Zburatoarele Doctorului
#1
Postat 07 July 2011 - 03:28 PM
Cam asa arata la inceput http://doctorbeetle....mpest-mk-v.html , fara vopsea ca nu aveam pe atunci asa ceva. A mai trecut printr-o faza de vopsire cu tempera si apoi uitat pe un dulap. Intre timp s-a pierdut si cupola.
Acum, cand m-am apucat serios de modelism si mi-am luat si vopsele, l-am spalat ca sa experimentez pe el tehnici de vopsit. SI in final, dupa vopsit si imbatranit, cu parti din decaluri de la alt avion vedeti ce a iesit.
Pareri, sugestii, reclamatii, orice va trece prin cap.....spuneti.
#2
Postat 08 July 2011 - 09:14 PM
2.Imbinarea superioara a semifuselajelor e nechituita.
3.Cofa elice montata asimetric.
4.Varf pala elice lipsa.
5.Mascare aiurea.
6.Wash aplicat gresit.
7.Forma gresita ampenaj orizontal.
8.Plasa de sarma din interiorul locaselor trenului de aterizare nu are ce cauta acolo.
9.Culoare cocarde gresita.
Si ar mai fi cateva.
De inceput si antrenament merge cat de cat.Dar numai atat.
#3
Postat 09 July 2011 - 06:09 AM
busila, on 08 July 2011 - 09:14 PM, said:
2.Imbinarea superioara a semifuselajelor e nechituita.
3.Cofa elice montata asimetric.
4.Varf pala elice lipsa.
5.Mascare aiurea.
6.Wash aplicat gresit.
7.Forma gresita ampenaj orizontal.
8.Plasa de sarma din interiorul locaselor trenului de aterizare nu are ce cauta acolo.
9.Culoare cocarde gresita.
Si ar mai fi cateva.
De inceput si antrenament merge cat de cat.Dar numai atat.
Pfuaiii....m-ai facut in spume. dar.... merci frumos. Unele din cele ce ai zis le stiam si eu. Le-am bagat la cap.
1.e lipsa si pe partea stanga
2. nu e chit pe nicaieri
5. mascare aproape deloc.
6. wash experimental....dupa ce mizerie a iesit cu asta nu am mai folosit wash. Ai putea sa imi explici exact cum se face? Am citit peste tot inainte sa fac....tot nu mi-a iesit.
7. ce e ala ampenaj orizontal? si de ce are forma gresita?
8. stiu ca nu are ce cauta acolo dar mi-a placut mie.
9. clar ca e gresita culoarea cocardelor ca doar am zis ca am luat decalurile de la alt avion (inmatriculare palestiniana cred)
Multumesc....keep it coming.
#4
Postat 09 July 2011 - 10:50 AM
1. Cauti pe net kit review-uri(recenzii kit-uri).Avantajule ca eviti sa ai batai de cap cu modele proaste(ca duda numita Tempest de la Revell-cel de la Academy e o bijuterie pe langa el).
2.Tot de pe net cauti planurile respective ,si compari modelul cu ele.
3.Citesti mult de pe forum si net - aproape tot ce era de spus despre machetit s-a spus de nenumarate ori.
4.Exerseaza cat mai mult pe plasticuri si carton diversele tehnici.Invariabil,primele modele nu vor iesi bine , dar se va vedea evolutia de la o macheta la alta .
5.Cel mai important punct-vezi ca in Bucuresti sunt multi colegi de suferinta (multi chiar adevarati experti) care se intalnesc lunar si mai fac si demonstratii practice.
Asta e aur curat , asa ca alaturate lor .
#5
Postat 09 July 2011 - 04:22 PM
Acum sa va arat cum a iesit a doua zburatoare.
Este vorba de un kit PM models 1/72. http://www.pmmodel.com/pm214.htm http://mfpilot.com/i...roducts_id=1135
Aici am experimentat mascarea cu banda de vopsitorie. Nu prea mi-a placut ce a iesit pentru ca a ramas foarte neta delimitarea dintre cele 2 culori. Am citit intre timp ca mastile sunt un pic elevate ca sa permita gazarea....dar eu nu am aerograf....asa ca .... mai vedem la urmatorul camo cum o sa fac.
De asemeanea am mai incercat un wash ca sa evidentiez liniile de pe panouri plus niste uzura cu argintiu....dar aici parca am exagerat un pic.
Cupola am vopsit-o separat si a iesit un pic alta culoare - probabil ca a fost alt substrat si de aceea. Mai adaug si faptul ca s-a gazat foarte mult de la lipici asa ca arata oribil. Cam asta observ eu....mai spuneti si voi.
Hawker T-61 Bagdad Fury
Aceasta postare a fost editata de DoctorBeetle: 09 July 2011 - 04:24 PM
#6
Postat 03 September 2011 - 05:18 PM
Royal Aircraft Factory R.E. 8
#7
Postat 04 September 2011 - 09:42 AM
In alta ordine de idei va prezint urmatoarea lucrare:
Chance Vought F4U Corsair 1/72 de la Airfix
#9
Postat 04 September 2011 - 05:09 PM
Succes in continuare.
