Forum Machete,Modelism,Hobby: IAR 80 B nr 222 1:8 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

IAR 80 B nr 222 1:8 in constructie

#121 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 23 July 2012 - 10:19 PM

Am facut trei incercari pentru tubul inhalatorului de oxigen : 1 - sarma de cupru 0.8 spira langa spira , 2 - sarma de 0.8 intercalat cu 0.3 si sarma 0.8 cu spatiu intre spire. Dupa ce am studiat mai indeaproape desenul am ajuns la concluzia ca respectivul furtun fiind din cauciuc probabil cu ceva invelis textil (sau nu) , are spirele iregulate din cauza pozitionarii si torsionarii. Prima incercare ,spira langa spira arata foarte bine dar dadea impresi de furtun metalic ( am de folosit cateva furtune pe care le voi face asa), a doua incercare arata aproa pe la fel diferenta facandu-se numai de foarte aproape ( probabil ca la scara mai mare ,sau furtun mai gros arata foarte bine) si ultima incercare pe care am si ales-o pentru a fi montata pe model, spira cu spatiu variabil , mi se pare cat mai aproape de redarea unui furtun de cauciuc. Ce parere aveti? Inca nu este vopsit.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P7240050.JPG


#122 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 24 July 2012 - 08:05 AM

Merge si asa, dupa vopsire o sa se mai "infunde" spatiile dintre spire si o sa arate mai bine. Incearca, totusi, si cu sirma de 0,8 intercalat cu sirma de 0,2, - 0,15. Furtunul respectiv era din cauciuc pinzat, similar cu cel de la masca de gaze cu cagula si seamana cu racordul pentru apa uzata, de la masina de spalat.
Imagine atasata: afecee47656d7e9e098e3d41af3631f5-2509325-700_700.jpg

#123 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 24 July 2012 - 09:20 PM

Dupa ce Z- mare a confirmat banuiala mea ca respectivul furtun de cauciuc era panzat, mi-a venit alta idee: in loc de sarma sa folosesc pentru matisaj, un fir textil. Iata ce a iesit. Nu l-am vopsit inca pentru a se vedea mai bine.Ce ziceti?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P7240051.JPG

Aceasta postare a fost editata de cipoaca: 24 July 2012 - 09:21 PM


#124 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 24 July 2012 - 11:15 PM

Cam asa arata furtunul montat dar nevopsit.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: iar 80 - 1.JPG


#125 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 25 July 2012 - 07:59 AM

Pare putintel cam gros, dar atara cel mai realistic.

#126 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 25 July 2012 - 12:45 PM

Asa este ,are 1 mm in grosime mai mult decat in desen ,dar cred ca nimeni nu o sa se supere. Eu altul nu mai fac si asa am furtune de inhalator pentru juma de escadrila de 80 -uri. L-am si vopsit si arata foarte bine ,zic eu .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P7250004.JPG


#127 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 25 July 2012 - 07:30 PM

Da, arata mult mai bine vopsit!
Asteptam cu interes...continuarea!

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 25 July 2012 - 07:31 PM


#128 Useril este offline   guerillu 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 13-July 06

Postat 28 July 2012 - 12:43 PM

1 mm nu inseamna nimic la scara cosmica. La 4 mm e 25%. Las-o ba, ca merge-asa...Ce dracu, tov. Cipoaca?

#129 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 09 August 2012 - 11:01 PM

Dupa ceva munca, am reusit sa construiesc DVD - player-ul ,iar acum lucrez la home cinema-ul IAR-ului. Mentionez ca ,cablurile HDMI nu sunt vopsite.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P8100003.JPG
  • Imagine atasata: P8100004.JPG


#130 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 10 August 2012 - 09:52 AM

Citeaza

1 mm nu inseamna nimic la scara cosmica.
Aparent, dar pus linga un quark, conteaza! Cu alte cuvinte, separat nu are importanta , dar trebuie sa dea bine in ansamblu, alatrui de celelalte piese.

#131 Useril este offline   ACHRISTIAN 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Location:Petrosani

Postat 11 August 2012 - 09:52 PM

Buna seara! Rasfoind prin topicurile acestui forum,mi-a atras atentia acest lucru,si din curiozitate,hai sa vad , si AM AVUT ce sa vad. Ne'fiind un "zburator" ,nu pot sa nu remarc ,mana,documentarea,sprijinul de breazla {,care merge struna} si daruire totala pentru realizarea unei machete frumoase si bine detailata.Nu pot de cat sa ma bucur si sa apreciez aceasta munca.Spor in continuarea acestei machete,si astept finalizarea ei,care sunt convins ca v-a fi una de exceptie.Stima si respect!

