ani (in paralel chiar si cu Top Gun si Aeromagazin) am cumparat Air Forces Monthly. La pret dublu fata de Anglia si multa vreme cu o luna intarziere - imi imaginez ca importatorul castiga de nu se vedea la un exemplar, eu banuind ca le lua (aproape) gratis dupa ce in Anglia aparea deja urmatorul numar. Dar nu pot dovedi asta
La un moment dat, redactorul sef al AFM s-a schimbat. In cateva luni de zile revista a devenit de nerecunoscut pentru mine, cel putin. Dupa ce am insistat in a crede ca isi "revine", am schimbat pe Air International - alta echipa redactionala si oricum o paleta mai larga de subiecte abordate.
Culmea! Am insistat si sa cumpar revista la pretul asta umflat (in loc sa-mi fac un abonament si sa imi vina direct din Anglia mai ieftin) tot din dorinta de a nu descuraja aducerea in Romania a unor astfel de publicatii. Ba acum cateva luni de zile am vazut si Wing Masters la un pret foooarte "mandru"...
Aceasta postare a fost editata de niki: 02 March 2013 - 11:38 PM
#16
Postat 25 March 2013 - 08:12 PM
uite ca le-am scris azi editorilor despre nemultumirile mele:
"Dragi editori,
in weekend m-am uitat peste Colectia Lumea Aviatiei.
Am opt bibliorafuri cu aproape toate numerele, deci mi-a luat ceva timp...
In primul rand va felicit pentru proiectele editoriale. Dar sa trecem la subiect: nu vreau sa stiu din ce motiv dar, odata cu apropierea finalului colectiei, enciclopedia a inceput sa aiba lipsuri majore.
Dar sa o luam in ordine:
1. din capitolul „Aeronave de la A la Z” lipsesc nume si marci sonore (unele se regasesc in cuprinsul enciclopediei): Grumman F6F si F9F, Republic - in totalitate, Saab J35, 37 si 39, Sepecat Jaguar, Sikorsky S47, 61, 65 si 70, Sopwith - in totalitate, Sukhoi Su17, 24, 25 si Superjet 100, Supermarine - in totalitate dar in primul rand SPITFIRE!, Tupolev si Vickers - nu le mai enumar, Vought F4U si F8, Westland Lynx, Scout, Wasp, etc., Yakovlev...
2. exista aeronave ce au fost tratate mult prea succint in ciuda importantei lor si ma refer in primul rand la P-38 Lightning (dar sunt si altele)
va scriu astfel cu o rugaminte: as dori sa completati fisele ce lipsesc (macar cele pe care le-am sesizat eu... mi-am dorit o "enciclopedie completa a aviatiei" si vreau in continuare sa o am dar nu cu lipsurile majore pe care le-am sesizat
va rog insa, daca planurile dvs. editoriale sunt altele, sa imi restituiti banii pe care i-am dar pe revistele Lumea Aviatiei pentru a cumpara o enciclopedie completa
eu va voi restitui toate revistele aranjate in bibliorafturi
astept un raspuns, Radu Negulescu"
daca aveti si voi observatii scrieti-mi si le transmit mai departe
as vrea "sa se termine bine"
eu am trecut peste inconvenientele legate de text (inexactitatile, traducerea aiurea, necursivitatea textului...) pentru ca mi-am dorit aceasta enciclopedie dar nu pot accepta scaparile din continut
in alta ordine de idei, si eu am sustinut aproape orice initiativa sau proiect in care cineva a crezut
cred ca am facut insa o gresala pentru ca nu m-am implicat, poate aveau nevoie de o mana de ajutor dar eu am stat deoparte
(din pacate am si o meserie oamenii se mananca intre ei si am preferat sa stau deoparte)
in fine, daca vrei ca un lucru sa iasa bine trebuie sa te implici
nu stiu daca o sa reusesc cu "Lumea aviatiei" dar ce poate sa depinda de mine o sa o fac
Multumesc ca ati citit acest mesaj,
Radu
#18
Postat 04 April 2013 - 10:57 AM
From: DeAgostini <deagostini@teleperformance.ro>
To: "radunegulescu@yahoo.com" <radunegulescu@yahoo.com>
Sent: Thursday, April 4, 2013 11:06 AM
Subject: RE: Radu Negulescu
Buna ziua,
In urma raspunsului din partea departamentului abilitat va informam ca modelele menționate de dumneavoastra sunt incluse în serie. Aveti atașat un fisier care va va ajuta sa le localizati.
