Ok, am bagat la cap toate sfaturile.
Eram tenta sa ma apuc sa refac tot paint-jobul.
O sa incerc reparatia in wk, sa vedem ce iese
FW 190 D9 ProfiPack Eduard
#22
Postat 17 July 2011 - 02:25 PM
Am reusit sa refac stratul de lac prin slefuire la ud, a iesit chiar ok.
Am reusit chiar si un wash cu guasa pentru sublinierea liniilor de panou, care a iesit chir ok, zic eu (evident, se putea si mai bine).
Dar la final, decalurile mi-au facut felul, majoritatea rupandu-se in omentul in care am incercat sa le pozitionez pe macheta. Nu inteleg ce au, cred ca sunt foarte subtiri.
Drept urmare, am ramas cu avionul si doar o parte din decaluri. Asta este, o trec la capitolul "lectii invatate"
Am reusit chiar si un wash cu guasa pentru sublinierea liniilor de panou, care a iesit chir ok, zic eu (evident, se putea si mai bine).
Dar la final, decalurile mi-au facut felul, majoritatea rupandu-se in omentul in care am incercat sa le pozitionez pe macheta. Nu inteleg ce au, cred ca sunt foarte subtiri.
Drept urmare, am ramas cu avionul si doar o parte din decaluri. Asta este, o trec la capitolul "lectii invatate"
#24
Postat 18 July 2011 - 08:27 AM
68laur, la 17 July 2011 - 07:06 PM, a spus:
Cum ai facut evidentierea cu guasele ?
La fel ca si cu uleiurile. Guasa, apa si detergent de vase.
Intrucat nu am ami incercat pana acum tehnica, mi-a fost frica ca voi strica macheta cu vopseaua de ulei. Macar guasa se spala cu apa, daca nu era in regula.