Forum Machete,Modelism,Hobby: Jurnal de constructie:Foche Wulf TL-Jager "FLITZER" - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Jurnal de constructie:Foche Wulf TL-Jager "FLITZER" 04191 Revell

#1 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 27 September 2011 - 06:18 PM

Salutare machetistilor!Cum am zis si in celalalt topic (de la marina) eu mai lucrez la cateva avione unul dintre acestia este, cum spune si titlul topicului, Foche Wulf TL-Jager "FLITZER" un avion cu motor cu reactie experimental al Germaniei.:book: Acum putina istorie:In martie 1943 a inceput munca la ,,Foche Wulf,, un avion cu un singur pilot avand motor cu reactie.Pentru P VI sa construit un model 1:1 din lemn care a fost testat intr-un tunel de vant.Avea un motor He SMA si cu o racheta aditionala Walter atasata sub acesta putea sa ajunga la o viteza de cel putin 830 de km pe ora si o altitudine de 6000m(daca mai vrea cineva vreo informatie puteti sa imi spuneti deoarece eu doar am sintetizat aici).Proiectul a fost oprit la inceputul anului 1945.Acum sa descriu un pic kit-ul.Este produs de firma Revell si are o calitate foarte buna (pentru ochiul meu neformat de incepator, sper sa imi dati dreptate).Bavuri foarte putine,plastic dur si decaluri excelente.Are doua inmatriculari,interesant este faptul ca la acestea apare anul 1946,numele pilotilor par a fi germane dar proiectul a fost abandonat in 1945 iar acum nu prea stiu ce sa mai cred daca m-ati putea ajuta cu o explicatie as fi recunoscator :unknw: .Lasand la o parte misterele continuam cu asamblare (ce am reusit sa incropesc si eu pana acum) .Piesele se inbina excelent(de asteptat de la Revell ^_^ ).Cum am mentionat o sa procedez altfel, nu o sa fac macheta in secret :iiam: deoarece vreau sa beneficiez de sfaturile expertilor :wave: .Acum pozele cu ce am lucrat eu pana acum(eventual daca reusesc sa gasesc cu ajutorul prietenului meu ,,google,, si cu avionul adevarat)
Imagine atasata: DSCN2379 (Small).JPG
Imagine atasata: DSCN2383 (Small).JPG

Imagine atasata: DSCN2384 (Small).JPG
Imagine atasata: DSCN2385 (Small).JPG
Imagine atasata: DSCN2390 (Small).JPG decalurile



#2 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 27 September 2011 - 06:36 PM

Imagine atasata: 1.jpg am reusit sa gasesc o poza care pare a fi modelul din lemn

#3 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 27 September 2011 - 06:37 PM

Proiectul a fost abandonat deoarece performantele aparatului erau sub cele ale lui Me-262, aflat deja in serviciu.
Fapul ca sunt niste imatriculari si nume de piloti nu trebuie sa te sperie, sunt pure fantezi, in astfel de cazuri. O sa mai gasesti asa ceva, daca te pasioneaza proiectele germane.
Acum nu mai tin minte prea bine, cu ceva ani in urma am facut si eu macheta asta, parca sunt ceva probleme la montarea motorului in interiorul fuselajului, in sensul ca motorul este prea mare. Eu l-am facut cu carenajele datea jos, asa ca motorul a incaput si era vizibil. Spor in continuare.

In alta ordine de idei, ar fi bine daca ai face poze nitel mai clare, e pacat sa nu ti se vada munca.

#4 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 27 September 2011 - 06:50 PM

Z-Mare :1 ma pasioneaza proiectele germane foarte mult si va multumesc ca m-ati lamurit in privinta acelui mister
2 sper sa incapa motorul dar eu nu vreau sa il fac vizibil si va rog puteti sa imi explicat ce inseamna carenaje :unsure: multumesc
3 aparatul meu de fotografiat nu este foarte bun si nu am reusit sa fac poze bune :-(

#5 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 27 September 2011 - 07:02 PM

Carenajul este, in acest caz, tablaria ce acopera motorul. Termenul exista si in marina.
Incearca sa nu mai fotogreafiezi in contralumina, de aceea iti ies negre bocmai detalile de interes.

#6 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 27 September 2011 - 07:22 PM

Multumesc apreciez :hug:

#7 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 27 September 2011 - 07:24 PM

Revolutionar "Flitzer" asta. Nemtii tot nemti,cum ii stim.


Al dracu :eu care credeam ca pe De Havilland Vampire l-au conceput englezii.Naiv.

#8 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 27 September 2011 - 07:36 PM

Jumatatea anterioara a masinii, in suflerie - septembrie 1944
Imagine atasata: 1.jpgImagine atasata: 2.jpg

Mock-up-ul masinii, de data asta complet
Imagine atasata: 3.jpgImagine atasata: 4.jpg

S-a dorit a fi un vanator cu structura compozita, elementele metalice regasindu-se in proportie de 52% din intreg ansamblul.
Prin desenarea proiectului nr.3 (03.10.1944) s-a redus suprafata portanta la doar 14 m2, insa nici aceasta masura nu a fost suficienta pentru a se obtine viteza maxima (teoretica) dorita, de 965km/h.
Proiectul a fost abandonat, Kurt Tank revenind la planseta.