In cazul in care nu aveti un numar ce contine unul dintre aceste modele aveti posibilitatea sa inregistrati o comanda.
Va multumim si va dorim o zi placuta!
Oana Costache
DeAgostini Customer Service
Tel: +40.21.40.10.888
Fax: +40.21.40.01.067
E-mail: info@deagostini.ro
Web-site: www.deagostini.ro
iar eu am raspuns:
Buna ziua,
<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_138">
multumesc pentru amabilitatea de a fi raspuns solicitarilor mele dar eu v-am atras atentia asupra unui alt lucru
reiau ce am scris:
" din capitolul „Aeronave de la A la Z” lipsesc nume si marci sonore (unele se regasesc in cuprinsul enciclopediei): Grumman F6F si F9F, Republic - in totalitate, Saab J35, 37 si 39, Sepecat Jaguar, Sikorsky S47, 61, 65 si 70, Sopwith - in totalitate, Sukhoi Su17, 24, 25 si Superjet 100, Supermarine - in totalitate dar in primul rand SPITFIRE!, Tupolev si Vickers - nu le mai enumar, Vought F4U si F8, Westland Lynx, Scout, Wasp, etc., Yakovlev..."
ca sa fiu si mai clar (desi dvs. ar trebui sa stiti enciclopedia mai bine decat mine):
este vorba de dosarele cu nr.:
1013 - pentru Grumman F6F si F9F
1024 - Republic
1025 - Saab J35, 37 si 39, Sepecat Jaguar, Sikorsky S47, 61, 65 si 70, Sopwith - in totalitate, Sukhoi Su17, 24, 25 si Superjet 100, Supermarine - in totalitate dar in primul rand SPITFIRE!,
1026 - Tupolev
1026 - Vickers, Vought F4U si F8,
1029 - Westland Lynx, Scout, Wasp, etc.,
1031 - Yakovlev<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_206">
e clar?
<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_247">
Radu Negulescu
<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_256">
PS: nu am nimic personal cu dvs. daca ati sesizat tonul usor ironic
cu acest e-mail am mai facut o incercare constructiva de a remedia gresala pe care vad ca nu v-ati asumat-o
in functie de raspunsul dumneavoastra, urmatorul meu pas va fi OPC
#20
Postat 05 April 2013 - 02:58 PM
mi-au raspuns ca nu au inteles asa ca le-am scris mai clar, cred...:
" Buna ziua,
fisele respective nu imi lipsesc mie ci lipsesc cu totul din cuprinsul colectiei "Lumea aviatiei"
dosarele enumerate au fost editate fara fisele avioanelor respective; eu am subliniat lipsa celor mai importante care nu au cum sa lipseasca din cuprinsul vreunei enciclopedii
ce ar trebui sa faceti: sa completati capitolul „Aeronave de la A la Z” cu avioanele care lipsesc
inteleg ca dvs. nu va dati seama despre ce este vorba dar consultantul dvs. ar trebui sa stie
(pe forum toata lumea a inteles problema...)
in alta ordine de idei consider ca dosarul P-38 Lightning este tratat prea succint pentru importanta avionului in istoria aviatiei si consider ca ar trebui sa aiba mai multe fise
Multumesc,
Radu Negulescu"
iar azi au gasit numarul meu de telefon in baza lor de date (ca am comandat niste numere care imi lipseau) si m-au sunat sa inteleaga despre ce e vorba
domnisoara a fost bineintentionata si cred ca o sa o invat despre avioane! deja stia de Republic si Grumman...
sper sa iasa o treaba buna, pare ca si ei isi doresc lucrul asta
practic cred ca nu au stiut ce editeaza...
i-am spus si de problemele de text si traducere dar la capitolul asta nu prea mai poate fi facut acum nimic
ce vreau eu:
cand baiatul meu mai creste putin (peste 3-4 ani) sa incepem sa facem impreuna kit-uri de avioane si sa aiba unde sa citeasca despre avioane daca o sa-l intereseze
(cum mi-ar fi placut cand eram eu mic, e drept ca atunci era Modelism-ul, e si acum, dar e prea putin)
pentru asta incerc sa ajut sa iasa bine