Matrita IAR 81 C 1/48 kit preserie- spre analiza, nu este produsul final
#241
Postat 14 March 2013 - 11:11 PM
Eu citesc (nu vb prea mult ca nu am timp si nici nu mi sta in fire) si incerc sa corectez tot ce se poate......ca sa incapa bomba inseamna sa modific tot....nu se poate(doar daca imi mai da cineva 1000 euro sa modific matrita)....asa a fost pe planuri... asa a iesit....(daca suprapune ti pe planurile actuale nu depaseste si nici nu e mai mica distanta dintre baile trenului) cand am proiectat nu m am gandit la acest lucru
coama s-a modificat cat am putut....0,5mm sa zic
centurile sunt doar in desen ele au lungimea sa porneasca din tetiera (stiam foarte bine acest lucru...in cartea lui Radu B se specifica si se vede clar)...pur si simplu arata mai bine asa.....in 3D
#243
Postat 15 March 2013 - 10:45 AM
O sa fac si masurarile respective, planurile lui Radub, ca asa a vrut editorul, ne fiind la scara 1/48, trebuie sa faca niste rapoarte tinind cont de alte marimi, pentru a afla dimensiunile exacte.
#246
Postat 15 March 2013 - 06:29 PM
setal, la 14 March 2013 - 11:11 PM, a spus:
Eu citesc (nu vb prea mult ca nu am timp si nici nu mi sta in fire) si incerc sa corectez tot ce se poate......ca sa incapa bomba inseamna sa modific tot....nu se poate(doar daca imi mai da cineva 1000 euro sa modific matrita)....asa a fost pe planuri... asa a iesit....(daca suprapune ti pe planurile actuale nu depaseste si nici nu e mai mica distanta dintre baile trenului) cand am proiectat nu m am gandit la acest lucru
coama s-a modificat cat am putut....0,5mm sa zic
centurile sunt doar in desen ele au lungimea sa porneasca din tetiera (stiam foarte bine acest lucru...in cartea lui Radu B se specifica si se vede clar)...pur si simplu arata mai bine asa.....in 3D
Dat-ii inainte k bine datzi.Eu ai altzii...destui de altzii strang leu pe leu pentru IAR 81C ce se scoate din truda voastra.Dupa ce apare si ne apucam de montaj vedem noi cei multzi ca ce si cum.Si cand apare aceasta productie nu cred k sa fie dublata de alta matritzata la NASA sau EADS.Loc de mai bine totdeauna este,da aia trudim pa lumea asta prost facuta.
#247
Postat 15 March 2013 - 08:15 PM
#249
Postat 17 March 2013 - 08:54 AM
Apoi, este greu de luat ca referinta ce vedem in mostrele de culoare de pe monitor, culoarea vazuta depinde de prea multi factori.
Cam asta ar fi culoarea, avind in vedere toare rezervele legate de satarile, calitatea monitorului si lumina ambientala.
http://www.colorserv...or.asp?fs=34159
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 17 March 2013 - 09:00 AM
#250
Postat 17 March 2013 - 10:40 AM
Adevarul e ca nimeni nu stie cu exactitate ce cod sau nuanta avea verdele oliv. RLM 64, similar cu RLM 83, un verde oliv, este doar o aproximare. In textul despre culori este un cod FS pe care iti recomand sa te bazezi.
Radu
#252
Postat 18 March 2013 - 11:11 AM
#258
Postat 23 March 2013 - 03:52 PM
Desi avem cutii photoetch decaluri si ceva rasini mai trebuie finisata cupola......si un semifuselaj.....
cupola e cu bataie de cap dar suntem pe drumul cel bun
si nu in ultimul rand instructiunile.....
#259
Postat 27 March 2013 - 01:53 AM
Cum era vopsit interiorul cabinei
eu am presupus cate ceva din cele studiate
necunoscute sunt
curele palonier
suport masca
panoul de bord
plansa orizontala pe care se sprijina panoul de bord
levier frana
cap mansa
manometre palonier
centuri scaun
si ce mai pare suspect prin desenele atasate
Aceasta postare a fost editata de setal: 27 March 2013 - 01:54 AM
#260
Postat 27 March 2013 - 09:40 AM
http://www.cartula.r...8/page__st__180
In privinta mansei, dupa mine, capatul de mansa era cauciucat.