PS. Motorul dorit a fi amplasat pe masina de test era un HE - S100, pe cele de productie de serie urmand a fi montate "anticele" Junkers Jumo 004, testate deja.

@ Longinus
Imagine atasata: 5.jpg

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 27 September 2011 - 07:42 PM


#9 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 27 September 2011 - 07:51 PM

AdiP ,ce-mi arati in poza aia? un Vampire? sau un "Flitzer" cu cocarde ? <_<

#10 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 27 September 2011 - 08:03 PM

Ambele ! :devil:

#11 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 27 September 2011 - 08:08 PM

Vezi postareaAdiP, la 27 September 2011 - 08:03 PM, a spus:

Ambele ! :devil:

:rofl: da ; asa da.

#12 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 27 September 2011 - 09:10 PM

Si eu care credeam ca stiu cate ceva despre avione m-ati pus in ceata rau de tot cu informatiile voastre :huh: .Concluzie m-ai am mult de invatat.:book:

#13 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 29 September 2011 - 05:47 PM

Urmand sfatul lui Z-mare(multumesc ^_^ !) in legatura cu aparatul de fotografiat sper ca au iesit poze mai bune.Astept in continuare sugestiile dumneavoastra.Ce am mai reusit sa fac in ultimul timp:
coada avionului
Imagine atasata: DSCN2391 (Small).JPG
cockpit-ul
Imagine atasata: DSCN2397 (Small).JPG
Imagine atasata: DSCN2398 (Small).JPG
corpul avionului
Imagine atasata: DSCN2400 (Small).JPG
avionul,coada si pritenul meu harvey(locomotiva mea norocoasa,sunt copil ce sa ii faci :rolleyes: )
Imagine atasata: DSCN2401 (Small).JPG

#14 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 29 September 2011 - 07:56 PM

Interiorul cocpitului trebuia sa fie RLM 66, deci un gri mai inchis.
Eu as fi inlocuit acea mansa cu un fir de stiren tras la cald, mult mai subtire.
In rest, succes!

#15 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 30 September 2011 - 08:27 AM

Multumesc pentru sfat.Eu nu prea deosebesc toate griurile din instructiuni(cred ca sunt vreo 5) si incerc sa pictez "ochiometric" adica scriu culoarea pe google si incerc sa fac asemanator dar nu imi iese intotdeauna.

#16 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 30 September 2011 - 08:50 AM

As zice si eu ceva :
"rade" bavurile de pe cockpit-ului (deasupra tabloului de bord)si foloseste chit la imbinarile fuselajului.Altfel va fi rau.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 30 September 2011 - 08:51 AM


#17 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 30 September 2011 - 09:49 AM

Le rad multumesc de observatie abia acum le-am observat.Eu nu am chit si lipesc cu un lipici normal de la Revell.

Aceasta postare a fost editata de Puma: 30 September 2011 - 10:16 AM


#18 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 30 September 2011 - 05:21 PM

Cumpara un chit de la Revell sau Tamiya, sunt destul de bune.
Nu te lua dupa culorile de pe monitor sau cele tiparite, te poti pacali usor. Incearca sa te documentezi, mai ales daca esti pasionat de aviatia germana WWII si proiecte '46, despre culorile RLM.

#19 Useril este offline   Puma 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 19-September 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie,blindate,nave,drumetii in aer liber,criptozoologie

Postat 30 September 2011 - 05:49 PM

Multumesc in continuare Z-Mare pentru sustinere.In privinta culorilor eu caut pe google imagini avioane cu culoare respectiva si incerc sa copiez sau ma uit pe alte forumuri straine si incerc sa fac cum imi arata acolo.Despre chit cred ca o sa ma duc cu un prieten la un magazin de machete, poate sambata aceasta ,sper ca o sa gasesc ...
Am o intrebare se pot lipi cu superglue aripile si daca lipiciul universal de la Revell este bun?

Aceasta postare a fost editata de Puma: 30 September 2011 - 05:52 PM


#20 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 30 September 2011 - 07:09 PM

Vezi postareaPuma, la 30 September 2011 - 05:49 PM, a spus:

Am o intrebare se pot lipi cu superglue aripile si daca lipiciul universal de la Revell este bun?

Cianoacrilat ,nu ,in nici un caz. Lipeste plasticul ,desigur ,dar are un efect distructiv ,iar "timpul de reactie" ,este foarte scurt.Daca ai pozitionat ceva gresit : pa !!
Foloseste Revell Contacta (lichid sau gel) ori similar de la Tamiya.Gasesti pe Hobbyx.ro (Tamiya>adezivi).
Chit (sau putty) gasesti tot acolo.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 30 September 2011 - 07:10 PM


Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi