Impingator fluvial de 2400 CP "Covasna"
#1
Postat 12 November 2011 - 07:38 PM
#2
Postat 12 November 2011 - 07:52 PM
#5
Postat 12 November 2011 - 11:10 PM
#8
Postat 14 November 2011 - 09:33 AM
#9
Postat 14 November 2011 - 09:42 AM
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 14 November 2011 - 09:51 AM
#11
Postat 14 November 2011 - 12:42 PM
Actual, majoritatea impingatoarelor in clasa care sunt functionale au fost modernizate la amenajarile interioare, aparatura de navigatie, remotorizate si automatizate si reinmatriculate sub numele ,,Mercur'' sub mai multe numere succesive. Sub acelasi nume si cu aceleasi modernizari au fost redate flotei si impingatoarele de 1620 CP ,,Giurgiu''. Companiile straine care au avut in dotare tipul asta de nave au renuntat la ele fiind considerate uzate moral. Nu stiu sigur dar cehii ar mai avea in exploatare un exemplar ,,Fatra'' pentru mnevre portuare.
Am lucrat inainte de '89 pe asa ceva, daca te pot ajuta cu ceva spune.
La pupa, compartimentul carmelor era acoperit cu doua capace cu spatiu intre ele care acopereau deschideri in punte pe aproape toata suprafata acesteia.
Iti recomand in locul tablei galvanizate sa folosesti tabla de la cutiile de conserve de tipul celor mari de mazare sau sunca, e mult mai usor de taiat si stratul de cositor cu care e protejata tabla o face mult mai usor de lipit, doar trebuie razuita pelicula de email de pe ea in zona de lipire.
Imi pare rau ca nu am planuri pentru tipul asta dar am planuri detaliate pentru cel de 1620 CP.
Spor in continuare!
Aceasta postare a fost editata de traian: 14 November 2011 - 12:49 PM
#12
Postat 14 November 2011 - 11:41 PM
#13
Postat 15 November 2011 - 02:12 AM
dj-bobo, la 14 November 2011 - 11:41 PM, a spus:
Am avut o banuiala, se vede ca inca nu mi-a pierit intuitia. Prima mea inbarcare a fost pe ,,Harghita''.
Posibil sa ne si cunoastem, daca incepand din ''90 ai facut intrari sau iesiri la Orsova, imposibil sa nu ne fi vazut macar.
Te pot servi cu planuri pentru 1620 CP doar sa ai ceva rabdare, sunt ditamai cersafele si trebuie sa le impart cumva. Esti nedrept cu giurgiuvenii, toate navele iesite din santier aveau mape voluminoase cu planuri de constructie, mecanice, electrice destul de complexe dar erau si destui gospodari care se ocupau de strangerea lor. Eu am avut norocul sa fiu pe ,,Giurgiu 6" cand a iesit din santier asa ca prima mana a fost la mine..Am avut si o macheta de 1620 insa am dat-o, aveam cateva poze facute cu telefonul.
#14
Postat 15 November 2011 - 08:23 PM
traian, la 15 November 2011 - 02:12 AM, a spus:
Posibil sa ne si cunoastem, daca incepand din ''90 ai facut intrari sau iesiri la Orsova, imposibil sa nu ne fi vazut macar.
Te pot servi cu planuri pentru 1620 CP doar sa ai ceva rabdare, sunt ditamai cersafele si trebuie sa le impart cumva. Esti nedrept cu giurgiuvenii, toate navele iesite din santier aveau mape voluminoase cu planuri de constructie, mecanice, electrice destul de complexe dar erau si destui gospodari care se ocupau de strangerea lor. Eu am avut norocul sa fiu pe ,,Giurgiu 6" cand a iesit din santier asa ca prima mana a fost la mine..Am avut si o macheta de 1620 insa am dat-o, aveam cateva poze facute cu telefonul.
traiane,m-ar interesa pe mine planurile pentru 1600.nu de alta dar am navigat peste noua ani pe ele si desi am avut planurile pe mana nu mi-am facut o copie.am fost imbarcat pe "barbosi 1"daca ti-e cunoscut impingatorul
dj-bobo,ai navigat pe covasna?
Aceasta postare a fost editata de dan: 15 November 2011 - 08:26 PM
#15
Postat 15 November 2011 - 08:30 PM
dan, la 15 November 2011 - 08:23 PM, a spus:
Stiu impingatorul. a fost o perioada scurta nava de manevra aici in port, nu mai retin echipajul, sunt cativa ani. Am retinut doleanta si in momentul in care le am scanate te anunt.
#16
Postat 15 November 2011 - 09:00 PM
dan, la 15 November 2011 - 08:23 PM, a spus:
dj-bobo,ai navigat pe covasna?
Nu , pe Vaslui aproximativ cinci ani ,Isaccea -15 vreo zece si Filiasi -7 cam sapte ani , citeva luni cu Alba-Iulia si altele. Toate cele bune si o seara placuta .
#17
Postat 16 November 2011 - 05:46 PM
#18
Postat 01 January 2012 - 03:09 AM
#19
Postat 01 January 2012 - 02:04 PM
#20
Postat 01 January 2012 - 09:15 PM
chrisrotlmacin, la 01 January 2012 - 03:09 AM, a spus:
In primul rind LA MULTI ANI va doresc in noul an , in privinta schemei de vopsire pina in anul 1990 flota fluviala a Romaniei avea ca schema de vopsire corpul navei era negru iar suprastructura un galben crem ,in ultimii ani ai regimului comunist din cauza reducerii masive a importurilor de materii prime a aparut vestita vopsea de Scornicesti care numai vopsea nu se putea numi ,nu avea luciu se usca greu iar dupa o perioada se scoroja la soare.Pe setul dumneavoastra nava Roman este pozat dupa 90' imaginea este de la Passau si tin minte pentru ca in 88' am facut voiaj in Germania cu aceasta nava.In privinta prelatelor aceasta era echiparea din santier a navelor si din lipsa prelatelor de schimb s-a trecut la confectionarii mastilor de sub comanda, prima nava care a adoptat aceasta masca a fost Alba Iulia actual Mercur 307.Pe setul dumneavoastra la modelul acesta de nava am gasit niste mici greseli la datele navei,va prezint o poza de pe un plan de santier in care se vad aceste date.La modelul pe care il lucrez a-ti abservat acel balcon la timonerie pe care il au doar doua nave din flota Galatiui si anume Filiasi 12 si Covasna.Toate cele bune si UN AN NOU FERICIT VA DORESC.
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 01 January 2012 - 09:19 PM