TIGRUL lui radub .
#1
Postat 27 February 2006 - 06:03 PM
Chiar daca gresesc, sunt dispus sa-mi asum riscurile, deoarece intentiile onorabile-mi sunt !
Radu, a postat in topicul Zetului despre aerografe, o fotografie AUXILIARA, cu un Tigru Revell 1/72, pentru a-si ilustra demonstratia despre dilutia vopselei in cazul "viermisorilor" aerografiati.
Nici nu vreau sa discut finitia perfecta si "ingul" sobru, "a la" Tony Greenland.
Obsesiile mele, m-au INPUNS, sa atrag atentia asupra a ceea ce este SUB acea finitie.
Vedeti, cred ca am vazut cea mai mare parte a Tigrilor Revell, prezentati pe net, mai ales ai celor cu nume sonore in Braillescale. Dar, poate nici 10%, nu au grija pentru ADAUGAREA detaliilor lipsa, ca in cazul modelului radub-ian.
Fiecare vede lucrurile in felul sau, dar pentru mine, ASTA are o importanta primordiala !
Nu stiu daca Radu a folosit 'fun set de accesorii, sau a autoconstruit totul. Inclin spre a doua varianta, dar nici nu conteaza ! Pot spune ca toate aceste detalii pot fi AUTOCONSTRUITE de orcine, daca iubeste masina adevarata, din spatele kitului Revell.
Io cred ca ACESTA este spiritul minunatului nostru hobby, dar asta-i doar parerea mea...
O lista incopleta cred, a chestiilor adaugate de Radu, ar fi :
1.- Trusa de scule
2.- Bridele care tin furtunele de la Feifel
3.- Bridele cablurilor de remorcare
4.- A inlocuit grosolanele cabluri de remorcare din stiren
5.- Arucatoarele de grenade "timpurii"
6.- Suportii patinelor de schimb
7.- Protecttile episcoapelor
8.- Balamalele si manerul trapei incarcatorului
9.- Protectia ventilatorului
10.- Cred ca si protectiile esapamentelor. (judec dupa umbra)
Tot judecand umbra, cred ca a schimbat sau a subtiat si aripile paranoroi.
Nu-mi dau seama din acest unghi daca a corectat si cupola comandantului ( Revell reprezinta in mod stupid ambrazurile la nivelul tavanului turelei )... dar parca, da...
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Vreau doar sa semnalez ceva important... zic io.
M-as bucura daca Radu, ar posta si alte fotografii ale acestui model.
FRUMOS !
#2
Postat 27 February 2006 - 09:42 PM
#12
Postat 27 February 2006 - 10:17 PM
...Si cele sase suruburi prezoane la protectiile esapamentului...
Ai corectat si cupola comandantului, iar asta, chiar nu prea am vazut la nimeni.
De exemplu, la vechiul meu Tigru Tunisian, ASTA ma deranjeaza cel mai mult !
Pe langa multe altele... suficient de multe ca sa ma determine sa reiau proiectul.
Mi-as permite un sfat, de la un minitanculist, la un maxi-avionist.
De multe ori la tancurile in scara mica, investitia in after-market kaka, este mai rentabila in alte smecherii, decat in seturi de fotoincizii, nesimtit de scumpe, in raport cu pretul kitului.
Tu, in special, si oricine, daca doreste, poate sa AUTOCONSTRUIASCA aproape toate detaliile.
Dar... teava tunului, da caracter unui tanc. Iar in scariile mici, de foarte multe ori este eronata, cateodata chiar umoristica.
In cazul Tigrului Revell, este una din piesele problema, ca geometrie si proportii.
O piesa metalica ABER, spre exemplu, chiar daca dubleaza aproape pretul proiectului, este o investitie MULT mai buna, decat un set PE, in valoare de 150-200% din cat costa plasticul...
Acusica, ca sa incerc sa fiu si io Belzebub pentru tine, cum este Bill pentru mine, te-as invita sa incerci sa recidivezi cat de curand, p-acilea pe la braillescale !
S-ar putea sa descoperi un nou "fior". Jur ca este racoritor, dupe un megaproiect maxiavionist.
Parol !
#13
Postat 27 February 2006 - 10:26 PM
Citeaza
S-ar putea sa descoperi un nou "fior". Jur ca este racoritor, dupe un megaproiect maxiavionist.
Parol !
Belzedragos tata, si eu care vream sa-l intreb cand termina maxi G-ul "Monica" tu vrei sa mi-l convertesti la braillescale sa orbeasca baiatul. :hammer:
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 27 February 2006 - 10:28 PM
#16
Postat 27 February 2006 - 11:29 PM
Cantacuzino, la Feb 27 2006, 08:26 PM, a spus:
Multumesc de laude tuturor.