Aceasta postare a fost editata de ACHRISTIAN: 11 August 2012 - 09:53 PM


#132 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 12 August 2012 - 10:36 AM

Multumesc pentru apreciere si ma bucura ca si cei care nu sunt apreciatori de aeromodelism mai participa din cand in cand la discutii. Aveti dreptate, ajutorul pe care il primesc de la ceilalti colegi de pasiune si cu mai multa experienta este determinant in atingerea unui grad cat mai inalt de corectitudine dpdv tehnic si istoric.Sper sa reusesc sa finalizez lucrarea, cu toate ca mai este foarte mult de munca (trebuie sa fac toate reperele pornind de la 0),dar am suficient timp liber (noaptea) si nu am nici un termen propus pentru finalizarea machetei. Totul este sa ma tina nervii. Multumesc

#133 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 16 August 2012 - 08:23 PM

Dupa o saptamana de lucru am reusit sa montez "instalatia de sunet" a IAR -ului , nu am montat si conectorii acesteia pentru ca nu imi ramane mult spatiu de manevra la montarea urmatoarelor repere.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: iar 80 -1.JPG
  • Imagine atasata: iar 80-2.JPG
  • Imagine atasata: iar 80-3.JPG
  • Imagine atasata: iar 80-6.JPG


#134 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 23 August 2012 - 08:12 PM

Saptamana asta am lucrat mai putin la macheta caci m-am pregatit pentru defilare. Ei cum care defilare ? Cea pentru 23 august. Cum? .......Nu se mai face. Si eu care eram pregatit sa raspund :PREZENT , la chemarea PARTIDULUI......Destul cu gluma, mai ales ca vazind la actualitati ca a cazut un IAR 99 mi-a cam pierit tot cheful. Am montat butelia cea mica (una dintre ele - sunt vreo 4) iar cea mare (aer comprimat tren aterizare) este la uscat. Am facut si podeaua cabinei dar nu este montata definitiv ci numai pt a vedea ce spatiu imi ramane pentru restul conductelor ce trebuie sa treaca prin zona respectiva.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IAR 80.JPG
  • Imagine atasata: IAR 80b.JPG


#135 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 23 August 2012 - 09:02 PM

Am o intrebare pt dl. Antoniu, daca este disponibil: in fotografia pe care ati postat-o ,reprezentand fuselajul anterior , apare in spatele buteliei o bara care nu exista in desenul reprezentand structura fuselajului. .Am cautat in desenele pe care le detin si nu gasesc unde era prinsa respectiva butelie. Aveti alte desene sau fotografi din care sa ma ajute sa inteleg acea parte a avionului ? Mi-ar fi de asemenea de mare folos si pentru pozitionarea si prinderea si a restului de butelii (mai mari sau mai mici) Va multumesc.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 003.jpg


#136 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 29 August 2012 - 09:15 PM

Probleme mari domnii mei : am inceput sa construiesc cele doua rezervoare de benzina din care l-am facut pe cel inferior ,problema este nituirea care apare imprejurul rezervoarelor. Aceste nituri sunt cu cap rotund si unul langa altul (adica sute de nituri) ASTEPT DE LA DVS idei de a realiza aceste nituri. Va multumesc .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: iar 80.JPG
  • Imagine atasata: IAR80.JPG


#137 Useril este offline   ACHRISTIAN 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Location:Petrosani

Postat 29 August 2012 - 10:23 PM

Vezi postareacipoaca, la 29 August 2012 - 09:15 PM, a spus:

Probleme mari domnii mei : am inceput sa construiesc cele doua rezervoare de benzina din care l-am facut pe cel inferior ,problema este nituirea care apare imprejurul rezervoarelor. Aceste nituri sunt cu cap rotund si unul langa altul (adica sute de nituri) ASTEPT DE LA DVS idei de a realiza aceste nituri. Va multumesc .



..incearca cu ace de gamalie,cred ca ar corespunde si ca aspect si ca marime.Spor!

#138 Useril este offline   vlad 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 416
  • Inregistrat: 07-March 08
  • Location:Turda

Postat 30 August 2012 - 07:16 AM

Salut !
Din ce ai facut rezervoarele? Pot fi facute din tabla subtire de cupru iar niturile pot fi reprezentate prin punctare de pe interior. Daca sunt facute din altceva atunci ..............gaura linga gaura si ace de gamalie.

#139 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 30 August 2012 - 10:04 AM

Ca aproape intreaga structura ,rezervoarele sunt facute din hartie (coala de desen) pt a avea la trminare o greutate cat mai mica. M-am gandit si eu la ace de gamalie, problema este ca la rezervorul inferior si o parte din cel superior niturile se vad din amandoua partile asa ca nu voi reusi sa rotunjesc capetele taiate ale acelor.Tehnica aceasta functioneaza cu rezultate bune cand se vede numai partea cu gamalie. Multumesc

#140 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 30 August 2012 - 10:24 AM

Am intels ca se gasesc "nituri" din rasina, la diferite scari. insirate pe o banda. Din pacate nu stiu daca sunt la scara asa mare! Dar, daca ai rasina, poti face o matrita cu o serie de nituri, apoi le torni in rasina. Treaba e relativ simpla si eficienta.
Sau, munca de chinez, tai capete de bolduri, asa poti sa le lipesti pe ambele parti.

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 30 August 2012 - 10:25 AM


Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi