Spitfire Mk XIVc 1/48 Academy
#1
Postat 12 September 2011 - 05:59 PM
nu am vopsit tot, fiind neterminat
parerea destre kit.
ca precizia realizari kitului(de catre producator) nota 10 din 10
- fara bavuri
- imbinare perfecta
- usor de montat
ca realizare proprie
mai trebuie atentie si ingrijire la executie
nu am pus inca decaluri si necerita de terminat cu boitul
sfat ptr cei se gandesc sa faca avioane(si nu numai) rabdare ... si chiar daca esti nervos cand te apuci de asaceva(ca mine) incearca sa faci ceva placut
Spitfire este cel ce imi place mie (dupa IAR-80 cand o sa fie facut un kit 1/48 indiferent de cine si corect am sa il cumpar de oriunde as fi) este al 3-lea facut.. si singurul care a iesit din mainile mele frumos(sa imi placa si mie)
#2
Postat 12 September 2011 - 07:21 PM
zanga, la 12 September 2011 - 05:59 PM, a spus:
A)
ca realizare proprie
mai trebuie atentie si ingrijire la executie
B)
... si necerita de terminat cu boitul
C)
A: interesant ce spui tu;
B: foarte de acord;
C: aici n-am inteles nimic.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 12 September 2011 - 07:23 PM
#4
Postat 12 September 2011 - 08:16 PM
#5
Postat 12 September 2011 - 08:18 PM
Longinus, la 12 September 2011 - 07:21 PM, a spus:
C: aici n-am inteles nimic.
zanga, la 12 September 2011 - 07:46 PM, a spus:
@ Longinus
- Mediocrule !
@ Zanga
Un mare adevar ai zis mai sus: - fara rabdare nu-ti iese nimic.
Eu as mai adauga : In primul rand atentie, apoi curatare bavuri, vopsirea completa a componentelor si montarea lor corecta si asa mai departe.
Mare spor sa ai, mai ales ca zici ca esti pasionat de Spit-uri.
#7
Postat 12 September 2011 - 08:28 PM
scorpio, la 12 September 2011 - 08:18 PM, a spus:
este lipita. dar nu mai intru cu aerograful acum doar pe capetele de arila si profundor
o sa fie placut cand o sa pun decalurile, aici e o mare problema
#9
Postat 12 September 2011 - 08:38 PM
atunci cand am vazut un zbor de spitfire live si auzit sunetul avionului s-a imprimat in minte si inima (Imperial War Museum- Duxford UK --- Flying legends Airshow)
Aceasta postare a fost editata de zanga: 12 September 2011 - 08:41 PM
#10
Postat 12 September 2011 - 08:44 PM
#15
Postat 13 September 2011 - 08:38 AM
tibi22, la 13 September 2011 - 08:03 AM, a spus:
Nu stiu daca cupola este bine lipita. Din cite stiu la Spitfire cupolele Malcom hood se dau spre spate, iar tu l-ai lipit ca la Bf 109.
Daca faci un Spitfire, ar arata frumos vopsit in camuflajul lor specific...
Uite cine a inteles substratul din replica mea. De aia am zis ca o sa urmeze si al patrulea.
#16
Postat 13 September 2011 - 09:22 AM
tibi22, la 13 September 2011 - 08:03 AM, a spus:
Nu stiu daca cupola este bine lipita. Din cite stiu la Spitfire cupolele Malcom hood se dau spre spate, iar tu l-ai lipit ca la Bf 109.
Daca faci un Spitfire, ar arata frumos vopsit in camuflajul lor specific...
inca merge corectat( multzam de specificat) chiar nu mi-am dat seama de cupola
in legatura cu vopseaua... nu sunty hotarat daca sa folosesc camuflaj sau sa las asa(ma hotarasc la 3 cand ma duc la colegul meu de munca si ma sfatuiesc cu el)
Aceasta postare a fost editata de zanga: 13 September 2011 - 09:24 AM
#17
Postat 13 September 2011 - 11:29 AM
Citeaza
- Exact acelasi lucru i l-am sugerat si eu la prima postare, insa se vede treaba ca a fost prea subtila sugestia mea.
Si daca tot vorbim de cupola (Malcolm by the way) rabatata aiurea , poate ar trebui ca dupa desprindere, sa i se si stearga amprenta de pe laterala stanga....
Cum foarte bine nu i-ar strica machetei si revopsirea scaunului si a placii de blindaj in culorile dedicate fiecaruia.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 13 September 2011 - 11:34 AM
#18
Postat 13 September 2011 - 02:17 PM
@ Zanga - Bun venit in partea "intunecata" sau "altfel" a modelismului aero.