Pagina 1 din 1
T-38 Talon agresorul
#1
Postat 09 December 2011 - 07:49 PM
Din totdeauna mi-am dorit un F-5 in colectie ,dar ne gasind in timp util o astfel de macheta m-am multumit cu o macheta ''noriel'' in pozitiv urat un T-38 de toata mila .M-am apucat atunci sa-i razui dungile in pozitiv si apoi sa-l gravez cu o ura proletara.Ca munca sa nu-mi fie in zadar am cautat o varianta de vopsire ''asa ca sa-mi treaca supararea'' si i-am gasit Talon-ului meu un ''costum'' frumos.
#5
Postat 10 December 2011 - 08:01 PM
Nu , nu e vorba de ce scrie pe cutie
Si eu am in "colectie" un Messerschmitt de la Noriel...
Nu conteaza ce e, la urma urmei! Important e ca arata a membru al familiei (T-38/ F-5) si te-ai distrat construindu-l
Si eu am in "colectie" un Messerschmitt de la Noriel...
Citeaza
The F-5B [...] can be distinguished from the T-38 by the wings; the wing of the T-38 meets the fuselage straight and ends square, while the F-5 has leading edge extensions near the wing roots.
Nu conteaza ce e, la urma urmei! Important e ca arata a membru al familiei (T-38/ F-5) si te-ai distrat construindu-l
#7
Postat 11 December 2011 - 12:55 PM
M-am uitat cu oarecare detasare la acest topic (nu prea ma atrag avioanele moderne si cu atat mai putin cele americane) pana ieri, cand am primit un Airfix F5. In cutie pare ceva asemanator cu ce ai tu, adica linii in poziti si matrita inainte de anul 1975 cred :). Felicitari pentru realizare, este de apreciat efortul.
Aceasta postare a fost editata de paul: 11 December 2011 - 01:01 PM
#9
Postat 12 December 2011 - 07:33 PM
Hei Oti!
Felicitari pentru munca depusa.
O sa bag si eu strimba insa : indiferent ce scrie pe cutie (si aici noriel, nici italeri ,
nici macar hasegawa nu sint recunoscuti pentru acuratete) asta nu este un Talon.
Sint atitea deosebiri intre T-38 si F-5 in general, ca nici nu stiu de unde sa incep.
Forma prizelor de aer si a efuzoarelor, curburile fuselajului, ecartamentul trenului principal,
dar cea mai usor de observat este aripa care la Talon este simpla, trapezoidala , nu are acel LERX
sau prelungire catre priza de aer. De asemenea , Talon nu are piloni de acrosare sub sau in capu'la plan. Niciodata.
Inmatricularea aleasa de tine, cu codul SP (Baza Spangdahlem - Germania ) e cel mai probabil fictiva, eu nu cunosc sa fi fost agresori cu acest cod. Poate pe F-16 sau A-10...pe Tiger sau Talon n-am vazut nici o poza cu cod SP.
Stelele par mult prea mari, de asemenea.
Sper sa nu ma intelegi gresit, dar am vazut ce poate iesi din mainile tale si stiu ca esti baiat mare,
care nu mai crede in ce e pe cutie sau in prospect, ci in documentatie si documentare serioasa.
Ed
Felicitari pentru munca depusa.
O sa bag si eu strimba insa : indiferent ce scrie pe cutie (si aici noriel, nici italeri ,
nici macar hasegawa nu sint recunoscuti pentru acuratete) asta nu este un Talon.
Sint atitea deosebiri intre T-38 si F-5 in general, ca nici nu stiu de unde sa incep.
Forma prizelor de aer si a efuzoarelor, curburile fuselajului, ecartamentul trenului principal,
dar cea mai usor de observat este aripa care la Talon este simpla, trapezoidala , nu are acel LERX
sau prelungire catre priza de aer. De asemenea , Talon nu are piloni de acrosare sub sau in capu'la plan. Niciodata.
Inmatricularea aleasa de tine, cu codul SP (Baza Spangdahlem - Germania ) e cel mai probabil fictiva, eu nu cunosc sa fi fost agresori cu acest cod. Poate pe F-16 sau A-10...pe Tiger sau Talon n-am vazut nici o poza cu cod SP.
Stelele par mult prea mari, de asemenea.
Sper sa nu ma intelegi gresit, dar am vazut ce poate iesi din mainile tale si stiu ca esti baiat mare,
care nu mai crede in ce e pe cutie sau in prospect, ci in documentatie si documentare serioasa.
Ed
#10
Postat 12 December 2011 - 07:51 PM
1-0-9, la 12 December 2011 - 07:33 PM, a spus:
Felicitari pentru munca depusa.
........... dar am vazut ce poate iesi din mainile tale si stiu ca esti baiat mare,
care nu mai crede in ce e pe cutie sau in prospect, ci in documentatie si documentare serioasa.
Subscriu si eu la ceeace ai spus. Nenea Oti este un adevarat maestru al machetelor la 1/72.Am avut ONOAREA sa-i vad lucrarile pe viu si am fost impresionat de numarul lor dar mai ales de cat de bine sunt realizate.Spor la lucru si mai aratane cate ceva.
Aceasta postare a fost editata de 68laur: 12 December 2011 - 07:52 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1