Dificil de pilotat si cu o tendinta spre vrie din care iesea greu ,la inceput , dupa o serie de modificari performantele s-au ameliorat mult , avionul devenind sigur in pilotaj ( varianta UT-2 model 1940 ) .
Desi construit in peste 7000 de exemplare si folosit ca ,avion primar de antrenament atat in aviatia militara cat si in cea sportiva , avand o istorie si activitate indelungata ( din 1938 apoi pe tot parcursul celui de-al Doilea Razboi pana prin 1948) , fata de mai " kukuruznikul " sau tovaras PO-Dva , micul monoplan biloc este de departe mult prea putin documentat .Extrem de putine fotografii in care acesta apare ;de cele mai multe ori prezenta sa in pozele epocii datorandu-se elanului fotografic al nemtilor .
Macheta este foarte finut si realistic detaliata apropiindu-se mult de felul in care ar trebui sa arate detaliile pe un avion real , insa ca deobicei constructia nu este facila . Uneori pot aparea si piese descentrate sau deformate , ce trebuiesc prelucrate cu multa grija .... In fine celor care au mai incercat vreun Amodel , nu pot sa le spun decat ca in cazul in care se vor confrunta vreodata cu ' dracusorul ' asta mic , sa se astepte ca " samaliotchi" sa vina cu toate problemele tipice unui kit " short run " in toata regula , insa in nici un caz de nerezolvat .
Revin putin mai tarziu cu detalii despre vopsire ; deocamdata va las in compania unor foto cu ce am reusit sa lucrez pana acum .
Aceasta postare a fost editata de dany: 24 June 2011 - 07:39 PM