Am uitat sa spun, asta a luat o medalie de aur si cupa "Da Vinci " in competitia IMSS din Dublin in Mai 2001.
Cantacuzino,
M-a pus nu stiu cine (poate chiar Belzebub ) sa promit celor de la MDC niste mastere, dar sunt aproape gata. http://forum.largescaleplanes.com/index.ph...t=ST&f=4&t=8922
In plus, in ultimele doua luni am fost extrem de solicitat cu munca mea de traducator (din care traiesc ) si nu am avut timp de mai nimic.
Saptamana viitoare sper ma reintorc la 109ul Monika. Am mai facut cate una alta la el intre timp. Cred ca daca as avea vreo doua saptamani la dispozitie l-as termina.
Dragos,
Stiu ce spui de teava tunului. E corectata cate de cat - nu se vede bine in poza, dar o parte a fost strunjita.
Daca m-a reintoarce la scara 1/72 cred ca mai intai as termina vedetele torpiloare Vosper si Elco (Gusto) romanesti incepute cu ceva timp in urma. Dupa aia as face un Panzer IV romanesc cu tona de chestii de la Part pe care le-am adunat de-a lungul anilor. Dar nu pot promite nimic. Sunt atras de avioanele mele la 1/32 mult mai mult.
Radu
#17
Postat 28 February 2006 - 05:26 AM
Citeaza
Am uitat sa spun, asta a luat o medalie de aur si cupa "Da Vinci " in competitia IMSS din Dublin in Mai 2001.
Cantacuzino,
M-a pus nu stiu cine (poate chiar Belzebub ) sa promit celor de la MDC niste mastere, dar sunt aproape gata. http://forum.largesc...t=ST&f=4&t=8922
In plus, in ultimele doua luni am fost extrem de solicitat cu munca mea de traducator (din care traiesc ) si nu am avut timp de mai nimic.
Saptamana viitoare sper ma reintorc la 109ul Monika. Am mai facut cate una alta la el intre timp. Cred ca daca as avea vreo doua saptamani la dispozitie l-as termina.
Dragos,
Stiu ce spui de teava tunului. E corectata cate de cat - nu se vede bine in poza, dar o parte a fost strunjita.
Daca m-a reintoarce la scara 1/72 cred ca mai intai as termina vedetele torpiloare Vosper si Elco (Gusto) romanesti incepute cu ceva timp in urma. Dupa aia as face un Panzer IV romanesc cu tona de chestii de la Part pe care le-am adunat de-a lungul anilor. Dar nu pot promite nimic. Sunt atras de avioanele mele la 1/32 mult mai mult.
Radu
Radu mai glumim si noi . Indiferent la ce scara lucrezi din mana ta ies bijuterii. Deja datorita tie au aparut termeni noi in dictionarul modelistic : model cu aspect "radub-ian" sau "radu-ised" models
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 28 February 2006 - 05:29 AM
#18
Postat 28 February 2006 - 08:35 AM
Ai luat kitul de Tigru timpuriu (Tunisian) si l-ai convertit intr-unul mijlociu, folosind setul de fotoincizii Eduard, din poza de mai jos...
Pai, FOARTE BINE ai facut !
Singura cale de a obtine acelesi rezultat ( Tigru I din productia "mijlocie" ), fara after-market kaka, este sa combini AMBELE kituri Revell. Mai precis sa grefezi pe modelul Tunisian, aripile paranoroi mari din fata, jumatatea dreapta a turelei cu trapa de evacuare si protectiile anti-caldura rotunde, ale esapamentelor. Toate astea luate din kitul de Tigru tarziu.
Apoi, adaugarea detaliilor lipsa si corectiile...
Pentru mine, una din partile cele mai amuzante ale braillescale, este tocmai aceasta posibilitate combinatorica. Pe care ti-o pemiti datorita pretului mic al kiturilor.
De cele mai multe ori, este mai rentabil sa-ti cumperi kituri, doar in scopul canibalizarii pieselor pentru conversii. Iesi mai ieftin decat cu aftermarketkaka si , cel putin in umila-mi opinie, este INFINIT mai amuzant !
#19
Postat 28 February 2006 - 08:45 AM
Din pacate, la scara asta, tunurile sunt o problema, de cele mai multe ori !
E adevarat, din ce am intalnit io, in mai mult din jumatate din cazuri, pot fi salvate "in casa", cu ceva munca, destul de delicata.
Dar de multe ori, nu prea ai ce sa le faci, sunt mult prea diforme si pe langa realitate.
Din fericire, sunt cateva firme care produc in metal, niste piese superbe, la preturi relativ rezonabile, daca le cumperi de unde "trebuie" .
Oricum, mai ieftine decat un set de PE. Si cred ca aduc modelului un castig mai mare.
ABER este printre cele mai bune. Si asta e teava lor, pentru Tigru I, la 72 :