Aceasta postare a fost editata de dflc03: 04 September 2011 - 05:10 PM
#10
Postat 06 September 2011 - 03:16 PM
Da, sunt constient de lipiciul in exces....antena aceea cred ca am rupt-o de vreo 5 ori si nu am mai dat lipiciul vechi jos inainte sa o lipesc din nou....din motiv de lene.
In privinta vopselei....este aplicata cu pensula si alea sunt semne de pensulatie...inca nu stapanesc pe deplin aceasta tehnica. Wheathering nu m-a lasat sotia sa ii aplic pentru ca i-a placut avionul asa cum a iesit si nu voia "sa il stric". E macheta si avionul ei preferat asa ca nu am incercat sa ma pun cu ea. :) As mai fi vrut sa ii montez un fir de .... ceva... intre varful antenei si coada, chiar i-am facut o mica gaurica acolo....dar nu stiu ce sa il fac. O sa ma uit prin firele chirurgicale monofilament care s-ar potrivi la grosime.
In continuare va prezint o macheta ce mi-a dat multa bataie de cap si care m-a convis de tot sa nu mai cumpar modele ParcModels. Are multe defecte....dar privit de departe arata binisor....zic eu.
MIG 21 LanceR B 1/72 (Parc Models)
#11
Postat 06 September 2011 - 07:14 PM
DoctorBeetle, on 03 September 2011 - 05:18 PM, said:
Ei,Doctore,aici cred ca gresesti.
Firma a fost infiintata abia in 1939 si la inceput producea jucarii gonflabile.
Primul kit aero (1/72 - un Spitfire mk I ) a aparut in 1955 (unele surse spun-incorect-1953).
Deci kitul de RAF RE.8 n-are cum sa fie conceput in '32.
Despre Corsair ...subscriu la cele spuse de Dflc 03 plus inca ceva : lineatura carlingii ai facut-o cu... o carioca,sau ceva ; nu ?
Cat despre MIG 21 : vezi decalurile (silvering la greu) si ... rachetele aa ... pe un B ? Acolo ar trebui sa fie rezervoare suplimentare.
Ah,inca ceva . "6721" a fost un C ,nu un B.
Spun "a fost" pentru ca s-a prabusit in judetul Arad (langa Beliu) ,in 22 nov.2006 ; capitanul comandor Dan Ghica ,nu s-a catapultat.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 06 September 2011 - 07:40 PM
#12
Postat 07 September 2011 - 01:29 PM
La corsair am vopsit carlinga cu pensula dupa ce am mascat-o cu banda de mascare dar se pare ca a iesit culoarea mai deschisa fata de plasticul dat cu primer. Am observat abia dupa ce am montat-o si am facut poza.
La mig....nu stiu ce sa fac cu decall-urile alea. O sa incerc sa mai aplic ceva pe ele, citisem undeva ca merge cu nitrodiluant. Asta mi s-a intamplat numai cu decall-urile de la Parc Models.
Privind inmatricularea si rachetele de pe el....recunosc....duc lipsa de documentatie. L-am facut cu ceea ce imi sugerau producatorii kitului. In kit nu sunt decat 2 rezervoare suplimentare, asa ca ar fi trebuit sa renunt la rezervorul de pe burta, iar rachetutzele imi plac mult asa ca....
Multumesc de atentionari si de comentarii. Sunt binevenite mereu.
#13
Postat 07 September 2011 - 04:26 PM
Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost -numarul: 6721, cum a spus si Longinus a fost un LanceR C (aer-aer) care se afla in dotarea Bazei 71 de la Campia Turzii
-rachetele
-din cate stiu eu kitul vine cu 2 rezervoare suplimentare nu cu unul cum ai spus tu
-cupola nu se deschide cum ai lipit-o tu,ci invers.
-tubul pitot de rezerva nu are ce cauta pe partea stanga...locul lui fiind pe dreapta
Uite cum mi-a iesit mie dubla comanda ( nu zic ca a iesit perfecta,stai linistit )
Rares.
#14
Postat 07 September 2011 - 09:18 PM
In privinta numarului ce sa zic.....am gresit....am luat primul numar de pe folia cu decall-uri, plus ca era aproape de celalalt numar de pe migul die-cast pe care l-am primit cadou. Nu m-am gandit sa fac un altul. Spuneti-mi cum il dau jos....mai ales ca uneie sunt varzuite rau. Si sugerati-mi un numar, va rog.
Mig 21 Lancer C 1/72 diecast Hobby Master
#18
Postat 08 September 2011 - 12:01 PM
Liviumaff, on 08 September 2011 - 11:41 AM, said:
Dubla zboara ,cam fara rachete. Eu nu le-am prea vazut pe duble.
Din cele "renovate" la standard LanceR ,inca nu am vazut nici o foto cu o dubla purtind rachete a/a.Nici chiar tu nu ai surprins poze cu rachete
http://www.mediafax....-mig-21-7659494