Pumnul Tarii Junkers Ju-88A-4 ARR 1/32 WIP
#122
Postat 31 July 2012 - 07:09 PM
Z-mare, la 31 July 2012 - 03:03 PM, a spus:
Z-tule, crede-ma ca toate linile de panou sunt acolo neintrerupte, doar ca in poza nu se vad. Inclusiv niturile se vad. Uite un exemplu:
Aceasta postare a fost editata de Florin-aka-Scorpio: 31 July 2012 - 07:09 PM
#125
Postat 31 July 2012 - 09:19 PM
busila, la 31 July 2012 - 08:52 PM, a spus:
Mihai, uzura va fi nici prea pronuntata nici prea discreta. Exact cat trebuie. Sau , poate ca..., daca asta micu isi baga codita, o sa fie jegos ca .
Florin
Aceasta postare a fost editata de Florin-aka-Scorpio: 31 July 2012 - 09:50 PM
#127
Postat 01 August 2012 - 09:09 AM
@Z-mare - nu cred ca ar trebuii sa se supere daca ai spunem sa mai "retuseze" citeceva pe ici pe colo. Eu cred ca este multumit ca stam cu ochii pe el si-l "impingem" spre finalizarea unei lucrari de exceptie!
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 01 August 2012 - 09:10 AM
#129
Postat 08 August 2012 - 05:55 PM
Florin
Aceasta postare a fost editata de Florin-aka-Scorpio: 08 August 2012 - 06:37 PM
#135
Postat 08 August 2012 - 06:40 PM
tibi22, la 08 August 2012 - 05:58 PM, a spus:
Oricum, felicitari pentru inca o lucrare grozava!
Dupa cum am spus, bietul meu "sapun" este total depasit. In realitate este aproape mat (75% mat + 25% lucios), asta a fost reteta. Din pacate lumina (doua biete lampi de birou + lumina ce intra de afara) nu m-a ajutat deloc. Vezi si camuflajul ce rau se vede.
#136
Postat 08 August 2012 - 07:38 PM
Daca si anul asta va mai avea loc "macheta anului", masina ta va fi cu siguranta alegerea mea principala la sectiunea ei.
Am totusi o nelamurire privind scara de acces. Capatul primului tronson (cel de pe sol) se rabata peste urmatorul, descriind cumva un arc de cerc spre coada ? Daca da, avea vre-un opritor/siguranta pentru a nu se rabata singura, sub greutatea celui care urca/cobora ?
Merci.
#137
Postat 08 August 2012 - 07:47 PM
AdiP, la 08 August 2012 - 07:38 PM, a spus:
Daca si anul asta va mai avea loc "macheta anului", masina ta va fi cu siguranta alegerea mea principala la sectiunea ei.
Am totusi o nelamurire privind scara de acces. Capatul primului tronson (cel de pe sol) se rabata peste urmatorul, descriind cumva un arc de cerc spre coada ? Daca da, avea vre-un opritor/siguranta pentru a nu se rabata singura, sub greutatea celui care urca/cobora ?
Merci.
Multumesc de aprecieri. Sper ca si anul asta sa mai facem un concurs asemanator, ca sa ne mai stimulam(in sensul bun).
Referitor la scara, nu stiu. Am vazut doar poze cu ea si arata asa cum o vezi si pe model.