Acesta este primul model pe care l-am facut in scurta mea cariera de cvasi-modelist.
Un Messerschmitt 109F, varianta cu camuflaj de desert.
Dupa cum am spus si in "Prezentare", am facut mai multe erori decat as vrea sa recunosc.
Dintre toate, cred ca cea mai mult ma doare patarea cockpit-ului cu superglue.
Si, de asemenea, pe vremea aceea nu aflasem inca de "weathering", "panel lines washing" sau "pre-shading."
Deci, a fost un salt in bezna, cu Dumnezeu inainte.
Si iata rezultatul:
Pagina 1 din 1
Bf 109F-4Z/Trop primul model
#3
Postat 26 December 2011 - 12:55 PM
Pentru inceput e bine.
Trebuia sa folosesti vopsea putin mai diluata, in douat, trei straturi. Atentie la masti cind vopsesti cu pensula, sa nu se acumuleze vopsea pe marginea mastii. Culorile nu sunt tocmai OK, dar nu-i bai prea mare (inca ). Firul de antena este cam gos, foloseste plastic tras la cald, naylon de pescuit (0,08) sau fir de par. Luminile de pozitie la Bf -109 nu sunt asa de mari.
Inainte de a te apuca de o macheta, incearca sa te documentezi cit mai bine in privinta formelor si detaliilor, vopselii si desenului de camuflaj, a inmatricularilor.
Trebuia sa folosesti vopsea putin mai diluata, in douat, trei straturi. Atentie la masti cind vopsesti cu pensula, sa nu se acumuleze vopsea pe marginea mastii. Culorile nu sunt tocmai OK, dar nu-i bai prea mare (inca ). Firul de antena este cam gos, foloseste plastic tras la cald, naylon de pescuit (0,08) sau fir de par. Luminile de pozitie la Bf -109 nu sunt asa de mari.
Inainte de a te apuca de o macheta, incearca sa te documentezi cit mai bine in privinta formelor si detaliilor, vopselii si desenului de camuflaj, a inmatricularilor.
#4
Postat 26 December 2011 - 02:08 PM
Multumesc de sfaturi si/sau incurajari.
Pot, doar in mica parte sa-i iau apararea "Trop"-ului.
Am observat (de abia, la sfarsit ) ca ar fi trebuit sa vopsesc mai diluat.
De asemenea, am vopsit si in doua straturi.
Mastile (am folosit banda izoliera si scotch de hartie) au fost semi-okay: in unele locuri s-a adunat, in altele nu.
Foarte tari sugestiile pentru firul de antena. Mersi mult. Dau o
Cu toate acestea, la acel moment, a fost cea mai subtire sarma de care am facut rost.
Iar culorile arata, sincer, ciudat in fotografiile astea. In realitate sunt putin mai intunecate si cu un contrast mai ridicat.
Oricum, procesul de cratie la "Trop" a fost unul de love/hate; bineinteles ca m-am documentat putin. Incepand cu wikipedia, continuand cu
site-urile special dedicate aviatiei nemtesti si terminand cu cartile de la Osprey (pe care le gasesc superbe).
IMHO, partea de documentare este cea mai placuta cand construiesti un model/figurina/diorama etc.
Pot, doar in mica parte sa-i iau apararea "Trop"-ului.
Am observat (de abia, la sfarsit ) ca ar fi trebuit sa vopsesc mai diluat.
De asemenea, am vopsit si in doua straturi.
Mastile (am folosit banda izoliera si scotch de hartie) au fost semi-okay: in unele locuri s-a adunat, in altele nu.
Foarte tari sugestiile pentru firul de antena. Mersi mult. Dau o
Cu toate acestea, la acel moment, a fost cea mai subtire sarma de care am facut rost.
Iar culorile arata, sincer, ciudat in fotografiile astea. In realitate sunt putin mai intunecate si cu un contrast mai ridicat.
Oricum, procesul de cratie la "Trop" a fost unul de love/hate; bineinteles ca m-am documentat putin. Incepand cu wikipedia, continuand cu
site-urile special dedicate aviatiei nemtesti si terminand cu cartile de la Osprey (pe care le gasesc superbe).
IMHO, partea de documentare este cea mai placuta cand construiesti un model/figurina/diorama etc.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1