De pe net - Ianuarie 2012
#22
Postat 12 January 2012 - 05:30 PM
#24
Postat 13 January 2012 - 11:25 AM
Doresc sa va prezint micul atelier al unuia dintre amicii mei pe care am avut placerea de-al vizita la Bucuresti acum o saptamana.
Domnul D.R este pensionar ai are si niste masini unelte cu care realizeaza diverse proiecte dar si accesorii pentru acestea pe care poate si doreste sa le faca singur.
In mod "ironic" aceste accesorii sunt realizate cu strungul si freza cu care face operatiuni diverse si deosebit de complexe.
!
Intr-unul dintre video-uri veti observa ca atasat strungului este un avans automat realizat chiar de Dl. DR dintr-un motor electric elvetian casat luat de la Politehnica unde a lucrat multi ani iar restul pieselor le avea prin atelier insa suportii si alte piese a trebuit sa le confectioneze.
Nu am inteles cum a realizat reductorul sau daca avea rotile dintate sau si le-a facut insa stiu sigur ca patul pe care este montat motorul si ansamblul este realizat pe freza cu dispozitivul FLYCUTTER de la freza.
Foarte interesant de vazut este cum avansul automat de la strung devine avans automat pentru freza cand se instaleaza coloana de frezare pe strung!!!
Nu pot intra in detalii mai serioase de atat pentru ca pregatirea mea tehnica este redusa si nu doresc sa-i minimizez meritele inovative si originalitatea cumva.
Ce mi-a placut foarte mult (greu de inteles de ce) este si menghina de banc mica pe care o are de din Polonia de 30 de ani si care arata foarte bine inca nu ca toate chinezariile cu care este greu de crezut ca se poate lucra atata timp. Nu mai spun de cat de bine strange inca si cat de corect inchid falcile!! Calitate superioara!
Sper sa devina interesant pentru dumneavoastra de vizionat aceste filmulete.
Cu respect,
Georgian Cimpoeru
#25
Postat 13 January 2012 - 01:43 PM
Hobbytools, la 13 January 2012 - 11:25 AM, a spus:
dispozitivul FLYCUTTER
Termenul consacrat pentru la ce s-a referit Hobbytools este avans mecanic (spe deosebire de cel manual).
Flycutter = cap de frezat cu cuțit(e).
Ne-am înțelege mai bine dacă și magazinele ar folosi terminologia domeniului căruia i se adresează.
#26
Postat 14 January 2012 - 07:39 PM
http://www.simplonpc....uk/RH&DR2.html
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 14 January 2012 - 07:41 PM
#27
Postat 15 January 2012 - 12:58 AM
#28
Postat 16 January 2012 - 08:49 PM
Indelungata asteptare, a meritat pe deplin.
Noul nascut al chinezilor de la GWH, este absolut spectaculos :
http://www.hyperscal...7reviewbg_1.htm
http://www.cybermode..._gwh_4807.shtml
#30
Postat 18 January 2012 - 05:09 PM
Se pare că Tamiya va scoate varianta lui Saddam de T-55, ENIGMA.
Uite aici o discuţie:
http://armorama.kitm...d=187518&page=1
Vremuri tare grele pentru amatorii de blindate post WW2.....
#31
Postat 18 January 2012 - 07:29 PM
http://wingsofwrath....-Plan-204061718
http://wingsofwrath....-Plan-204062105
Este adevarat sau fals?
#32
Postat 18 January 2012 - 07:55 PM
#33
Postat 19 January 2012 - 04:49 PM
Aceasta postare a fost editata de Degrelle: 19 January 2012 - 04:55 PM
#35
Postat 21 January 2012 - 03:19 PM
http://www.adevarul....0_41396769.html
În pofida părerilor dlui Constantin Cumpănă - autorul cărţii ce face obiectul articolului - care scrie, referindu-se la "Independenţa": "Refuz să cred în teoria asta (a conspiraţiei)... A fost, pur şi simplu, un accident în anumite împrejurări, într-o anumită conjunctură. Dar este vorba, în primul rând, de iresponsabilitate şi lipsă de profesionalism." şi cu tot respectul pentru munca depusă, de scotocire prin arhive vreme de 16 ani, eu unul refuz să cred că amândouă petrolierele româneşti de 150.000 tdw, "Independenţa" şi "Unirea", s-au scufundat, la un interval relativ scurt unul după altul - trei ani - doar datorită unor întâmplări nefericite! Cum adică?! Citez iarăşi din textul cărţii: "Din motive inexplicabile, nava grecească, în loc să-şi urmeze cursul (nota bene, care nu se intersecta în niciun fel cu cel al navei noastre!), a făcut la stânga şi s-a îndreptat direct spre vasul românesc ('Independenţa')..." cu care a intrat în coliziune. Pentru crima asta - căci explozia care a urmat şi scufundarea vasului au costat viaţa a 42 de marinari români, din cei 45 aflaţi, în acel moment, la bord! - căpitanul grec de 29 de ani primeşte, practic, de la justiţia turcă o condamnare de câteva luni de închisoare şi o amendă de 850 de dolari!!! Iar al doilea colos, "Unirea", dispare şi el, la scurtă vreme după prima tragedie. Citez acum din articol: "Din motive aparent necunoscute şi cauze misterioase, s-a produs o explozie, nava a mai stat în stare de plutire câteva zile, după care s-a scufundat la o adâncime de circa 1.380 de metri şi zace pe fundul Mării Negre." Adică, ce înseamnă asta, "motive aparent necunoscute şi cauze misterioase", conform autorului articolului din "Adevărul"?! Că nici până astăzi nu s-a aflat care au fost cauzele exploziei? Deşi, în general, nu sunt nici eu un adept al "teoriei conspiraţiei" în general, în cazurile astea... parcă, parcă a fost... ceva în neregulă - ca să folosesc un eufemism palid! Şi atunci, vin şi îi întreb pe pasionaţii de istorie navală românească şi nu numai: ei ce părere au?
Revenind acum la pasiunea noastră comună, modelismul - şi cu scuzele de rigoare pentru ignoranţa mea - îi mai întreb pe maeştrii în domeniu: există vreo machetă a vreunuia dintre aceste două vase? Şi dacă nu, se încumetă cineva s-o realizeze?
Vă mulţumesc.
Aceasta postare a fost editata de florin44: 21 January 2012 - 03:40 PM
#36
Postat 21 January 2012 - 04:12 PM
Dintre posibilele motive ale dezastrului, doua se detaseaza de restul : URSS-ul (aparitia riscului pierderii monopolului transportului produselor petroliere) si Grecia, prin blocarea Bosforului patronat de catre turci.
Alte imagini, apar si aici :
http://www.sihirlitu...r/galeri1.html#
Atentie ! Unele cadre prezinta recuperarea corpurilor marinarilor romani morti.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 21 January 2012 - 04:51 PM
#37
Postat 22 January 2012 - 03:13 PM
http://sampspeak.blo...laden-ship.html
http://www.romaniali...oara-34727.html
* grecii aveau o flota uriasa ...
http://www.skyscrape...ad.php?t=541070
* rusii nu doreau complicatii cu egiptul ...
http://en.wikipedia....iki/Anwar_Sadat
#40
Postat 25 January 2012 - 10:54 PM
http://links.mkt746....TQyS0&mt=1&rt=0