Forum Machete,Modelism,Hobby: IAR 80 B nr 222 1:8 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

IAR 80 B nr 222 1:8 in constructie

#201 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 12 March 2013 - 09:41 PM

Vezi postareacipoaca, la 12 March 2013 - 09:29 PM, a spus:

Alti stapani in afara de mine, numai daca primesc o oferta de nerefuzat si sper sa nu fie o oferta ca cea din filmul "Goodfather" ,Nasul mai pa romaneste. :dribble: :dribble:

Era o figura de stil... Ma refeream la stapanii lui adevarati...adica cei care l-au pilotat si sunt acolo sus.....

#202 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 12 March 2013 - 09:45 PM

Aha, oricum inseamna acelasi lucru : adica eu sa raman fara el.....de neacceptat

#203 Useril este offline   Sheniloiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 03-December 08
  • Location:Timisoara

Postat 18 March 2013 - 11:15 AM

Asta poate fi o macheta in sine, aproape ca nu mai are nevoie de restul avionului!

#204 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 18 March 2013 - 11:51 AM

Avantajul atunci cand lucrezi la o scara mare ,cu multe detalii, este ca poti sa te opresti in orice moment din lucru,in caz ca te-ai plictisit,il pui pe niste cricuri si spui ca ai reprezentat un fuselaj de IAR 80 in lucru, la fabrica,in data de ...X .X 1940.... si sunt destui care o sa te creada. Sper sa nu fie si cazul meu.

#205 Useril este offline   Sheniloiu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 03-December 08
  • Location:Timisoara

Postat 18 March 2013 - 02:04 PM

Nu merge, dom'le, nu asta era ordinea de montare a unui I.A.R.-80 in fabrica!
Nici o sansa sa fi gasit, in realitate, o parte dintr-un I.A.R.-80 asa cum arata macheta dv. acum! Pur si simplu nu corespunde cu tehnologia de construire!
Dar in modelism am vazut asa ceva, la scara mare, chiar daca nu stiu sa existe o clasa/categorie oficiala de asa ceva la avioane. La marina stiu ca exista, dar astia sunt mai altfel, de, ei nu vopsesc ci pitureaza, nu rascheteaza ci bricuiesc, etc etc.! Imagine postata

#206 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 20 June 2013 - 03:37 PM

Unii dintre dvs m-au intrebat daca am patit ceva ,fiindca nu am mai postat nimic in ultimul timp. Raspunsul este :nu ,nu am patit nimic . Dar nu am lucrat nimic la macheta IAR-ului fiindca mi-am cumparat cea mai "tare " macheta pe care am avut-o pana acum si lucrez la ia de zor, si fara odihna. Despre ce este vorba.... o macheta scara 1/1 , total functionala. Am schimbat numai domeniul ,de la aero am trecut la auto. Sunt un pic off-topic ,dar ii rog pe colegii moderatori sa nu se supere. O scurta descriere a machetei : motor v8 de 5000 cmc, suspensip hidraulica, ABS, clima automata, scaune electrice ,geamuri electrice,trapa electrica si toate astea pe o masina din 1984. I-am spus macheta fiindca nu este inmatriculata si dupa cum merg treburile in tara asta nici nu o sa fie ,prea curand. Ca sa nu o mai lungesc prea mult ,va prezint noua achizitie a lui Cipoaca: Mercedes 500 SEC. Voi continua constructia 80 -ului la iarna cand nu se poate lucra in garaj.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image035.jpg
  • Imagine atasata: Image036.jpg
  • Imagine atasata: Image038.jpg
  • Imagine atasata: Image034.jpg
  • Imagine atasata: P5260005.JPG
  • Imagine atasata: P5260016.JPG


#207 Useril este offline   RadulescuB 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 15-January 13
  • Interests:IAR 80, Bf 109, Daimler 603 and derivates

Postat 05 April 2014 - 12:12 AM

Salutare... noutati la IAR? Sau inca surubaresti la Mercedes? :)

#208 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 05 April 2014 - 05:06 PM

Vezi postareaRadulescuB, la 05 April 2014 - 12:12 AM, a spus:

Salutare... noutati la IAR? Sau inca surubaresti la Mercedes? :)

Restaurare Mercedes-ului este o treaba mai complicata decat cele anterioare,si cum iarna asta nu a prea fost iarna am putut lucra la capacitate maxima la SEC, asa ca spre rusinea mea nu am mai facut nimic la IAR, dar o sa incep in curand lucru la macheta. Sanatate.

#209 Useril este offline   RadulescuB 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 15-January 13
  • Interests:IAR 80, Bf 109, Daimler 603 and derivates

Postat 02 August 2015 - 02:52 PM

Iata o poza cu carterele de la un Gnome rhone 14n cred ca este aproape de 14k

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Carters14N.jpg


#210 Useril este offline   RadulescuB 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 15-January 13
  • Interests:IAR 80, Bf 109, Daimler 603 and derivates

Postat 02 August 2015 - 03:07 PM

Pentru cilindri cred ca e mai bine de facut din tub de plastic pe un strung de asta simplu apoi capul unde lamelele sunt mai complicate cred ca merge ori facut cate o lamela din carton si lipita cu un distantier intre fiecare ori la fel un tub mai gros la strung si apoi fasonate in forma finala

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi