Citeaza
Celalalt cum bine ai zis este un Bf 109 G5 cu umflaturile (bosele) mitralierelor de bot montate aiurea.
Daca le monta putin mai in spate , as fi zis ca-i versiune de dame
Citeaza
Salut Cornel . Ambele avioane erau construite in mare parte din aluminiu , iar acesta nu prea rugineste . Cele cateva piese din otel se gaseau prin interior , pe la cockpit sau la motor , uneori structura, dar nu cred ca e cazul sa te complici cu asta .Poti sa le faci linistit ( cel putin 110-le)aterizate fortat , adica pe burta si fara prea multe stricaciuni .Poti sa le indoi palele elicilor , sa mai deschizi cate o carlinga ( daca e cazul ) sa decupezi eleroanele , partea mobila profundorului , sau carma si sa le lipesti in pozitie de lucru ( desi nu e obligatoriu , uneori da un plus de diversitate ).
Daca doresti sa pastrezi totusi trenul la 109 , ai ridici coada in aer , ai indoi palele elicii si -l bagi cu nasul in pamant si spui ca a ratat decolarea sau aterizare din cauza pamantului moale , sau a dat intr-o groapa , etc. La 109 roata din coada provine de la o alta macheta si trebuie inlocuita .
Citeaza
Iar monomotorul il voi integra intr-o mica diorama in timp ce se prabuseste fiind doborat de propria antiaeriana a carei servanti sunt chiori de beti si mai au si soarele in fata si au facut o confuzie fatala.
Foarte rar se intampla asta , in ultimele luni de razboi 1945 , insa nu din cauza ca servantii erau beti , ci din cauza ca erau niste copii lipsiti de experienta care trageau in tot ce misca , fiindca de regula tot ceea ce misca in acea perioada erau avioane aliate .