Forum Machete,Modelism,Hobby: lumea aviatiei - 180 numere? - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

lumea aviatiei - 180 numere?

#1 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 27 March 2012 - 06:41 PM

buna ziua,

in primul rand multumesc celor care au postat cuprinsul numerelor aparute in colectia lumea aviatiei, au facut treaba foarte buna si mie mi-a fost util sa gasesc ceea ce ma interesa din toata colectia
in al doilea rand multumesc familiei, prietenilor, fostelor prietene, profesorilor din facultate, liceu, scoala generala, gradinita (danke schoen ... am facut gradinita germana) ;-)

de dimineata am luat noul numar din lumea aviatiei (112) si, la capitolul "aeronave de la a la z" am vazut ca de abia au ajuns la gloster si inca unele de care, spre rusinea mea, nu am auzit
si m-am intrebat 112 numere si nu au ajuns inca la grumman? din 180 cate si-au propus?
nu comentez, de aceea am deschis topicul asta
sa va intreb pe voi ce credeti
oare in urmatoarele numere vor fi cate zece pagini de "aeronave de la a la z"? ca sa ajunga la westland sau vickers sau macar sukhoi...

eu cred ca o sa fie vreo 300
voi?

vorbim,
radu



#2 Useril este offline   pe_dos 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 15-April 11
  • Location:Timișoara

Postat 29 March 2012 - 10:23 AM

Bună ziua.

Din câte am înțeles eu, pe la început parcă au declarat că vor fi 216 numere.
La „Aeronave de la A la Z” cred că litera A conține mult mai multe poziții decât celelalte, deoarece sunt multe cuvinte care încep cu a: aviație, avia, avion, aer, aero, care intră în denumirea firmelor producătoare.

#3 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 29 March 2012 - 12:49 PM

langa cuprinsul fiecarui numar, langa credite, scrie ca editorul isi propune 180
dar nu asta e problema
de fapt nu e nici o problema (decat poate una de corectitudine a editorialistului)
eu o sa cumpar si numarul 300, probabil
dar sa vedem ce trebuie sa intre in urmatoarele 70 de numere:
grumman, hawker, heikel, iar, ilyushin, junkers, kawasaki, let, lockheed cu si fara martin, mcdonnell douglas, messerschmitt, mikoian, mil, mitsubishi, nakajima, nieport, north american, northrop, panavia, rockwell, saab, sikorsky, short (brothers), sopwith, sukhoi, supermarine, tupolev, vickers, vought, westland, yakovlev
am uitat ceva? ;-)

Radu

#4 Useril este offline   bog_ldx 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 20-November 09
  • Location:Timisoara

Postat 30 March 2012 - 10:46 PM

Vezi postarearadunegulescu, la 29 March 2012 - 12:49 PM, a spus:

langa cuprinsul fiecarui numar, langa credite, scrie ca editorul isi propune 180
dar nu asta e problema
de fapt nu e nici o problema (decat poate una de corectitudine a editorialistului)
eu o sa cumpar si numarul 300, probabil
dar sa vedem ce trebuie sa intre in urmatoarele 70 de numere:
grumman, hawker, heikel, iar, ilyushin, junkers, kawasaki, let, lockheed cu si fara martin, mcdonnell douglas, messerschmitt, mikoian, mil, mitsubishi, nakajima, nieport, north american, northrop, panavia, rockwell, saab, sikorsky, short (brothers), sopwith, sukhoi, supermarine, tupolev, vickers, vought, westland, yakovlev
am uitat ceva? ;-)

Radu


Handley Page, Henschel, Kamov, Kawanishi, Lavochkin, Macchi, Morane-Saulnier, Polikarpov, Potez, PZL, Reggiane, Republic, Savoia, Taylorcraft...cateva mai cunoscute, pe langa astea mai mult ca sigur sunt destule pe care le-am omis, plus o groaza de firme micute care au scos cate un avion doua...

