Spitfire Mk Vb Un inceput timid
#48
Postat 02 February 2006 - 06:43 PM
Multumesc,
Acum sunt lamurit,nu stiam pe unde se trece piesa 4 din scanul MDC.Nu credeam ca trece prin fanta din partea de jos a scaunului,credeam ca trece peste scaun.
Va multumesc tuturo pentru poze si explicatii.Toti avem cate ceva de invatam de la celelalt.
mykyb.............................
Acum sunt lamurit,nu stiam pe unde se trece piesa 4 din scanul MDC.Nu credeam ca trece prin fanta din partea de jos a scaunului,credeam ca trece peste scaun.
Va multumesc tuturo pentru poze si explicatii.Toti avem cate ceva de invatam de la celelalt.
mykyb.............................
#49
Postat 05 February 2006 - 09:31 PM
Salutare,
Am reusit sa schimb chingile cu cele de la MDC si mi se par mai realistice decat cele de la Eduard.Nu sunt inca lipite definitiv ci doar de proba cu un pic de Superglu,am zis ca astept parerile voastre dupa care am sa-i dau bataie cu lipitul definitiv.Ce parere avetzi? :-?
mykyb...................
Am reusit sa schimb chingile cu cele de la MDC si mi se par mai realistice decat cele de la Eduard.Nu sunt inca lipite definitiv ci doar de proba cu un pic de Superglu,am zis ca astept parerile voastre dupa care am sa-i dau bataie cu lipitul definitiv.Ce parere avetzi? :-?
mykyb...................
#53
Postat 06 February 2006 - 11:46 AM
Z-mare, la Feb 6 2006, 07:21 AM, a spus:
Eu zic cai bine si destul de realist! Poate lungimea din spatele scaunului nitel mai mare, dar nu-i problema!
Z-Mare,
Pozele care arata cureaua trasa tare prin tetiera catre spate nu sunt o regula. In acele poze, cureaua este trasa asa de tare de catre un cablu tensionat care a "scapat" din frana. Im mod obisnuit, cand pilotul este prins in harnasament, placa acea care prinde cele doua brate ale Y pica exact sub guler, asa cum le-a pus si mykyb.
Nu exista o regula cu privire la cat de mult spre spate sunt trase curelele.
HTH
Radu
#56
Postat 28 February 2006 - 08:03 PM
Salutare ,
Un mic update la mult prea lunga lucrare a mea .Am retrasat si refacut unele linii de pe capota motorului si ambutisarile de pe partea de sus dar mai trebuie sa le slefuiesc un pic deoarece mi se par putin prea inalte,am imbunatatit esapamentele imitand imbinarile sudate si intariturile de la gura de evacuare deasemenea priza de aer de sub esapamentul din stanga si am refacut prinderile capotei.Am terminat prinderea directiei si capacul de la rezervorul de combustibil.
Am mai confectionat capacu de vizitare de la compartimentul radio,nu este complet 100% ,mai lipsesc unele mici detalii.
Atat deocamdata va voi tine la curent.
Spor la treaba tuturor si nu iutati sa carcotiti
mykyb
Un mic update la mult prea lunga lucrare a mea .Am retrasat si refacut unele linii de pe capota motorului si ambutisarile de pe partea de sus dar mai trebuie sa le slefuiesc un pic deoarece mi se par putin prea inalte,am imbunatatit esapamentele imitand imbinarile sudate si intariturile de la gura de evacuare deasemenea priza de aer de sub esapamentul din stanga si am refacut prinderile capotei.Am terminat prinderea directiei si capacul de la rezervorul de combustibil.
Am mai confectionat capacu de vizitare de la compartimentul radio,nu este complet 100% ,mai lipsesc unele mici detalii.
Atat deocamdata va voi tine la curent.
Spor la treaba tuturor si nu iutati sa carcotiti
mykyb