Pagina 1 din 1
Sea Harrier FRS.1
#1
Postat 03 December 2011 - 11:22 PM
Mandretea aceasta de Sea Harrier a fost creat pentru British Royal Navy fiind un avion de vanatoare/bombardament si a intrat in serviciu in 1970 este primul avion capabil sa decoleze si sa aterizeze pe distsnte scurte.A fost participant la razboiul din insulele Falkland tinand la respect aviatia Argentiniana.
Macheta de fata este un Italeri destul de corect in forme si usor de lucrat poze din timpul lucrului nu am dar am cateva poze cu ''produsul'' final.
Macheta de fata este un Italeri destul de corect in forme si usor de lucrat poze din timpul lucrului nu am dar am cateva poze cu ''produsul'' final.
#5
Postat 04 December 2011 - 04:35 PM
abenader, la 04 December 2011 - 08:42 AM, a spus:
ASA ESTE. Dar pilotii prefera (in functie de situatie) sa decoleze dupa un rulaj foarte scurt pentru ca e mai putin solicitant si economisesc combustibil.
Ceea ce spui tu e incorect indiferent de tipul decolarii motorul e in regim maxim deci cantitatea de combustibil pare a fi aceeiasi -cel putin-, dar in cazul Harrierului aerul de dupa compresor era dirijat catre ajutajele din fata, deci o cantitate mai mica de aer intra in camera de ardere (intodeauna, dar intodeauna pentru o ardere optima trebuie sa avem 1 parte combustibil la 6 parti aer )=> mai putin combustibil la decolarea verticala .
Insa se faceau decolari cu rulaj cand avioanele erau mai incarcate.
Kitul arate foarte bine imi place.
Ce scara e ?
Carei escadrile apartine?
Aceasta postare a fost editata de Romi: 04 December 2011 - 04:39 PM
#6
Postat 04 December 2011 - 05:06 PM
tibi22, la 04 December 2011 - 11:10 AM, a spus:
Pe portavioane nu aveau alta solutie decit sa aterizeze vertical...
Legat de lucrare, imi place Harrier-ul, se vede ca ai facut eforturi sa-l vopsesti cit mai frumos chiar daca mi se pare ca este vopsit la pensula.
Succes si la mai multe!
Legat de lucrare, imi place Harrier-ul, se vede ca ai facut eforturi sa-l vopsesti cit mai frumos chiar daca mi se pare ca este vopsit la pensula.
Succes si la mai multe!
Te asigur ca ti se pare este vopsit numai cu aerograful
#7
Postat 20 December 2011 - 04:17 PM
Romi, la 04 December 2011 - 04:35 PM, a spus:
Ceea ce spui tu e incorect indiferent de tipul decolarii motorul e in regim maxim deci cantitatea de combustibil pare a fi aceeiasi -cel putin-, dar in cazul Harrierului aerul de dupa compresor era dirijat catre ajutajele din fata, deci o cantitate mai mica de aer intra in camera de ardere (intodeauna, dar intodeauna pentru o ardere optima trebuie sa avem 1 parte combustibil la 6 parti aer )=> mai putin combustibil la decolarea verticala .
raportul de 6:1 este minim
raportul optim este de 14:1 ... eu asa tin mine dar oricum ma uit prin cursurile din facultate si revin
cat despre decolare - se prefera lansarea sau rulare scurta - pentru a evita supraincalzirea motorului, economisi combusitibil tunci cand este incarcat (pentru a sta mai mult in aer), siguranta decolarii de pe portavioane
Arata acest topic
Pagina 1 din 1