Impingator fluvial de 2400 CP "Covasna"
#84
Postat 27 June 2012 - 09:05 PM
Materiale folosite,nelipsita sirma de cupru de 0,4 lemn de tei prelucrat in strung placaj de tei de 1mm si lipici si cam asta a esit.
Asta a fost pe ziua de astazi,o seara placuta va doresc
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 27 June 2012 - 09:06 PM
#86
Postat 27 June 2012 - 10:14 PM
gobi71, la 27 June 2012 - 09:12 PM, a spus:
Foarte corecta observatia ,intradevar am avut citeva scapari si imi dau seama ca imi v-a fi greu de corectez mai tirziu , multe multumiri.
Si acum alta problema dupa terminarea vinciului si amplasarea lui pe pozitie am crezut ca am gresit cotele lui si a esit mai mare dupa cum abservati in imagine este mai mare ,cu acesta ocazie neavind o nava pe aproape am dat telefoane pe la colegi pentru a-mi face o masuratoare la fata locului.Concluzia ;nu am gresit eu vinciul ,am gresit ca nu am verficat planurile indeajuns si am ajuns la aceasta eroare ,dimensiunea mea este 3,5 m din plan iar la nava este 4,5 m cea ce sunt cei 2 cm lipsa din modelul meu.Deasigur modificarea o voi face pentru ca in stadiul actual arata urit si o fac pentru linistea mea nu pentru vreun concurs sau altceva .
O seara buna va urez in continuare.
#88
Postat 28 June 2012 - 08:17 AM
Neastefan, la 27 June 2012 - 11:42 PM, a spus:
Asa patesti daca nu verifiici planurile ,acum imi dau seama de unde au aceste nave in acea zona un compartiment secret ,rezultat din aceste planuri .La aceste nave pertele dunetei in zona aceasta exista real ca la modelul meu si formeaza un tunel cu pertele care il voi construi eu si duce spre prova si formeaza acel compartiment liber ce a rezultat din peretele puturilor lantului de sub vinciul de ancora si peretele exterior din spre prova al dunetei,cred ca v-am bagat in ceata cu explicatia mea si am sa fac un desen.Am incercat sa atasez o schita nu stiu de ce nu merge,am sa o pun intr-o viitoare postare.
Toate cele bune si multa ,multa bafta.
#90
Postat 29 June 2012 - 09:45 PM
Toata lucrarea m-a tinut ocupat de ieri de la prinz pana atazi pe inserat ,singura noutate pe linga acestea a fost ca am confectionat narile de la instalatia de ancorare.
Atat pentru astazi o sera buna va doresc si voua.
PS. Parca acum arata mai bine duneta sau este doar din cauza ca m-am uitat astazi prea mult la ea
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 29 June 2012 - 09:51 PM
#92
Postat 02 July 2012 - 09:25 PM
Cam atat pentru astazi a seara buna in continuare va doresc
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 02 July 2012 - 09:28 PM
#93
Postat 03 July 2012 - 07:34 PM
Materiale folosite ,carton prespan ,placaj de 1,5 mm cateva bolduri si super glue ( tuburi albastre) si cam asta a esit .
O seara buna va doresc si multa,multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 03 July 2012 - 07:35 PM
#94
Postat 04 July 2012 - 10:45 AM
Este o placere sa privesti, si chiar sa realizezi in masura posibilitatilor ulterior, diferite elemente de infrastructura folosind tehnica scratch.
Spor la lucru.
Ca o intrebare de tehnica, am in plan realizarea unor butoaie de combustibil scara 1:35. Solutia de a realiza nervurile cu sarma mi se pare logica, vin cu intrebarea: ai folosit un sablon, de exemplu din carton, la pozitionarea sarmei pe elementul de baza, sau ai mers la ochi cum se spune?
