Meet the Fokkers 7 la 72
#182
Postat 24 May 2019 - 12:15 PM
Calibrul era de .303 intr-adevar si avea un manson in bot (unele erau netede, altele striate, ca la cea britanica originala), care facea teava mai masiva, ca o coada de matura. Poate de asta aduce cu teava groasa de Vickers...
La 72 si chiar 48 se poate face usor, cu un segment de teava de la albion alloys de .5 sau .6.
Cel striat e mai greu de facut, dar pentru ala poti lua direct setul de tevi pentru Defiant de la Master sau Quickboost si le indepartezi ascunzatorile de flacari:
Asta e o poza de la Muzeul Aviatiei din Finlanda, e clar un Browning si scrie ca a fost folosit pe D.XXI; nu te mai stresa :)
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 24 May 2019 - 12:25 PM
#183
Postat 02 June 2019 - 08:54 PM
Citeaza
Master are un set pentru Defiant? (pe cel de la Quickboost l-am gasit; Multumesc pentru recomandare!)
Aceasta postare a fost editata de Finn: 02 June 2019 - 08:56 PM
#184
Postat 04 June 2019 - 12:45 PM
Finn, la 02 June 2019 - 08:54 PM, a spus:
Master are un set pentru Defiant? (pe cel de la Quickboost l-am gasit; Multumesc pentru recomandare!)
http://www.master-mo.../am-72-031.html
#186
Postat 25 September 2019 - 04:46 PM
Pe de alta parte, stii cumva ce reprezinta cele doua tevi din motorul Mercury facut de Kora? Eu nu le remarc in nicio fotografie, dar am vazut ca tu ai studiat subiectul in detaliu. Poate stii mai multe.
Aceasta postare a fost editata de Finn: 25 September 2019 - 04:49 PM
#189
Postat 25 September 2019 - 07:01 PM
Finn, la 25 September 2019 - 04:46 PM, a spus:
Pe de alta parte, stii cumva ce reprezinta cele doua tevi din motorul Mercury facut de Kora? Eu nu le remarc in nicio fotografie, dar am vazut ca tu ai studiat subiectul in detaliu. Poate stii mai multe.
Sunt acolo, doar ca nu se observa usor.
La cel olandez sunt un pic aplatizate si pe partea dreapta:
La cele finlandeze e mai complicat, ei aveau la prima serie doua mitraliere care trageau printre cilindri.
#190
Postat 25 September 2019 - 08:03 PM
Citeaza