#5 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 22 May 2012 - 11:09 AM

Cred ca am rezolvat misterul...
Stiam ca Grumman are o lista impresionanta de avioane (sunt fan Grumman de cand am vazut TopGun "la video"... ) iar ei au prezentat doar FF, SF, Goblin, F4F/FM Wildcat, TBF/TBM Avenger, F7F Tigercat, F8F Bearcat, S2F/S-2 Tracker, TF/C-1 Trader & WF/E-1 Tracer, A-6 Intruder si F-14 Tomcat.
Bun,
dar lipseste Grumman F6F Hellcat... care este primul "ace-maker" al USNavy. Si au mai facut si niste hidroavioane in WWII. Mai lipseste Grumman F9F Panther, primul avion cu reactie de pe portavioane. Iar de Grumman E-2 Hawkeye sa zicem ca o sa apara la Northrop Grumman desi au fuzionat in '90 iar avionul este din '60
Mai lipseste si Grumman X-29 dar care a fost un avion experimental, poate ca d'aia...
S-a dus "prima enciclopedie completa a aviatiei"...
Ramane insa o "enciclopedie destul de completa", sper doar sa nu sara peste fisele P-40 Warhawk, P-38 Lightning, Saab 39 Gripen sau F-35, pe care le tot astept...



#6 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 04 February 2013 - 10:42 AM

salut din nou!


din pacate ne apropiem de numarul 180...

problema nu ar fi ca se termina ci cum se termina
au reusit sa sara cu gratie peste Svenska Aeroplan Aktie Bolaget - SAAB-ul nostru cel de toate zilele
Draken, Viggen si Gripen lipsesc din capitolul Aeronave de la A la Z...
sper doar ca e o greseala pe care o s-o remedieze

si mai sper doar sa mai puna niste fise pentru unele avioane care au fost tratate superficial si ma tem ca asa o sa ramana
P-38 chiar nu merita o singura foaie...

au o graba teribila sa termine colectia asta si nu inteleg de ce, nu mai cumparam revista?


#7 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 04 February 2013 - 01:40 PM

Probabil vinzarile au scazut drastic, asa ca se gindesc sa incheie.

#8 Useril este offline   Cassin 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 409
  • Inregistrat: 08-April 06
  • Location:Baia Mare
  • Interests:Machete statice avioane de orice fel (de preferinta cu elice din WW II) 1/72

Postat 04 February 2013 - 08:19 PM

De cand Rodipetul nu mai primeste revista datorita faptului ca nu a platit livrarile, nu m-am mai chinuit sa caut, ceea ce era si destul de complicat. Asa ca am remas la numarul 122. Oricum publicatia era plina de greseli de datare, greseli de traducere, etc. Nu este o publicatie serioasa. Nu regret ca n-am mai cumparat.

#9 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 27 February 2013 - 12:25 AM

eu cumparam revista mai mult pentru poze...
din pacate textul este destul de greu de citit iar traducerea destul de inexacta, noroc ca stim despre ce este vorba
eu m-am bucurat ca o sa am o "enciclopedie completa"
la un moment dat (pe la numarul 100 si ceva), cand am inceput sa le organizez in bibliorafturi, am avut un "feeling" ca ceva nu e cum ar trebui sa fie in legatura cu enciclopedia in intregul ei
de aceea am deschis acest topic
vroiam sa stiu si parerea voastra
intre timp s-a ajuns la numarul 160...
din rau in mai rau, lipseste si spitfire-ul
"ce ne facem, fetelor?"
pacat de cele 8 bibliorafturi pe care le-am cumparat

#10 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 28 February 2013 - 10:53 AM

Daca tot esti suparat pe editori, de ce nu iei legatura cu acestia si sa-ti spui pasul??? Noi tot nu putem face nimic!

#11 Useril este offline   niki 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 28 February 2013 - 04:28 PM

Vezi postareaZ-mare, la 28 February 2013 - 10:53 AM, a spus:

Daca tot esti suparat pe editori, de ce nu iei legatura cu acestia si sa-ti spui pasul??? Noi tot nu putem face nimic!


:huh:

Poate tu, intr-adevar, nu poti sa faci nimic. Unii dintre noi insa ii pot intelege omului frustrarea - am simtit-o pe propria piele inca de devreme (la 10 numere a fost STOP) - si ii pot impartasi dezamagirea. "Forum de dis-cu-tii"...

Aceasta postare a fost editata de niki: 28 February 2013 - 04:29 PM


#12 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 28 February 2013 - 11:19 PM

Niki, eu inteleg ce spui, si eu am pus stop, cum zici tu, dupa primele trei numere. Motivele le-am spus atunci, nu mai repet.
Dar, intreb, concret, ce putem face noi, in afara de dis-cu-tii, asa la o bere, ca sa mai treaca timpul? Daca asa a considerat redactorul formatul, daca asa intelege el sa consulte un referend de specialitate, daca asa intelege el sa faca bani, putem noi, discutind aici pe forum, sa-i schimbam mentalitatea???

#13 Useril este offline   abenader 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 26-February 09
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 05:15 PM

Salut
Din pacate aceasta enciclopedie este prost conceputa, puteau sa faca poate niste biblorafturi mai mari si cu mai multe separatoare.Asta ar fi doar o solutie pentru o mai buna arhivare,dar m-a opresc aici cu observatiile tinand cont ca ani de zile cei pasionati nu au beneficiat de o revista de aviatie autohtona chiar si asa cum este aceasta. Vezi: Aeronautica, Aeromagazin, Top Gun.reviste ce au sucombat dupa cateva zeci de aparitii, din diverse motive ca asa-i la noi.

Aceasta postare a fost editata de abenader: 02 March 2013 - 05:24 PM


#14 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2972
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 02 March 2013 - 06:31 PM

da, corect, asa-i la noi. toata lumea da vina pe reviste, niciodata pe cumpratori. si daca ar aparea revista ideala pe piata tot nu s-ar cumpara ca...asa-i la noi.
cum zicea cineva aici pe site, o revista creste sau este asa cum sunt sunt cumparatorii. si pe mine m-a dezamagit de multe ori revista asta dar continui sa o cumpar caci ce altceva sa cumpar?
daca nu am alternativa e buna si asta.
asta cu revistele e ca in bancul ala: de ce merg taranii in carciuma? pentru ca n-au filarmonica in sat! cand o sa avem filarmonica o sa megem acolo, pana atunci mai stam in carcuma la un pahar de vorba.

#15 Useril este offline   niki 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 02 March 2013 - 11:37 PM

Z, cred ca a fost o neintelegere din partea mea, pentru ca am fost ferm convins ca respingi ideea de discutie (fie ea si "la o bere, ca sa mai treaca timpul"). Inteleg acum ca nu e cazul. Discutam pur si simplu "sa mai treaca timpul". Altfel nu vad rostul pentru care am mai vizita vreun forum. Dicutam "sa mai treaca timpul" si sa ne mai informam reciproc asupra cate unui lucru, sa ne impartasim experientele conexe modelismului/ machetismului, sa ne aprobam sau sa ne contrazicem dupa caz. Si "sa mai treaca timpul"...
Si mai e si tonul care face muzica. ;-)



Horia, inteleg perfect ce spui. Asa am procedat eu cu Top Gun si Aeromagazin. Am mers cu ele pana in panzele albe pentru a sustine demersul autohton in aceasta directie. Am facut asta chit ca fusesem intre timp dezamagit.
La Inmedio prin Carrefour/ Cora/ Kaufland (?) etc. sa gasesc de ani buni cateva titluri ale Key Publishing. Au inceput cu Fly Past, apoi au venit Air Forces Monthly si Air International, acum este si Airliners World si ce-o mai fi. Pret per bucata cam la 50lei. Am avut norocul sa pot face acest efort financiar si multi ani (in paralel chiar si cu Top Gun si Aeromagazin) am cumparat Air Forces Monthly. La pret dublu fata de Anglia si multa vreme cu o luna intarziere - imi imaginez ca importatorul castiga de nu se vedea la un exemplar, eu banuind ca le lua (aproape) gratis dupa ce in Anglia aparea deja urmatorul numar. Dar nu pot dovedi asta :-)
La un moment dat, redactorul sef al AFM s-a schimbat. In cateva luni de zile revista a devenit de nerecunoscut pentru mine, cel putin. Dupa ce am insistat in a crede ca isi "revine", am schimbat pe Air International - alta echipa redactionala si oricum o paleta mai larga de subiecte abordate.

