Aceasta postare a fost editata de curec_christian: 26 April 2006 - 08:29 PM
Tiger I (P) 1/35 Dragon
#104
Postat 26 April 2006 - 08:33 PM
Tancul dupa aplicarea celei de a doua nuante de maro. Camuflajul este facut cu mina libera dupa desenul de pe schema.
O sa imi schimb aerograful pentru ca al meu nu vrea sa “faca treaba singur” (ca cel a lui Alguhan) si am transpirat aproape o ora la el. Si am baut si o sticla de vin dupa aceea ca sa imi revin.
O sa imi schimb aerograful pentru ca al meu nu vrea sa “faca treaba singur” (ca cel a lui Alguhan) si am transpirat aproape o ora la el. Si am baut si o sticla de vin dupa aceea ca sa imi revin.
#107
Postat 26 April 2006 - 08:38 PM
Detalii de pe turela.
O sa revin dupa aplicarea primului strat de lac lucios si spalarile de rigoare.
Celor experimentati le multumesc pentru rabdarea cu care suporta acest thread iar celor mai noi in "meserie" sper ca aceste postari sa le dea idei si sa ii ajute la treaba.
Astept cu drag si nerabdare circotelile si comentariile voastre.
Christian
O sa revin dupa aplicarea primului strat de lac lucios si spalarile de rigoare.
Celor experimentati le multumesc pentru rabdarea cu care suporta acest thread iar celor mai noi in "meserie" sper ca aceste postari sa le dea idei si sa ii ajute la treaba.
Astept cu drag si nerabdare circotelile si comentariile voastre.
Christian
#112
Postat 28 April 2006 - 10:10 AM
Salut,
Multumesc pentru cuvintele frumoase.
"Cosuletul cu muscate" mi-a scos peri albi - nici acum nu stiu de ce era acolo.
In schimb am constatat ca chepengul de pe turela comandantului este diferit de cel de pe Tiger-urile tip Henschel. Acolo exista un brat si un sistem de pirghii care la modelul produs de Dragon nu apar. In documentatia mea nu apare ca fiind o greseala - chiar si pe desenele tehnice chepengul este ca pe desen
Dar am o problema unde chiar am nevoie de ajutorul vostru:
Stie cineva unde sunt tevile de esapament de la cele doua motoare pe benzina.
Eu nu reusesc sa identific pozitia lor si pe alte machete nu am vazut niciunde urmele specifice de esapament.
Christian
Multumesc pentru cuvintele frumoase.
"Cosuletul cu muscate" mi-a scos peri albi - nici acum nu stiu de ce era acolo.
In schimb am constatat ca chepengul de pe turela comandantului este diferit de cel de pe Tiger-urile tip Henschel. Acolo exista un brat si un sistem de pirghii care la modelul produs de Dragon nu apar. In documentatia mea nu apare ca fiind o greseala - chiar si pe desenele tehnice chepengul este ca pe desen
Dar am o problema unde chiar am nevoie de ajutorul vostru:
Stie cineva unde sunt tevile de esapament de la cele doua motoare pe benzina.
Eu nu reusesc sa identific pozitia lor si pe alte machete nu am vazut niciunde urmele specifice de esapament.
Christian
#113
Postat 29 April 2006 - 07:04 AM
Christian, la Tigru nu stiu exact cum stau lucrurile, n-am studiat inca problema.
In schimb, deoarece Ferdinand/Elefant, ma obsedeaza, pot sa-ti arat cum sta treaba in acest caz... sasiele fiind inrudite.
La ele, motoarele cu benzina, fiind montate la mijloc, esapamentele treceau pe sub camera de lupta si erau evacuate in spate, intr-un "capotaj" special, fixat pe placa de blindaj dorsal.
In schimb, deoarece Ferdinand/Elefant, ma obsedeaza, pot sa-ti arat cum sta treaba in acest caz... sasiele fiind inrudite.
La ele, motoarele cu benzina, fiind montate la mijloc, esapamentele treceau pe sub camera de lupta si erau evacuate in spate, intr-un "capotaj" special, fixat pe placa de blindaj dorsal.