IAR 80 B nr 222 1:8 in constructie
#61
Postat 09 May 2012 - 07:31 PM
Astăzi am avut o discuţie cu un alt mare pasionat de I.A.R-80, dl. Dan Antoniu. Din câte ştie dânsul, cablurile electrice aveau culori diferite, funcţie de circuitele deservite. Dar nu poate să spună cam cum erau colorate anumite cabluri, cum probabil vreţi dumneavoastră. Mai încerc, totuşi!
Dacă vreţi să faceţi căt mai multe detalii de interior, inclusiv la fuselajul anterior, eu m-aş opri după terminarea structurii acestuia şi aş continua cu fuselajul posterior.
#62
Postat 09 May 2012 - 08:38 PM
Sheniloiu, la 09 May 2012 - 07:31 PM, a spus:
Astăzi am avut o discuţie cu un alt mare pasionat de I.A.R-80, dl. Dan Antoniu. Din câte ştie dânsul, cablurile electrice aveau culori diferite, funcţie de circuitele deservite. Dar nu poate să spună cam cum erau colorate anumite cabluri, cum probabil vreţi dumneavoastră. Mai încerc, totuşi!
Dacă vreţi să faceţi căt mai multe detalii de interior, inclusiv la fuselajul anterior, eu m-aş opri după terminarea structurii acestuia şi aş continua cu fuselajul posterior.
Am mai cautat si eu si mi s-a spus ca majoritatea cablurilor electrice aveau o ecranare tip impletitura metalica si atunci cind nu erau vopsite in culoarea interiorului carlingii , erau de culoarea respectivului metal ,(probabil argintii). Probabil ca existau si cabluri fara ecranare dar nu am gasit nici o sursa de documentare. Daca dl Antoniu stie macar unele dintre culorile folosite il rog sa le posteze , chiar daca la unele nu e sigur 100%. Eu construiesc in acest fel (cabina +fuselaj anterior )tocmai pt a putea sa montez in interior cat mai multe detalii,dac as monta si fuselajul posterior nu as avea spatiu de acces la fel de mare in spatele cabinei unde voi monta scaunul in ultima faza.Oricum va multumesc pentru sugestie ,desigur dvs aveti o experienta mult mai vasta decit mine,dar mie mi se pare ca prezenta fuselajului posterior nu ma ajuta prea mult la amplasarea diferitelor sisteme prezente pe avion.
Cu respect Cipoaca
#65
Postat 12 May 2012 - 12:12 AM
Interiorul probabil că era vopsit în grund, dar posibil să fi fost şi albastrul deschis din interiorul carlingii. Vezi cartea dl. Brânzan, nu am studiat capitolul ăla încă.
Din nou revin, ar fi mult mai indicat să vă ocupaţi de fuselajul posterior şi aripi, informaţiile pertinente despre "măruntaiele" fuselajului anterior sunt încă puţine, nimeni nu a avut interesul să se ocupe serios de partea asta. E şi destul de dificil!
#66
Postat 12 May 2012 - 09:09 PM
Cu stima Cipoaca
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 13 May 2012 - 01:49 PM
Motiv editare: citat inutil
#73
Postat 17 May 2012 - 02:24 PM
Aceasta postare a fost editata de cipoaca: 17 May 2012 - 02:25 PM
#74
Postat 18 May 2012 - 06:36 PM
#75
Postat 19 May 2012 - 01:50 AM
#76
Postat 19 May 2012 - 09:03 PM
http://www.hobbyzone...?CategoryID=104
Citeva exemple gasite pe net :
#79
Postat 22 May 2012 - 07:16 PM
Sanatate, ca-i mai buna decat toate!
#80
Postat 22 May 2012 - 09:12 PM