Meet the Fokkers 7 la 72
#102
#103
Postat 05 March 2013 - 09:36 PM
Am lucrat un pic pe la mototare.
Le-am facut cite un inelus din sirma , de la el plecind cu 14 fire de plumb, cite 2 la fiecare cilindru (cei din fata, cu cei din spate nu mi-am mai batut capul).
Vopsirea - gri inchis (am amestecat niste negru ramas in aerograf, cu un strop de alb). Cilindrii, burnt metal si aluminiu, paste de la Agama.
Elicele, vopsite cu galben inainte de mascarea pentru vopsirea cu negru.
Le-am facut cite un inelus din sirma , de la el plecind cu 14 fire de plumb, cite 2 la fiecare cilindru (cei din fata, cu cei din spate nu mi-am mai batut capul).
Vopsirea - gri inchis (am amestecat niste negru ramas in aerograf, cu un strop de alb). Cilindrii, burnt metal si aluminiu, paste de la Agama.
Elicele, vopsite cu galben inainte de mascarea pentru vopsirea cu negru.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 05 March 2013 - 09:38 PM
#105
Postat 13 March 2013 - 08:48 PM
#106
Postat 14 March 2013 - 08:32 AM
Am mai detaliat un pic elicele si le-am pus decalurile.
La setul cu FR154 (si implicit FR167 care are aceleasi decaluri) am constatat ca decalurile galbene nu au fond alb pe dedesupt, deci s-ar putea ca numarul 8 galben de pe directie sa apara foarte intunecat daca nu il dublez sau il pun pe un fond alb.
La setul cu FR154 (si implicit FR167 care are aceleasi decaluri) am constatat ca decalurile galbene nu au fond alb pe dedesupt, deci s-ar putea ca numarul 8 galben de pe directie sa apara foarte intunecat daca nu il dublez sau il pun pe un fond alb.
#113
Postat 31 March 2013 - 01:33 AM
Am inceput a pune decaluri pe FR-154 si 167
La FR-157 e cam groasa treaba... la sfaturile condescendente ale unui coleg la fel de chelios (si pe care-l stiam premiant) de pe forum, am incercat un wash peste alb...problema e ca nu a mai vrut sa se curete-neam de pe zonele albe, asa ca a trebuit sa recurg la tot arsenalul, periute, smirghel, vata de sirma...acum arata cam asa si e probabil gata pentru o noua incercare de alb... dau preventiv, pentru cei care vor intreba de ce nu e mai gazat albul ..din amintirile unor piloti, albul era de fapt var/praf de creta amestecat cu lipici, aplicat cu bidineaua. Nu spun ca n-o fi fost si altele, vopsite frumos cu pistolul...
La FR-157 e cam groasa treaba... la sfaturile condescendente ale unui coleg la fel de chelios (si pe care-l stiam premiant) de pe forum, am incercat un wash peste alb...problema e ca nu a mai vrut sa se curete-neam de pe zonele albe, asa ca a trebuit sa recurg la tot arsenalul, periute, smirghel, vata de sirma...acum arata cam asa si e probabil gata pentru o noua incercare de alb... dau preventiv, pentru cei care vor intreba de ce nu e mai gazat albul ..din amintirile unor piloti, albul era de fapt var/praf de creta amestecat cu lipici, aplicat cu bidineaua. Nu spun ca n-o fi fost si altele, vopsite frumos cu pistolul...
#115
Postat 31 March 2013 - 02:44 PM
L-am jegarit cu un amestec de tempera. Ideea e ca in vreme ce albul fusese bine slefuit, nu era protejat cu un strat de future.
Jegul a intrat in toate fisurile si nu s-a mai curatat. Pe celelalte doua avioane , murdarirea nu a creat nici o problema. erau date cu future.
Jegul a intrat in toate fisurile si nu s-a mai curatat. Pe celelalte doua avioane , murdarirea nu a creat nici o problema. erau date cu future.
#116
Postat 02 April 2013 - 09:48 PM
FR-157 se zbate...deja m-am cam saturat de el...nu vrea si gata...
Dupa ce l-am mascat din nou si am revopsit albul, am pus frumos decalurile, numai sa constat ca din toate trei 5 fokkerele finlandeze , astea au albul extrem de transparent. tot ce e decal, fie fundal la cocarde dar mai ales piesa de rezistenta, soldatul bolsevic, e extrem de sters, mai ales comparat cu albul de camo. M-am gindit sa obosesc un pic albul cu un fel de filtru verde si apoi unul albastru.
Se poate observa diferenta intre albul "filtrat" (aripa stinga, profundoare si dreiva) si cel initial, mult mai stralucitor de pe fuselajul anterior si aripa dreapta.
Dupa ce l-am mascat din nou si am revopsit albul, am pus frumos decalurile, numai sa constat ca din toate trei 5 fokkerele finlandeze , astea au albul extrem de transparent. tot ce e decal, fie fundal la cocarde dar mai ales piesa de rezistenta, soldatul bolsevic, e extrem de sters, mai ales comparat cu albul de camo. M-am gindit sa obosesc un pic albul cu un fel de filtru verde si apoi unul albastru.
Se poate observa diferenta intre albul "filtrat" (aripa stinga, profundoare si dreiva) si cel initial, mult mai stralucitor de pe fuselajul anterior si aripa dreapta.
#118
Postat 07 April 2013 - 08:11 PM
Azi am avut citeva ore bune libere, asa ca am "cablat" toate trei fokkerele.
Am incercat alta tehnica, mai a la biplane. a mers destul de curatzel, cu exceptia ca mi-a provocat un mic diedru cind am intins firele.
Am lipit tuburile pitot( cel de pe aripa din ace de seringa), catargele antenelor si mai multe fleacuri mici pe toate trei.
Am incercat alta tehnica, mai a la biplane. a mers destul de curatzel, cu exceptia ca mi-a provocat un mic diedru cind am intins firele.
Am lipit tuburile pitot( cel de pe aripa din ace de seringa), catargele antenelor si mai multe fleacuri mici pe toate trei.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 07 April 2013 - 08:11 PM