Culmea! Am insistat si sa cumpar revista la pretul asta umflat (in loc sa-mi fac un abonament si sa imi vina direct din Anglia mai ieftin) tot din dorinta de a nu descuraja aducerea in Romania a unor astfel de publicatii. Ba acum cateva luni de zile am vazut si Wing Masters la un pret foooarte "mandru"... :-o

Aceasta postare a fost editata de niki: 02 March 2013 - 11:38 PM


#16 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 25 March 2013 - 08:12 PM

buna seara tuturor


uite ca le-am scris azi editorilor despre nemultumirile mele:


"Dragi editori,
in weekend m-am uitat peste Colectia Lumea Aviatiei.
Am opt bibliorafuri cu aproape toate numerele, deci mi-a luat ceva timp...
In primul rand va felicit pentru proiectele editoriale. Dar sa trecem la subiect: nu vreau sa stiu din ce motiv dar, odata cu apropierea finalului colectiei, enciclopedia a inceput sa aiba lipsuri majore.
Dar sa o luam in ordine:
1. din capitolul „Aeronave de la A la Z” lipsesc nume si marci sonore (unele se regasesc in cuprinsul enciclopediei): Grumman F6F si F9F, Republic - in totalitate, Saab J35, 37 si 39, Sepecat Jaguar, Sikorsky S47, 61, 65 si 70, Sopwith - in totalitate, Sukhoi Su17, 24, 25 si Superjet 100, Supermarine - in totalitate dar in primul rand SPITFIRE!, Tupolev si Vickers - nu le mai enumar, Vought F4U si F8, Westland Lynx, Scout, Wasp, etc., Yakovlev...
2. exista aeronave ce au fost tratate mult prea succint in ciuda importantei lor si ma refer in primul rand la P-38 Lightning (dar sunt si altele)
va scriu astfel cu o rugaminte: as dori sa completati fisele ce lipsesc (macar cele pe care le-am sesizat eu... mi-am dorit o "enciclopedie completa a aviatiei" si vreau in continuare sa o am dar nu cu lipsurile majore pe care le-am sesizat
va rog insa, daca planurile dvs. editoriale sunt altele, sa imi restituiti banii pe care i-am dar pe revistele Lumea Aviatiei pentru a cumpara o enciclopedie completa
eu va voi restitui toate revistele aranjate in bibliorafturi
astept un raspuns, Radu Negulescu"


daca aveti si voi observatii scrieti-mi si le transmit mai departe
as vrea "sa se termine bine"


eu am trecut peste inconvenientele legate de text (inexactitatile, traducerea aiurea, necursivitatea textului...) pentru ca mi-am dorit aceasta enciclopedie dar nu pot accepta scaparile din continut


in alta ordine de idei, si eu am sustinut aproape orice initiativa sau proiect in care cineva a crezut
cred ca am facut insa o gresala pentru ca nu m-am implicat, poate aveau nevoie de o mana de ajutor dar eu am stat deoparte
(din pacate am si o meserie oamenii se mananca intre ei si am preferat sa stau deoparte)


in fine, daca vrei ca un lucru sa iasa bine trebuie sa te implici
nu stiu daca o sa reusesc cu "Lumea aviatiei" dar ce poate sa depinda de mine o sa o fac


Multumesc ca ati citit acest mesaj,
Radu



#17 Useril este offline   tommy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 16-June 08
  • Location:Iasi

Postat 03 April 2013 - 03:33 PM

Vezi postarearadunegulescu, la 25 March 2013 - 08:12 PM, a spus:

buna seara tuturor


uite ca le-am scris azi editorilor despre nemultumirile mele:



Sunt curios ce au raspuns, daca s-au sinchisit sa zica ceva..

#18 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 04 April 2013 - 10:57 AM

azi am primit raspunsul... iata-l:




From: DeAgostini <deagostini@teleperformance.ro>
To: "radunegulescu@yahoo.com" <radunegulescu@yahoo.com>
Sent: Thursday, April 4, 2013 11:06 AM
Subject: RE: Radu Negulescu

Buna ziua,



In urma raspunsului din partea departamentului abilitat va informam ca modelele menționate de dumneavoastra sunt incluse în serie. Aveti atașat un fisier care va va ajuta sa le localizati.

In cazul in care nu aveti un numar ce contine unul dintre aceste modele aveti posibilitatea sa inregistrati o comanda.



Va multumim si va dorim o zi placuta!



