Tiger I (P) 1/35 Dragon
#130
Postat 29 April 2006 - 01:22 PM
Si acum... Christian, trebe sa-mi fac autocritica si sa-mi torn cenusa in cap !
DACA nu eram puturos... si faceam aceste sapaturi atunci cand ti-ai inceput tu proiectul, probabil ti-as fi fost CU ADEVARAT de folos...
Acum, este cam "post festum" si cam anegdotic...
Nu asa se ajuta un frate la nevoie... pe acest forum...
Ruuusiiiiniiiicaaaa !!!
DACA nu eram puturos... si faceam aceste sapaturi atunci cand ti-ai inceput tu proiectul, probabil ti-as fi fost CU ADEVARAT de folos...
Acum, este cam "post festum" si cam anegdotic...
Nu asa se ajuta un frate la nevoie... pe acest forum...
Ruuusiiiiniiiicaaaa !!!
#131
Postat 29 April 2006 - 03:15 PM
mersi ca sa lamurit problema frate Dragos, shi inca una care shi eu eram cam nedumerit cu ,,cosuletul de muscate,,care chiar habar nu stiam ce este shi mam strofocat sa gasesc ceva despre el dar nu iam dat de cap ..YOU are the Tankmaster in this problem dar totr nu mai lamurit shi pe mine cu camo din italya la Panther
#132
Postat 30 April 2006 - 10:14 PM
Oamneni Buni !
Imi doream sa apar pe acest forum, undeva in Septembrie, cu un Opel Blitz, dar din cauza topicului, nu am putut sa ma abtin.
Sunt mai vechishor in domeniu, in forumul vechi avind pseudonimul "Bozishor", si recunosc ca unul din membrii mi-a sugerat dupa "spargerea" vechiului forum, sa intru in noul forum, pus la dispozitie de D-nul Cartula.
(P.S. Vechi in site, dar nu shi in ale modelismului)
Lipsa mea din domeniu se datoreaza tot "modelismului", mai precis remodelarea casei.
D-nul Cartulaaaaaa ! Ma auziti ? Sunt aici ! Se primesc modelari/remodelari si pentru CASE/APARTAMENTE/BLOCURI, s.a.m.d ?
Sunt expert !
Feicitari D-nul. Cartula. Felicitari pentru faptul ca s-a reushit stringerea a ceea ce numesc eu "nucleu de valori", care impartashesc din experienta, din greutati, din dorinta de a se afirma.
Am urmarit in tot acest timp evolutia site-ului, si pot sa spun ca el a aduna adevarata valori, nu numai prin ceea ce "modelesc" dar si prin modul in care...actioneaza/reactioneaza.
Mi-am permis sa adaug aceasta idee, in acest topic, deschis de catre "curec christian" (probabil si un nume adevarat), deoarce a ales un subiect destul de delicat, luind in balanta si un model pentru care exista publicatii relativ putine.
In dimineata in care am gasit insa raspunsurile lu' Dragos, era exact in clipa in care acelasi material, care a fost postat, mi-a parvenit si mie: Panzer Tracts - Pz.Kpfw VI P (Sd.Kfz.181) - Porsche Typ 100 and 101 Tiger (P), material scris de Thomas L. Jentz si Hilary L. Doyle.
DC ++ sa traiasca !!!!!!
Ceea ce doream sa manifest, in acest mesaj, este contradictia pe care o intilnesc in gindirea, culmea, celui care a dat cel mai mult ajutor : DRAGOS.
Draga Dragos !
Mie mi se pare ca ceea ce ai facut tu se numeshte "ajutor pentru un FRATE".
Toata zbaterea, plecind de la nimic, urcind trepata cu treapta in informare, in functie de ceea ce primeshti/gaseshti, sa dai unui coleg, sa-l indrumi, sa destanui secrete, sa-i expui detalii, s.a.m.d., aici numesc eu "ajutor".
Dragos tata, esti din aceea care spun "Da Doamne sa traiasca capra vecinului, ca statistica arata ca poate am si eu o shansa in plus", shi care nu au gretzuri deoarece, imaginatia si puterea de munca, ii determina sa fie shi elegantzi.
Bravos. Aprecieri, admiratie, intr-un cuvint RESPECT.
Mai imi permit sa zic un lucru, care poate pare maretz:
Atita timp cit mai avem asemenea oameni, mai avem shanse de suprevietuire: intr-un domeniu, intr-o arta, shanse ca shi natzie, s.a.m.d.
Stiu, nu se potriveshte cu stilul tau de a fii; eshti foarte caterincos, iti place gluma, dar shtii foarte bine, ca in strafundul tau eshti lipsit de superfiacialitate.
Bravos !
Ceea ce tu shi christi credeti ca a ieshit un tam-tam, eu zic ca a fost un regal in ale initierii.
Baftalau
Imi doream sa apar pe acest forum, undeva in Septembrie, cu un Opel Blitz, dar din cauza topicului, nu am putut sa ma abtin.
Sunt mai vechishor in domeniu, in forumul vechi avind pseudonimul "Bozishor", si recunosc ca unul din membrii mi-a sugerat dupa "spargerea" vechiului forum, sa intru in noul forum, pus la dispozitie de D-nul Cartula.
(P.S. Vechi in site, dar nu shi in ale modelismului)
Lipsa mea din domeniu se datoreaza tot "modelismului", mai precis remodelarea casei.
D-nul Cartulaaaaaa ! Ma auziti ? Sunt aici ! Se primesc modelari/remodelari si pentru CASE/APARTAMENTE/BLOCURI, s.a.m.d ?
Sunt expert !
Feicitari D-nul. Cartula. Felicitari pentru faptul ca s-a reushit stringerea a ceea ce numesc eu "nucleu de valori", care impartashesc din experienta, din greutati, din dorinta de a se afirma.
Am urmarit in tot acest timp evolutia site-ului, si pot sa spun ca el a aduna adevarata valori, nu numai prin ceea ce "modelesc" dar si prin modul in care...actioneaza/reactioneaza.
Mi-am permis sa adaug aceasta idee, in acest topic, deschis de catre "curec christian" (probabil si un nume adevarat), deoarce a ales un subiect destul de delicat, luind in balanta si un model pentru care exista publicatii relativ putine.
In dimineata in care am gasit insa raspunsurile lu' Dragos, era exact in clipa in care acelasi material, care a fost postat, mi-a parvenit si mie: Panzer Tracts - Pz.Kpfw VI P (Sd.Kfz.181) - Porsche Typ 100 and 101 Tiger (P), material scris de Thomas L. Jentz si Hilary L. Doyle.
DC ++ sa traiasca !!!!!!
Ceea ce doream sa manifest, in acest mesaj, este contradictia pe care o intilnesc in gindirea, culmea, celui care a dat cel mai mult ajutor : DRAGOS.
Draga Dragos !
Mie mi se pare ca ceea ce ai facut tu se numeshte "ajutor pentru un FRATE".
Toata zbaterea, plecind de la nimic, urcind trepata cu treapta in informare, in functie de ceea ce primeshti/gaseshti, sa dai unui coleg, sa-l indrumi, sa destanui secrete, sa-i expui detalii, s.a.m.d., aici numesc eu "ajutor".
Dragos tata, esti din aceea care spun "Da Doamne sa traiasca capra vecinului, ca statistica arata ca poate am si eu o shansa in plus", shi care nu au gretzuri deoarece, imaginatia si puterea de munca, ii determina sa fie shi elegantzi.
Bravos. Aprecieri, admiratie, intr-un cuvint RESPECT.
Mai imi permit sa zic un lucru, care poate pare maretz:
Atita timp cit mai avem asemenea oameni, mai avem shanse de suprevietuire: intr-un domeniu, intr-o arta, shanse ca shi natzie, s.a.m.d.
Stiu, nu se potriveshte cu stilul tau de a fii; eshti foarte caterincos, iti place gluma, dar shtii foarte bine, ca in strafundul tau eshti lipsit de superfiacialitate.
Bravos !
Ceea ce tu shi christi credeti ca a ieshit un tam-tam, eu zic ca a fost un regal in ale initierii.
Baftalau
#133
Postat 01 May 2006 - 07:19 AM
Pai... nou frate Bozoman, BINE AI VENIT printre noi !
Si io, am procedat la fel ca tine. Dupe ce am amusinat o prea-indelungata vreme, in jurul acestui forum, in sfarsit, in august trecut, am decis ca trebe sa ma alatur.
Si pot sa-ti spun, ca aceasta hotarare a fost una fasta pentru mine ! Multi fratiori si prieteni buni, am castigat de-atunci ! Lucru rar si dificil, la varsta mea...
Da, acest forum, este un minunat loc de joaca pentru noi, unde intrajutorarea FRATEASCA, este "sine qva non", zic io !
Te vei simti tare bine, cu noi p'acilea... si abia astept sa-ti vad Blitz-ul !
Apropo, uite pe acest subiect, iti cer io ajutorul. Daca l-ai studiat, poate ai niste fotografii sau schite bune cu:
-Motorul, radiatorul si accesoriile.
-Capotajele motorului si modul de articulare la deschidere... cu detalii.
PS. Te rog sa ma scuzi, Christian, ca ti-am poluat oarecum topicul... dar a venit "pe val" si nu am crezut necesar, deocamdata, sa deschid unul nou.
Si io, am procedat la fel ca tine. Dupe ce am amusinat o prea-indelungata vreme, in jurul acestui forum, in sfarsit, in august trecut, am decis ca trebe sa ma alatur.
Si pot sa-ti spun, ca aceasta hotarare a fost una fasta pentru mine ! Multi fratiori si prieteni buni, am castigat de-atunci ! Lucru rar si dificil, la varsta mea...
Da, acest forum, este un minunat loc de joaca pentru noi, unde intrajutorarea FRATEASCA, este "sine qva non", zic io !
Te vei simti tare bine, cu noi p'acilea... si abia astept sa-ti vad Blitz-ul !
Apropo, uite pe acest subiect, iti cer io ajutorul. Daca l-ai studiat, poate ai niste fotografii sau schite bune cu:
-Motorul, radiatorul si accesoriile.
-Capotajele motorului si modul de articulare la deschidere... cu detalii.
PS. Te rog sa ma scuzi, Christian, ca ti-am poluat oarecum topicul... dar a venit "pe val" si nu am crezut necesar, deocamdata, sa deschid unul nou.
#134
Postat 01 May 2006 - 07:33 AM
Hai ca mi-ai dat tema faina. Este adevarat, este ceva adunat pe aici, dar trebuie avut rabdare deoarece HDD-ul meu este dat la reparat.
In plus mai dau un search pe eMule (ceva mai bunicel decit DC ++) si imediat ce am informatia ti-o azvirl.
Bine ca nu te-ai gindit sa-mi dai o tema mai grea: Chevrolet-urile folosite de canadieni. Aia treaba imputita rau de tot. Eu nu prea am gasit nici o informatie, decit poze de suprafata.
P.S. Aceleshi scuze la admin, pentru poluare si reclama ascunsa : AVEM PLANURI DE RECONSTRUCTIE LOCUINTA !
Shase a venit colonelu' pe toace
Vorbim mai tirziu !
In plus mai dau un search pe eMule (ceva mai bunicel decit DC ++) si imediat ce am informatia ti-o azvirl.
Bine ca nu te-ai gindit sa-mi dai o tema mai grea: Chevrolet-urile folosite de canadieni. Aia treaba imputita rau de tot. Eu nu prea am gasit nici o informatie, decit poze de suprafata.
P.S. Aceleshi scuze la admin, pentru poluare si reclama ascunsa : AVEM PLANURI DE RECONSTRUCTIE LOCUINTA !
Shase a venit colonelu' pe toace
Vorbim mai tirziu !
#135
Postat 09 July 2006 - 02:17 PM
Salut,
In primul rind vreau sa va multumesc pentru ajutorul acordat. Fotografiile primite de la voi m-au mai luminat un pic.
Si acum sa continui cu Tigerul aflat pe masa de lucru:
Am aranjat in mod natural toate rotile. Pe un teren accidentat rotile se muleaza pe teren si fac sa lucreze suspensia. Greutatea tancului se distribuie in mod neuniform si asta face ca el sa preseze anumite unitati de suspensie.
Nu cred ca masivitatea unui tanc se poate reda fara acest detaliu.
Si mai e ceva – Tancul se infunda destul de mult in teren, indiferent de tipul lui. Tonele isi spun cuvintul. Doar pe sosele este altceva.
Oricum greutatea unui Tiger facea sa se rupa podurile sub el daramite pamintul unei pasuni.
Am strivit toata partea din spate a suspensiei, fenomen pe care l-am observat in toate fotografiile de epoca.
Am aranjat suspensia cum am putut mai bine (daca vedeti rola a treia este inca suspendata) dar asta am de gind sa o corectez cu pasta de modelat.
In primul rind vreau sa va multumesc pentru ajutorul acordat. Fotografiile primite de la voi m-au mai luminat un pic.
Si acum sa continui cu Tigerul aflat pe masa de lucru:
Am aranjat in mod natural toate rotile. Pe un teren accidentat rotile se muleaza pe teren si fac sa lucreze suspensia. Greutatea tancului se distribuie in mod neuniform si asta face ca el sa preseze anumite unitati de suspensie.
Nu cred ca masivitatea unui tanc se poate reda fara acest detaliu.
Si mai e ceva – Tancul se infunda destul de mult in teren, indiferent de tipul lui. Tonele isi spun cuvintul. Doar pe sosele este altceva.
Oricum greutatea unui Tiger facea sa se rupa podurile sub el daramite pamintul unei pasuni.
Am strivit toata partea din spate a suspensiei, fenomen pe care l-am observat in toate fotografiile de epoca.
Am aranjat suspensia cum am putut mai bine (daca vedeti rola a treia este inca suspendata) dar asta am de gind sa o corectez cu pasta de modelat.
#139
Postat 09 July 2006 - 02:25 PM
#140
Postat 09 July 2006 - 02:27 PM
Am inceput sa lipesc iarba (Faller – pentru trenulete) si am folosit senila ca pe o presa - ca sa pastrez urma tancului in iarba.
Pentru prima data folosesc Preandez (sper ca am scris corect – nu stiu cum se scrie) si nu aracet - sincer sa fiu il recomand oricui. Incomparabil mai bun decit aracetul.
Pentru prima data folosesc Preandez (sper ca am scris corect – nu stiu cum se scrie) si nu aracet - sincer sa fiu il recomand oricui. Incomparabil mai bun decit aracetul.