2.Ce fel de aerograf vrei sa folosesti? Unul dubla actiune e mai economicos cu aerul pe cand unul simpla actiune si fara un robinet pe traseu pierde aerul fara masura; eu am un aerograf rusesc de la Pavel, e simpla actiune si consuma cam mult aer, de aici nevoia unui motor mai puternic (multumesc modelfan) sau de o butelie tampon mai mare (deci cade varianta unui compresor miniatural cum zici).
3.In momentul in care ai un compresor cu butelie iti trebuie neaparat un presostat si o supapa de siguranta, eventual o valva care sa asigure sensul unic al aerului dinspre motor in rezervor, astfel protejandu-ti motorul.
4.Ca sa poti sti exact ce tii in butelie si cat de bine lucreaza presostatul ai nevoie de (cel putin) un manometru.
5.Si ca sa vopsesti "ca la carte", adica in conformitate cu instructiunile aerografului, sau sa poti reproduce fidel aceeasi vopsire de mai multe ori (evident pe cea pe care o consideri tu cea mai buna) ar trebui sa stii cam la ce presiune se intampla minunea si sa o poti pastra fixa - si aici vine regulatorul de presiune (de obicei dotat cu manometru).
6.Dupa ce strangi piesele astea mai ramane sa le conectezi intre ele - si aici intra destul de bine in rol imaginatia.
Din pacate nu am mai vazut tutorialul lui Cartula de pe forumul vechi (cel din care m-am facut eu asa cunoscator

Spor.