Oana Costache

DeAgostini Customer Service



Tel: +40.21.40.10.888

Fax: +40.21.40.01.067

E-mail: info@deagostini.ro

Web-site: www.deagostini.ro







iar eu am raspuns:




Buna ziua,

<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_138">

multumesc pentru amabilitatea de a fi raspuns solicitarilor mele dar eu v-am atras atentia asupra unui alt lucru

reiau ce am scris:

" din capitolul „Aeronave de la A la Z” lipsesc nume si marci sonore (unele se regasesc in cuprinsul enciclopediei): Grumman F6F si F9F, Republic - in totalitate, Saab J35, 37 si 39, Sepecat Jaguar, Sikorsky S47, 61, 65 si 70, Sopwith - in totalitate, Sukhoi Su17, 24, 25 si Superjet 100, Supermarine - in totalitate dar in primul rand SPITFIRE!, Tupolev si Vickers - nu le mai enumar, Vought F4U si F8, Westland Lynx, Scout, Wasp, etc., Yakovlev..."

ca sa fiu si mai clar (desi dvs. ar trebui sa stiti enciclopedia mai bine decat mine):

este vorba de dosarele cu nr.:

1013 - pentru Grumman F6F si F9F

1024 - Republic

1025 - Saab J35, 37 si 39, Sepecat Jaguar, Sikorsky S47, 61, 65 si 70, Sopwith - in totalitate, Sukhoi Su17, 24, 25 si Superjet 100, Supermarine - in totalitate dar in primul rand SPITFIRE!,

1026 - Tupolev

1026 - Vickers, Vought F4U si F8,

1029 - Westland Lynx, Scout, Wasp, etc.,

1031 - Yakovlev<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_206">

e clar?

<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_247">

Radu Negulescu

<br id="yui_3_7_2_18_1365058437493_256">

PS: nu am nimic personal cu dvs. daca ati sesizat tonul usor ironic

cu acest e-mail am mai facut o incercare constructiva de a remedia gresala pe care vad ca nu v-ati asumat-o

in functie de raspunsul dumneavoastra, urmatorul meu pas va fi OPC





#19 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2476
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2013 - 08:07 PM

Te admir. Cum ziceam in copilarie: "Iti tin pumnii!"

#20 Useril este offline   radunegulescu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 27-March 12

Postat 05 April 2013 - 02:58 PM

Salut din nou!

mi-au raspuns ca nu au inteles asa ca le-am scris mai clar, cred...:

" Buna ziua,
fisele respective nu imi lipsesc mie ci lipsesc cu totul din cuprinsul colectiei "Lumea aviatiei"

dosarele enumerate au fost editate fara fisele avioanelor respective; eu am subliniat lipsa celor mai importante care nu au cum sa lipseasca din cuprinsul vreunei enciclopedii

ce ar trebui sa faceti: sa completati capitolul „Aeronave de la A la Z” cu avioanele care lipsesc

inteleg ca dvs. nu va dati seama despre ce este vorba dar consultantul dvs. ar trebui sa stie

(pe forum toata lumea a inteles problema...)

in alta ordine de idei consider ca dosarul P-38 Lightning este tratat prea succint pentru importanta avionului in istoria aviatiei si consider ca ar trebui sa aiba mai multe fise

Multumesc,

Radu Negulescu"




iar azi au gasit numarul meu de telefon in baza lor de date (ca am comandat niste numere care imi lipseau) si m-au sunat sa inteleaga despre ce e vorba

domnisoara a fost bineintentionata si cred ca o sa o invat despre avioane! deja stia de Republic si Grumman...

sper sa iasa o treaba buna, pare ca si ei isi doresc lucrul asta

practic cred ca nu au stiut ce editeaza...

i-am spus si de problemele de text si traducere dar la capitolul asta nu prea mai poate fi facut acum nimic




ce vreau eu:

cand baiatul meu mai creste putin (peste 3-4 ani) sa incepem sa facem impreuna kit-uri de avioane si sa aiba unde sa citeasca despre avioane daca o sa-l intereseze

(cum mi-ar fi placut cand eram eu mic, e drept ca atunci era Modelism-ul, e si acum, dar e prea putin)




pentru asta incerc sa ajut sa iasa bine












Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi