Din categoria `` ce machete am mai nenorocit `` . La prima vedere kitul arata bine ,fara prea multe bavuri :
Interiorul cockpit-ului la acest kit e saracut ,doar mansa ,palonier si scaunul pilotului ,asa ca am improvizat unele detalii .
In inventarul kitului se gaseste si un panou de bord bine detaliat , din pacate lipsa mea de talent i-si spune cuvantul :
Pagina 1 din 1
Polikarpov I-16 tip 18 ICM 1:72
#2
Postat 23 February 2012 - 04:58 AM
In timpul constructiei m-am lovit de unele probleme :
Prima : nu exista pini de fixare sau orientare pentru panoul parafoc ,deci l-am lipit la nimereala initial ,iar mai tarziu a fost nevoie de o repozitionare .Se pare ca ideal ar fi atasarea partii de mijloc a aripii la fuselaj si abia dupa aceea fixarea acelui panou .
O mica nepotrivire la piesele motorului ,a fost nevoie sa fortez putin tevile de admisie pentru ajunge cu ele la cilindri .
Adevarata aventura montarea componentelor capotajului la motor .Ori suportul motorului este prea lung ,ori nu am montat eu panoul parafoc la locul potrivit ,cert este ca m-am ales cu un decalaj de circa 1 mm intre panourile laterale si cel frontal .Solutia a fost aplicarea unui distantier facut din plastic de cartela telefonica .Spre norocul meu avionul real are chiar acolo un bandaj argintiu , asa ca prin vopsirea corespunzatoare a distantierului cu pricina am impuscat doi iepuri deodata
Tevile de esapament le-am fixat la urma ,lipite de capota motorului ,nu de motor cum ar trebui
Prima : nu exista pini de fixare sau orientare pentru panoul parafoc ,deci l-am lipit la nimereala initial ,iar mai tarziu a fost nevoie de o repozitionare .Se pare ca ideal ar fi atasarea partii de mijloc a aripii la fuselaj si abia dupa aceea fixarea acelui panou .
O mica nepotrivire la piesele motorului ,a fost nevoie sa fortez putin tevile de admisie pentru ajunge cu ele la cilindri .
Adevarata aventura montarea componentelor capotajului la motor .Ori suportul motorului este prea lung ,ori nu am montat eu panoul parafoc la locul potrivit ,cert este ca m-am ales cu un decalaj de circa 1 mm intre panourile laterale si cel frontal .Solutia a fost aplicarea unui distantier facut din plastic de cartela telefonica .Spre norocul meu avionul real are chiar acolo un bandaj argintiu , asa ca prin vopsirea corespunzatoare a distantierului cu pricina am impuscat doi iepuri deodata
Tevile de esapament le-am fixat la urma ,lipite de capota motorului ,nu de motor cum ar trebui
#6
Postat 23 February 2012 - 01:06 PM
Salut mister cRistinel,
felicitari, macheta a iesit fain mie imi place, fara laude false (stii ca nu imi plac acestea) .
Cunosc pasiunea ta pentru machetele mici, si in afara de pasiune potenta de a le reliza, detaliile cu pricina nefiind deloc usor de abordat.
Per ansamblu zburatoarea arata bine, mai ales partea de vopsire, unde stiu ca lipsa unor mijloace te impiedica in a aborda multe alte aspecte. Culorile rezultate sunt foarte realiste, daca ambientul nu s-ar recunoaste, ar putea fi considerata o "macheta" scara reala. Pe scurt are tot ce-i trebuie,
asa ca eu nu pot decat sa iti urez bafta la cele care urmeaza.
felicitari, macheta a iesit fain mie imi place, fara laude false (stii ca nu imi plac acestea) .
Cunosc pasiunea ta pentru machetele mici, si in afara de pasiune potenta de a le reliza, detaliile cu pricina nefiind deloc usor de abordat.
Per ansamblu zburatoarea arata bine, mai ales partea de vopsire, unde stiu ca lipsa unor mijloace te impiedica in a aborda multe alte aspecte. Culorile rezultate sunt foarte realiste, daca ambientul nu s-ar recunoaste, ar putea fi considerata o "macheta" scara reala. Pe scurt are tot ce-i trebuie,
asa ca eu nu pot decat sa iti urez bafta la cele care urmeaza.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1