#95
Postat 04 July 2012 - 08:06 PM
Si acum am sa va prezint ce am mai lucrat astazi ,pentru ca o nava dispune de mai multe tancuri de diferite utilitati pentru evacuarea aerului din ele la umplerea sau golirea au nevoie de aerisi aceste aeresiri au la nava un dublu rol pe linga acela de a lasa aerul sa intre sau sa iasa din tank mai are rolul ca la o eventuala scufundare a navei sa blocheze intrarea apei in tank printrun flotor care in cazul cind ajunge apa la el prin ridicarea lui de catre nivelul apei va obtura gura de aerisire.La acesta nava sunt opt tancuri de combustibil de depozit cite patru pe ficare bord cu o capacitate de aproximativ de 90 t de combustibil si au aceste aerisiri pe coverta ,pe puntea principala la prova mai sunt doua tankuri de balast care au aceiasi aerisiri.Odata cu confectionarea aerisirilor am confectionat si ciupercile de la instalatia de ventilatie ,cele sase mai mari sunt de puntea de comanda ,cele doua tuguiate sunt de la erisirea bailor capitanului si a sefului mecanic care au cabinele pe nivelul 1 ,cele mici sun doua sunt de la compartimentul cirmei, una la magazia pupa si una la magazia prova.
Cam atat pentru astazi o seara buna va doresc in continuare.
P.S.Dupa aplicarea grundului sau mai ridicat pori din material va asigur ca nu vor ramane asa.
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 04 July 2012 - 08:18 PM
#96
Postat 05 July 2012 - 08:07 PM
Proictoare auxiliare ca sa spun asa in numar de patru falosite la iluminarea puntii si dispuse unul in prova sub timonerie si ilumineaza puntea prova ,unul pe puntea barcilor pe axa navei si ilumineaza vinciul de ancora si urmatuarele doua sun dispuse pe puntea barcilor pe balustrada imediat in spatele cosurilor pe fiecare bord.Cavaletii barcilor nimic deosebit la ei.Sondele in numar de patru vor fi gradate in trei culori respectiv negru, alb si rosu si are o lungime in mod obisnuit de 4m dar la bordul navei se folosesc si de lungimi mai mari adica in jur de 6m .Vopsirea acestora se face astfel primul segment 1m cu negru iar urmatuarele segmente de cite 0,25m cu alb rosu si se repeta aceasta ordine .
Cam atat pentru astazi ,o seara buna va doresc in continuare.
PS.Am uitat sa fa spun de firmele navei care de aseaza pe nivelul unu al suprastructurii putin in spatele timonerii si in fata luminilor de pozitie.
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 05 July 2012 - 08:23 PM
#97
Postat 06 July 2012 - 09:02 PM
Si acum sa va spun cite ceva si in primul rind instalatia de stins incendiu cu spuma din exterior ,acesta instalatie esta compusa din sapte puncte de intoducere a spumei cu cuple de tip "C" unde se cupeaza furtunele cu spuma de la o nava specializata, aceste puncte de introducere sunt urmatuarele :la compartimentul DG-uri cite unul pe fiecare bord ,deasupra motorelor principale ,unul la caldarina repectiv pupa Tb ,unul la DG stationare respectiv bordul pupa Bb si ultimul la compartimentul compresoare care se gaseste la pupa compartimentului masini.Pe la sfirsitul anilor optzeci s-a renuntat la ase mai monta la bordul acestor nave a acestor instalatii din motive care nu le cunosc .Poze mai jos.
Atat pentru astazi o seara buna si multa,multa bafta.
PS.La nava ramele de la barcile de salvare sunt vopsite ,si acum va cer o parere cu ar fi sa le vopsesc sau sa las lemnul natur pentru putina diversificare?
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 06 July 2012 - 09:08 PM
#98
Postat 10 July 2012 - 08:47 PM
Materiale folosite ,pentru suportii colacilor tabla de alama de 0,3 mm recuperata de la un calendar vechi ,placaj de 1,5 mm pentru colacii de salvare .
Cam atat pentru astazi o seara buna in continuare va doresc .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 10 July 2012 - 08:51 PM
#99
Postat 12 July 2012 - 09:17 PM
O seara buna in continuare va doresc .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 12 July 2012 - 09:22 PM
#100
Postat 12 July 2012 - 09:28 PM
Lasa vaslele natur, arata mai bine. Despre schele ar fi bine sa amintesti colegilor, nu neaparat de pe nava ta, ca exista si care e utilitatea lor, ca s-a cam uitat.
Aceasta postare a fost editata de traian: 12 July 2012 - 09:30 PM