Forum Machete,Modelism,Hobby: PZL P11-F nr.122 (ARR) - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

PZL P11-F nr.122 (ARR) 1/72

#1 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1073
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 09 February 2006 - 08:32 PM

PZL P11 F nr.122

Kitul este Pzl P11C 1/72 PZW.

Capota motorulu a fost refacuta si la motor au mai fost adaugate imbunatatiri.

Kitul a fost regravat deoarece acesta era gravat in pozitiv.Fuselajul si aripile pe extrados au fost regravate in negativ iar aripile pe intrados si deriva au fost regravate in pozitiv si negativ.

Mai multe poze AICI

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 05.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 09 February 2006 - 08:35 PM


#2 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4955
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 09 February 2006 - 09:47 PM

Coool man, la faza cu rearanjatul aripii pe intrados, ti-am spus, U're crazy!!!!

#3 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1073
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 09 February 2006 - 10:18 PM

Citeaza

Coool man, la faza cu rearanjatul aripii pe intrados, ti-am spus, U're crazy!!!!

:lol:

Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 09 February 2006 - 10:19 PM


#4 Useril este offline   AlexPl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 768
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Leiden, Olanda

Postat 10 February 2006 - 08:22 AM

Super realizarea ta.
De unde ai luat kitul? Ma intereseaza si pe mine foarte mult
Ce modificari ai facut ca sa il transformi din varianta C in varianta F?

#5 Useril este offline   grek 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 20-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:blindate si aviatie

Postat 10 February 2006 - 09:45 AM

Arata destul de bine, dar nervurile de pe intrados par supradimensionate.

#6 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1073
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 10 February 2006 - 12:27 PM

Citeaza

Super realizarea ta.
De unde ai luat kitul? Ma intereseaza si pe mine foarte mult
Ce modificari ai facut ca sa il transformi din varianta C in varianta F?

Kitul este luat de pe un site din Polonia (http://jadarhobby.home.pl/), am incercat sa mai iau dar nu mai au ei.
Kitul nu prea este bun dar daca muncesti putin iti faci treaba cu el.
Diferenta intre C si F este motorul (la F motorul era IAR).
Eu am facut alta capota la motor,am adaugat teava de esapament si am modificat elicia care in kit era turnata cu caserola conica.

Multumesc pt aprecieri

Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 10 February 2006 - 12:50 PM


#7 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1879
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 10 February 2006 - 12:38 PM

Salut,
Frumos, felicitari!!
Spune-mi, te rog, ce vopsele ai folosit pentru intrados si extrados :lol:
Multumesc si spor,
Bill :-D

#8 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1073
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 10 February 2006 - 12:51 PM

Citeaza

Salut,
Frumos, felicitari!!
Spune-mi, te rog, ce vopsele ai folosit pentru intrados si extrados 
Multumesc si spor,
Bill 

Salut
Pt extrados am folosit MM 1713
Pt intrados am folosit Revell 49

Multumesc pt aprecieri.

#9 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12660
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 10 February 2006 - 09:06 PM

Frumoasa macheta si destul de muncita.
Din pacate ai cam exagerat cu nervurile de pe intrados, ele sint mult mai "discrete"! Mai sint niste probleme. Elicea era, ca la avionele din WWI, din lemn, cu bordul de atac acoperit cu tabla. Ca atare, locul de "imbucare" a palelor cu butucul era mai gros (defapt acesta nu exista, elicea era dintr-o bucata) iar pe butuc se vad destul de clar buloanele de prindere. De asemenea reductorul elicii este nitel mai in afara capotei motorului, mai vizibil. Apoi, putin in spatele montantului din fata, era tubulatura de evacuare a tuburilor trase.
Sint lucruri pe care le poti corecat usor, mai putin nervurile.
Imi place cum lucrezi si este pacat sa nu faci o treaba buna!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pzl.jpg


#10 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1073
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 10 February 2006 - 09:36 PM

Citeaza

Frumoasa macheta si destul de muncita.
Din pacate ai cam exagerat cu nervurile de pe intrados, ele sint mult mai "discrete"! Mai sint niste probleme. Elicea era, ca la avionele din WWI, din lemn, cu bordul de atac acoperit cu tabla. Ca atare, locul de "imbucare" a palelor cu butucul era mai gros (defapt acesta nu exista, elicea era dintr-o bucata) iar pe butuc se vad destul de clar buloanele de prindere. De asemenea reductorul elicii este nitel mai in afara capotei motorului, mai vizibil. Apoi, putin in spatele montantului din fata, era tubulatura de evacuare a tuburilor trase.
Sint lucruri pe care le poti corecat usor, mai putin nervurile.
Imi place cum lucrezi si este pacat sa nu faci o treaba buna!

Mersi pt sfaturi si aprecieri

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi