salupa canoniera RAHOVA 1882 Lucrare de licenta
#62
Postat 23 November 2011 - 09:12 PM
#63
Postat 23 November 2011 - 10:08 PM
staric, la 23 November 2011 - 03:55 PM, a spus:
ce e C -ul ... are geamuri sau nu? ( pe poze parca se vede ceva ...)
rahova_2.jpg
A si B sunt clare ... A poate fi si asa ( de ce nu?)
IMG_8727_edited-1.jpg
Victorian nu are in acest moment acces la internet, dar foarte amabil, mi-a dat cateva detalii prin telefon:
- ancora este de tip amiralitate
- pozitia ancorei in mars era de-alungul bordului
- corpul "C" este bucataria si nu a putut observa deschideri; acestea ar reduce spatiul folosit pentru diverse dulapuri; usile laterale sunt din doua bucati care se deschid separat. deschiderea partii superioare asigura lumina necesara gatitului.
Aceasta postare a fost editata de 177: 23 November 2011 - 10:20 PM
#65
Postat 23 November 2011 - 10:19 PM
"C" este bucataria; se vede cosul de la masina de gatit, un sistem asemanator cu cel de pe FULGERUL, GRIVITA, OLTUL. M-am uitat cu atentie la poze si nu am vazut deschideri.
staric, la 23 November 2011 - 10:12 PM, a spus:
WC era peste bord, in partea de sub vant. Aceeasi solutie se folosea si pe unitatile clasei Houchuan (VTAP) care nu aveau grup sanitar.
traian, la 23 November 2011 - 03:05 PM, a spus:
ok
#66
Postat 23 November 2011 - 10:20 PM
ca usile sunt din doua bucati se vede aci( offff...acu trebuie sa ma informez cum arata si o bucatarie din acele timpuri ...):
si a doua ... roata montata in fata piciorului de sustinere ( pe intelesul meu o pozitie foarte incomoda ) ?
si trei ... pozitia ancorei in mars era de-alungul bordului ... acu inteleg de ce a mutat gruia de ridicare ... posibil ... deci sa inteleg , ca pozitia ancorei era asta?
Aceasta postare a fost editata de staric: 23 November 2011 - 10:39 PM
#67
Postat 23 November 2011 - 10:56 PM
#70
Postat 24 November 2011 - 07:42 PM
"You are not allowed to enter this page. You do not have the required permissions to enter this page."
Am notat doar unde se termina gruia ... stiu ca nu ramane unita ... iar un cap de sarpe asi vrea sa vad cum arata...
Ca sistem de prindere am asa ceva..dar sigur nu merge:
Aceasta postare a fost editata de staric: 24 November 2011 - 07:53 PM
#72
Postat 25 November 2011 - 01:13 PM
P.S.
Atatea detalii frumoase ca am luata hotararea sa schimb scara ... la 1:24 (~700mm x ~140mm) ... am gasit si firma de laser ...
Aceasta postare a fost editata de staric: 25 November 2011 - 01:22 PM
#73
Postat 25 November 2011 - 01:25 PM
Din marcajele facute de Staric pe poza cu echipajul de pe punte, eu vad ca acea usa de intrare in bucatarie este dubla...asemanatoare cu cea de pe Fulgerul
Exact un asemenea topic de "arheologie navala"...cum zicea si Dorin (Victorian) am avut pe RHC referitor la canoniera Fulgerul.
Staric sper sa-ti fie de ajutor...
http://www.rhcforum....attach_id=53918
#78
Postat 25 November 2011 - 03:19 PM
staric, la 25 November 2011 - 01:13 PM, a spus:
Vaporasul a fost in conceptul proprietarului si al arhitectului modernizat, asta insemnand transformarea intr-un fel de batoza plutitoare. Lucrul bun e ca totusi e mentinut functional spre deosebire de multe altele care au fost taiate le fier vechi.. Lucrul rau e ca e un fel de nava de protocol pentru alesii neamului si ca muritor nu te prea poti apropia de ea.
Cu ancora, la poza 2 un ar fi chiar o problema, dar fereasca Domnul de muscatura.........
Nu intotdeauna machetele facute de santier sunt sau erau si 100% fidele sau de calitate. Depindea foarte mult de mana machetistului, de cat era platit pentru asta sau daca era platit, de locul pe care trebuia sa il ocupe macheta dupa realizare, de pretentiile conducerii si o multime de alte alea. Doar acolo unde machetistii erau indragostiti de meserie si isi dadeau toata silinta din placere, putem discuta despre machete fidele si de calitate.
Aceasta postare a fost editata de traian: 25 November 2011 - 03:29 PM
#79
Postat 25 November 2011 - 03:33 PM
traian, la 25 November 2011 - 03:19 PM, a spus:
Glumesti? arhtect? ... vrei sa spui ca asta e scoala Romaneasca de arhitectura? ... atunci nu ma mir de unde au aparut palate cu turnulete ... pastrare? ... mai bine la fiare vechi ... se pastra macar o amintire frumoasa ...
#80
Postat 25 November 2011 - 07:00 PM
staric, la 25 November 2011 - 03:33 PM, a spus:
Ei, glumesc ......... Eu nu vreau sa spun nimic insa realitatea se vede la tot pasul si in diverse domenii. Calamitatea nu e ca sunt astfel de ,,arhitecti'' ci ca sunt multi la care le place ceea ce fac. Si nu cred ca e vina scolii romanesti in sine, doar a unor particularitati actuale. Turnulete au si pagodele dar cei care le-au proiectat au invatat asta in sute de ani iar unii din cei ce nu au facut-o bine au platit cu capul.